Hop til indhold
Guest PedeC

June Viborg

Recommended Posts

Guest PedeC

https://annoncelight.dk/showad/329782

Så kom der noget yngre til Viborg, ville sige alder passer meget godt. En solid omgang massage, dejlig pirrende... sluttet af med hj.

Ville dog ønske at jeg havde bestilt mere, for hun er godt nok køn. Tror jeg skal afsted igen næste uge, men lød desværre ikke til at hun var her så længe...

Redigeret af PedeC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PedeC
Excess ‘cause I can skrev, for 14 timer siden:

Er der mulighed for fp og altmuligt halløj og sager. Og hvad vil du skyde på 45min fp ligger i. 

er steder meget diskret ? Jeg er ikke stedkendt i Viborg - men kendt. Hehe

Ved ikke med halløj og sager, men der var i hvert fald tilbud om fp på sms..

Forholdsvis diskret vil jeg mene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes det ene af hendes billeder er identisk med et billede Noodee havde på i sin tid.:wacko: Er en lille smule skeptisk, måske er det hende der har skiftet navn, så også en anden annonce hvor hun hed Sofia?? Er det Noodee der har skiftet navn kunne det blive en tvivlsom oplevelse, har set flere dårlige anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PedeC
Samba skrev, den 31.10.2021 at 12:37:

Synes det ene af hendes billeder er identisk med et billede Noodee havde på i sin tid.:wacko: Er en lille smule skeptisk, måske er det hende der har skiftet navn, så også en anden annonce hvor hun hed Sofia?? Er det Noodee der har skiftet navn kunne det blive en tvivlsom oplevelse, har set flere dårlige anmeldelser.

Nej, det er ikke noodee 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...