Hop til indhold
Guest Liderbasse

Naugthy Betty

Recommended Posts

Guest Liderbasse

https://annoncelight.dk/showad/330381

Der skulle ske noget og synes Betty så sød ud på billederne i annoncen. Så afsted med mig til 30 min med økoblow.

Adressen var mit nye favoritsted, Gartnerbyen, og som sædvanligt skuffede det ikke.

Virkelig sød og lidt genert pige. Dejlig spinkel ungpigekrop med de rigtige former, nipler, som var lette at gøre store og glade, flot og velsmagende mis, og et rigtig kønt ansigt. Annoncens billeder yder hende ikke retfærdighed, og ansigtsbilledet er 100p hende - hun ser bare yngre ud i virkeligheden.

Hun har bøjle på tænderne, hvad hun selv var pænt træt af, men hun var megacute med den og det er der jo også kunder til ;)

Efter et kort, men veludført økoblow monterede hun regnhætten med munden og satte sig op på mig. Virkelig stram og lækker, og tror såmænd de små gisp var helt ægte, da jeg fik mig klemt på plads.

Herfra videre i en doggie med udsigt til hende i spejlet. Det var her, hun begyndte at blive sulten. Tog hende om det ene håndled og holdt stramt bag ryggen, mens hun lå med den lækre mås lige i vejret og stødte imod i rytme, småstønnende og våd.

Så i min yndling, hende på ryggen og stængerne i vejret. Fuck hun var dejlig at se på. Og så tog fanden ved hende. Løftede sit underliv op mod mig, så jeg kunne holde og støde godt til - og så begyndte hun at støde igen og nærmest ride mig horisontalt, decideret malke mig. Og det lykkedes! Har aldrig prøvet noget lignende, men stoppede mine bevægelser, mens hun bare gnubbede, roterede og stødte min pik ind i sig, mere og mere stønnende.

Jeg måtte overgive mig, for det føltes simpelthen så godt at der ikke var noget at gøre - jeg måtte skyde alt min sperm så langt op i hende som overhovedet muligt!

Blev liggende lidt og snakkede. Hendes engelsk er godt nok til at snakke lidt, selvom hun selv synes det var dårligt. Det er det ikke.

Alt-i-alt en virkelig god oplevelse. Hun er her vist to uger endnu, så få bare lettet måsen og bollet hende godt igennem, for det er anstrengelserne værd :P

Redigeret af Liderbasse
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes i den grad der mangler indlevelse, ellers har jeg bare ramt en off-day. Jeg betragter mine penge som spildt her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

A pretty girl with good services. I will never esitate to come another time if will   have the chance to do it.

Redigeret af Jonss97

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...