Guest Kun En Pige Skrevet 31. Oktober, 2021 Når I mænner nu drager ud på jeres narrestregetogter, hvilken alderspræference går I så typisk efter hos os piger - og hvorfor? Selv foretrækker jeg mænd på 45+, da min erfaring har vist mig, at det er den målgruppe, jeg svinger bedst med både mentalt og fysisk. Der hviler ligesom en anden slags ro, naturlig- og afklarethed over hele setuppet, synes jeg, hvilket betyder alverden for mig ift. at kunne bevare min ægte lyst og integritet i denne lidt anderledes verden. Og så er der, ej at forglemme, den VISDOM, det ældre segment indtager rummet med - den går altså lige i underbuksen, eller mangel på samme, på sådan en som mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg har egentlig ikke nogen egentlig alderspræference. Jeg har det nok svært med alt for unge piger - og så igen, nogle af de unge er meget afklarede med, hvad de laver og er super dejlige både at tale og sexe med. Min faste GP er lidt over 40 (jeg selv en hel del ældre). Hun har kombinationen af det unge og smukke samt det modne og selvbevidste. I min optik er alder kun et tal. Der er så meget andet, der betyder mere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 31. Oktober, 2021 når du nu siger +45, er det så samme betingelser som når pigen siger hun er 25 år ? det vil sige at en mand på 60 og op efter er din fortrukne. jeg møder kun en pige, og hun er 32, snart 33, små 20 år yngre end mig selv. Hun er til gengæld mere moden end jeg er, så det går nok lige op. hvis jeg skulle møde andre (skal jeg ikke ), så vil jeg ikke møde en som var under 30 ( hendes oplyste alder, så kan man selv gætte på den virkelige alder ), alt det med yngre er tiltalende, men jeg er bange for at vi ikke vil have noget tilfælles, og ville ikke rigtig have noget at snakke om bagefter, hvilket jeg sætter meget højt. Jeg er også sikker på at oplevelsen vil blive bedre sammen med en lidt mere moden pige, som kan tage initiativ, hvilket ikke ligger til mig, så hun siger hvad hun vil/kan lide, samt er god til at se/gætte/vide hvad jeg gerne vil, da jeg er lidt for genert til selv at give udtryk for mine ønsker, dette kan måske også opleves med en meget ung pige, men jeg tror sandsynligheden er større hos en +30 pige. Erfaring tæller mest i dette tilfælde. Så hvis JEG nogensinde åbner op for en ny pige, så må du gerne melde dig, der vil være en lille åbning, døren er på klem for de allermest uimodståelige henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 31. Oktober, 2021 jeg går typisk efter +30 moden og selvsikker jeg ser tit annoncer for helt unge GP'er og jeg har tit den overvejelse om de alle er klar over hvad de har gang i? Er de handlede? etc De tanker har jeg aldrig i +30 gruppen og jeg har da heller aldrig mødt en der ikke selv ville være en del af gamet, eller i hvert fald virkede sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg går ikke efter alder, men efter type, så om de er 21 eller 51 er lige meget, når bare det er en jeg tænder på... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg ligger i den alders præference, du har Det svinger meget for mit vedkommende. Jeg er ikke særligt aktiv i gp verdenen mere, men tiltrækkes både af en på 20+ og op i 50’erne. Det afhænger af humøret, og kvinder er dejlige i mange aldre og har noget forskelligt at byde på. Også i kraft af deres personlighed, der ikke har noget med alderen at gøre. Kvinder kan ikke sættes på en formel. L 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 31. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 13 minutter siden: når du nu siger +45, er det så samme betingelser som når pigen siger hun er 25 år ? det vil sige at en mand på 60 og op efter er din fortrukne. Så hvis JEG nogensinde åbner op for en ny pige, så må du gerne melde dig, der vil være en lille åbning, døren er på klem for de allermest uimodståelige henvendelser. Mænner på 60+ er skam dejlige, og så længe mit alderskrav på +45 bliver overholdt, så vil de alle være mine fortrukne Uimodståelige henvendelser.... bum, bum... Hvor har jeg hørt den før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg foretrækker kvinder fra 35 og opefter. Den ældste har været 60, og jeg har besøgt flere i 50'erne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 31. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 2 minutter siden: Mænner på 60+ er skam dejlige, og så længe mit alderskrav på +45 bliver overholdt, så vil de alle være mine fortrukne Uimodståelige henvendelser.... bum, bum... Hvor har jeg hørt den før Aldersmæssigt skulle jeg så have en stor chance hos dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 31. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 1 minut siden: Aldersmæssigt skulle jeg så have en stor chance hos dig ...OG personlighedsmæssigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg har ikke besøgt voldsomt mange Glædes piger , men fælles for dem alle er , at de været 35+ --- jeg ville have umådeligt svært ved at blive fornøjet af en der var yngre end mine egne børn ( Snart 30) , Og så er kvinder over 30 bare mere tiltalende og nede på jorden end en 22 årig... Så Ja tak til 35+ herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 31. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 54 minutter siden: Når I mænner nu drager ud på jeres narrestregetogter, hvilken alderspræference går I så typisk efter hos os piger - og hvorfor? Selv foretrækker jeg mænd på 45+, da min erfaring har vist mig, at det er den målgruppe, jeg svinger bedst med både mentalt og fysisk. Der hviler ligesom en anden slags ro, naturlig- og afklarethed over hele setuppet, synes jeg, hvilket betyder alverden for mig ift. at kunne bevare min ægte lyst og integritet i denne lidt anderledes verden. Og så er der, ej at forglemme, den VISDOM, det ældre segment indtager rummet med - den går altså lige i underbuksen, eller mangel på samme, på sådan en som mig. Jeg er og tænder på kvinder omkring min egen alder, dog +/-5 års forskel, er selv 43, snart 44, så kvinden jeg fortækker skal være i starten af 40 og op efter til de ca.60(65år). Jeg personligt tænder ikke på unge piger, tøser under 30, kun modne kvinder, er det jeg går efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 31. Oktober, 2021 Nogen gange må de gerne være modne -og have erfaring med dem over 50 -men for tiden er det de unge jeg lyster omkring 20 -men har dog kun været sammen med 1 på 19år -for lang tid siden... Men alderen er ikke altid det vigtigste -da jeg først vil have massage, og nogen gange kun det... det bedste sex har jeg haft med kvinder omkring de 30 Men alderen er kun et tal -kemi og forståelse og respekt er meget mere væsentlig;-) Men jeg har noget uforløst til gode med de helt unge... Fantasere og forstiller mig hvordan;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 31. Oktober, 2021 18 til 52 Nogle gange har jeg trang til mexicansk mad, andre gange dansk, om vinteren tung mad, om sommeren lette retter Bruger du underbukser? Visdom og nogle former for viden er turn on: det kan ungdommelig naivitet og blåøjethed dog også være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 31. Oktober, 2021 jeg ender altid med 30+ uden øvre grænse. et godt hoved vægter mere end en super stram body.og så har 30+ pigerne bare et sikkert tag på dersens sex halløj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
handsome_devil 5 Skrevet 31. Oktober, 2021 (edited) Er selv næsten 30, og foretrækker tøser på omkring min egen alder. Helst et par år yngre, men betyder ikke alverdens. Redigeret 31. Oktober, 2021 af handsome_devil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 31. Oktober, 2021 Har ikke så stor erfaring endnu, nej jeg tiltrækkes af de mange unge smukke piger og nyder piger med erfaring. Det lyder næsten som jobannoncer Jeg har været sammen med modne damer som ikke er skåret ud af modemagasinet men som gav en fantastisk oplevelse, når vi var sammen, men det har jeg også oplevet med piger der var yngre. Når først man er kommet indenfor, så betyder udseende og alder ikke så meget, men derimod passion, indlevelse, "skue"spillet og ikke mindst kemien. Det er imidlertid noget utroligt tiltrækkende ved at få lov til at røre og blive rørt af en ung (yngre) pige, selvom jeg er 50+. Det der holder mig tilbage, og som andre også har nævnt, er rædslen ved at ødelægge en ung piges liv. Jeg får det direkte dårligt ved tanken om at en pige ikke er i branchen frivilligt eller at hun ikke er gammel eller erfaren nok til at forstå om hun kan holde til / håndtere jobbet. Jeg undgår derfor også helt de steder hvor pris, alder og ydelser ser mistænkeligt ud, hvor der tydeligvis er tale om organiseret og hyppig udskiftning, for altid at have friske piger på hylderne, for nu at udtrykke det lige så grotesk som det nu engang virker på mig. Så jeg vil gerne have den unge uskyldige pakke med glitterpapiret, men samtidig så SKAL jeg have fuldstændig tro på at den service der leveres, bliver leveret af en der er glad for sit arbejde. Ellers er det et fuldstændigt turn off, da jeg ville se det som et overgreb - og det ville jeg slet ikke kunne være i. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 31. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 44 minutter siden: Bruger du underbukser? Det afhænger af situationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 31. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 26 minutter siden: Det der holder mig tilbage, og som andre også har nævnt, er rædslen ved at ødelægge en ung piges liv. Jeg får det direkte dårligt ved tanken om at en pige ikke er i branchen frivilligt eller at hun ikke er gammel eller erfaren nok til at forstå om hun kan holde til / håndtere jobbet. Jeg undgår derfor også helt de steder hvor pris, alder og ydelser ser mistænkeligt ud, hvor der tydeligvis er tale om organiseret og hyppig udskiftning, for altid at have friske piger på hylderne, for nu at udtrykke det lige så grotesk som det nu engang virker på mig. Det lyder som en god og velovervejet strategi, og jeg forstår til fulde dine tanker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 88 Skrevet 31. Oktober, 2021 Da jeg for mange år siden gjorde mit indtog i denne branche, var min præference kvinder som var ældre end mig selv - årsagen var, at jeg nød deres ro og erfaring. Men som jeg er blevet ældre (45+) er mit fokus skiftet mod yngre kvinder. Det sidste års tid, har jeg mange gange set en pige som er midt i 20´erne - jeg nyder vores tid sammen og hun giver mig fantastisk sex, men jeg tror faktisk at billede er vendt, så det i dag er hende som nyder min ro og erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 31. Oktober, 2021 Er også 45+. Går kun efter piger på midt tyverne :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg opsøger primært kvinder fra ca 40 og op. Har de krop som en på 30 er det kun dejligt, men bliver forskellige mere end små 20 år synes jeg det er for meget. Modne kvinder har ofte en en anden ro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg er selv 52 og er hovedsagligt mest til unge/yngre . Men kvinder 40 plus kan skam også tænde mig med deres mere erfaring . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 31. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 4 timer siden: Det afhænger af situationen Du behøver ikke tænke endsige slide på dem, hvis jeg skulle komme forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 31. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 8 timer siden: Når I mænner nu drager ud på jeres narrestregetogter, hvilken alderspræference går I så typisk efter hos os piger - og hvorfor? Selv foretrækker jeg mænd på 45+, da min erfaring har vist mig, at det er den målgruppe, jeg svinger bedst med både mentalt og fysisk. Der hviler ligesom en anden slags ro, naturlig- og afklarethed over hele setuppet, synes jeg, hvilket betyder alverden for mig ift. at kunne bevare min ægte lyst og integritet i denne lidt anderledes verden. Og så er der, ej at forglemme, den VISDOM, det ældre segment indtager rummet med - den går altså lige i underbuksen, eller mangel på samme, på sådan en som mig. jeg fortrækker selv meget modne kvinder ca 50 til 70år men jævnaldrene har bestemt også interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg