Guest Mr. Sensual Skrevet 29. Oktober, 2021 Nogle er til morgenknald. Andre til eftermiddagssex. Or even After Eight. Men GPs må være skarpe hele tiden. Man ved jo aldrig, hvornår der kommer en anmelder eller et brokkehoved forbi. Jeg synes, de er fantastiske, de fleste af pigerne. Hvornår er du selv på toppen? Min primetime med en sød GP er præcis 17.00. Spændingsopbygning er vigtig. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden: Nogle er til morgenknald. Andre til eftermiddagssex. Or even After Eight. Men GPs må være skarpe hele tiden. Man ved jo aldrig, hvornår der kommer en anmelder eller et brokkehoved forbi. Jeg synes, de er fantastiske, de fleste af pigerne. Hvornår er du selv på toppen? Min primetime med en sød GP er præcis 17.00. Spændingsopbygning er vigtig. Mange hilsener Mr. Sensual Mellem 23 og 03. Derfor jeg er nødt at blive rigtigt gode venner med nogle GP - eller kvinder generelt - hvis det skal fungere. Også derfor jeg ikke fungerer om morgenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, Lige nu: Mellem 23 og 03. Derfor jeg er nødt at blive rigtigt gode venner med nogle GP - eller kvinder generelt - hvis det skal fungere. Også derfor jeg ikke fungerer om morgenen. Enig vedrørende morgen. Kunne godt overveje at kopiere dine nateventyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Enig vedrørende morgen. Kunne godt overveje at kopiere dine nateventyr. Gør det. Natten er mandens bedste ven. Den rigtige manden altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, Lige nu: Gør det. Natten er mandens bedste ven. Den rigtige manden altså. Enig. Igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 29. Oktober, 2021 Det var i dag kl 13.00 med med den sødeste og lækreste pige, som jeg bare skal se igen, bobler stadig indvendig af lykkerus . Men ellers kan det variere meget hvilke tidspunkter det er primtime for mig . Sjovt nok at dit er præcis kl 17.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 29. Oktober, 2021 Oh... Jeg er engang vågnet ved at en pige var gået i gang med at vække lillemanden før mig med et hedt blow - awesome vækkeur , Ellers er tidlig eftermiddag, eller aften, eller formiddag.... Jeg giver op - i løbet af dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Oktober, 2021 AmagerStang skrev, Lige nu: Det var i dag kl 13.00 med med den sødeste og lækreste pige, som jeg bare skal se igen, bobler stadig indvendig af lykkerus . Men ellers kan det variere meget hvilke tidspunkter det er primtime for mig . Sjovt nok at dit er præcis kl 17.00 Kl 13? Midt i morgenmaden?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, Lige nu: Kl 13? Midt i morgenmaden?? ja lige efter det blød kogte æg var spist . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 29. Oktober, 2021 fra 9.23 til 9.26, hvilket er afstemt med min stamina på de gode dage. vi kan også bare sige morgen/formiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 29. Oktober, 2021 (edited) Kl. 17.03. Redigeret 29. Oktober, 2021 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6825 Skrevet 29. Oktober, 2021 Vækkeuret larmer kl 5 - - så er der en time til 6 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 29. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 6 minutter siden: Nogle er til morgenknald. Andre til eftermiddagssex. Or even After Eight. Men GPs må være skarpe hele tiden. Man ved jo aldrig, hvornår der kommer en anmelder eller et brokkehoved forbi. Jeg synes, de er fantastiske, de fleste af pigerne. Hvornår er du selv på toppen? Min primetime med en sød GP er præcis 17.00. Spændingsopbygning er vigtig. Mange hilsener Mr. Sensual -du modsiger lidt dig selv -"præcis 17.00 Spændingsopbygning er vigtig." Min Primetime er når det er fis i nærheden -anytime... men bestemt flirten, pirring og spændingsopbygning gør bare det hele sjover. Har fået suttet pik -så jeg faldt i søvn -vågnede op til dåd og kneppe videre -sov og kneppe igen, da vi vågnede... Selv uden rejsning kan man have lyst og være totalt liderlig -slikke fisse og rejsningen indfinder sig... Det hele forgår i mellem ørene;-) Primetime findes ik ggg -vil påstå at en GP's primetime -er når hun får det hun kan lide og sammen med en hun har kemi med -det kan så være flere i løbet af en dag/nat -har mange gange oplevet GP være "høje/i en ros" af liderlighed/tilfredsstillelse -som kan vare en mange timer og spædes op... Men samtidigt har jeg også været ved en om aften -som var nærmest "død" ingen drift/liderlighed tilbage (lå bare som en "sæk kartofler) -efter en laang dags hårdt "arbejde" 6-8 kunder der alle havde kneppet hende... -når jeg der i mod kom som den første om morgen -kunne hun være en "tiger" og i signes følelses vold... (helt ustyrlig) Med kemi primetime ingen grænser...gg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 29. Oktober, 2021 Når enden er god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 29. Oktober, 2021 Mellem klokken 15:00 og klokken 17:00. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chrisvp 44 Skrevet 29. Oktober, 2021 Imellem 10:30 og halv 11 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Oktober, 2021 Chrisvp skrev, for 4 minutter siden: Imellem 10:30 og halv 11 Hvor mange gange når du i den tid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 4 timer siden: Mellem 23 og 03. Derfor jeg er nødt at blive rigtigt gode venner med nogle GP - eller kvinder generelt - hvis det skal fungere. Også derfor jeg ikke fungerer om morgenen. Det virker også bare mest korrekt at have sex der tror jeg.. Det tog mig længe, at stoppe med at føle det mærkeligt at der var lyst udenfor når jeg forlod jobbet.. Har det stadig bedst hvis rummet kan mørklægges og man så kan bruge anden belysning.. Tænker det har noget at gøre med solens påvirkning osv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 30. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden: Nogle er til morgenknald. Andre til eftermiddagssex. Or even After Eight. Men GPs må være skarpe hele tiden. Man ved jo aldrig, hvornår der kommer en anmelder eller et brokkehoved forbi. Jeg synes, de er fantastiske, de fleste af pigerne. Hvornår er du selv på toppen? Min primetime med en sød GP er præcis 17.00. Spændingsopbygning er vigtig. Mange hilsener Mr. Sensual Jeg er et udpræget A-menneske, hvilket også manifesterer sig i min libido, der er størst mellem 06.00-12.00. Jeg modtager af samme årsag derfor også kun frække herrebesøg om morgenen/formiddagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. Oktober, 2021 Jeg besøger altid pigerne om morgenen, imens de er helt friske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 2 timer siden: Jeg er et udpræget A-menneske, hvilket også manifesterer sig i min libido, der er størst mellem 06.00-12.00. Jeg modtager af samme årsag derfor også kun frække herrebesøg om morgenen/formiddagen No problem. Jeg lader bare være med at gå i seng. Besøger dig klokken 06 og kører på hotellet og sover bagefter...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 30. Oktober, 2021 det vigtigste er at få pigens første tid på dagen, for så er hun jo nærmest jomfru. eller noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 12 timer siden: Hvornår er du selv på toppen? Når jeg er vågen….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 30. Oktober, 2021 Om formiddagen ved 10-tiden, mens der endnu er lidt morgenliderlighed tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 30. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden: Nogle er til morgenknald. Andre til eftermiddagssex. Or even After Eight. Men GPs må være skarpe hele tiden. Man ved jo aldrig, hvornår der kommer en anmelder eller et brokkehoved forbi. Jeg synes, de er fantastiske, de fleste af pigerne. Hvornår er du selv på toppen? Min primetime med en sød GP er præcis 17.00. Spændingsopbygning er vigtig. Mange hilsener Mr. Sensual Primetime ? Når jeg er liderlig, selvfølgelig det. Det kunne godt/ gerne være tidligt om morgenen, en time efter frokosten- aftensmaden og midt om natten. Jeg tænder på det jeg ser - og ikke det jeg hører. Og når jeg er “rigtig” liderlig så vil jeg bare have sex lige med det samme. Så skal det bare være lige nu og her So far so good - heldigvis har jeg en nabo og kollega, der kan hjælpe med det ellers bruger jeg en sjov legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg