Bramfri 58 Skrevet 31. Oktober, 2021 Hej, jeg har fået en tanke. (Advarsel! jeg skriver i billeder, der ikke altid skal tages fuldkommen bogstaveligt - god fornøjelse) Jeg læser mange anmeldelser inde på denne specielle side; både for min egen fornøjelses skyld og for at finde frem til nyt og uprøvet kød, som jeg kan udleve mine fantasier sammen med. Og det er i denne særpræget beskæftigelse, at jeg bliver ved med at falde over kravene anmeldelser af unge tøser, som bliver sablet ned og advaret imod, med ord som "spild af penge" og "robot sex uden indlevelse". Disse anmeldelser har gerne den ene ting til fælles, at luderen har været så uartig ikke at være nærværende i den betalende kundes selskab. Og der er ikke meget sympati at finde for luderen i dette forum. Tværtimod, så bliver der gerne takket for advarslen. Det er åbenbart sådan for nogle af os, at det ikke at være nærværende, er den værste syndsforladelse man som luder kan begå. Stedet kan være godt, tøsen smuk og kinky, men hvis hun ikke formår at skabe den illusion, at hun ligger og bliver penetreret af lille-manden af ren og skær lyst, så oplever jeg på denne ellers udmærkede side, at et bestemt kodeks mellem bruger træder i kraft, hvor tøsen bliver udskammet og gjort til syndebukken - måske mest af alt for at minde en kunde om, at han ligger og har sex med en kvinde, der ikke ville kendes ved ham, hvis ikke han betalte hende. Disse anmeldelser får så i nogle tilfælde en kæk kommentar fra en dansk glædespige, der f.eks. blot kan finde på at skrive "køb dansk" efterfulgt af en smiley. Dette er jeg til gengæld fuldstændig enig i. Hvis du gerne vil møde lyst, så børst dit hår og forfat en velformulerede tekst til en dansk glædespige. Så kommer du til at møde en fræk og liderlig dame, der måske endda ligger og leger luder i sin fritid, fordi hun har en beskidt fetich og en lyst som ikke kan tæmmes i privaten. Disse tøser nyder jeg personligt også at besøge indimellem - og ikke kun fordi, at jeg finder den modne kvinde krop smuk og indbydende. Men når det kommer til de bedårende og smukke udenlandske piger, der er kommet her til landet i håb om at kunne tjene en ekstra mønt - og som jeg så sandelig også nyder at besøge. Her syntes jeg bestemt ikke at kravet om nærværende øjenkontakt og inderlige kys høre hjemme. Jeg mener faktisk at det er decideret ynkeligt, at føle sig forurettet, hvis tøsen du har betalt for at benytte som lobita-dukke i en times tid; ligger og stønner indøvet og drømmer sig væk til et andet sted, imens du ligger som en u-poetisk Hubert Hubert nede mellem hendes ben og leger at hun er din kæreste. Jeg har tidligere beskrevet mit forhold til købesex på dette forum, og kunne i den sammenhæng læse kommentarer som var af den opfattelse, at jeg nok benyttede mig af en anden slags luder end de kommenterende selv. At jeg kom nogle andre steder, for at sige det lidt mere klart. Måske fordi de ikke kunne forestille sig, at den lille elskovs blomst som de så ofte besøger med en kildrende fornemmelse i maven; timerne forinden deres besøg har ligget med min perverse pik langt oppe i røven og simulerede anal-nydelse, med de samme små-pige-lyde, som hun så laver på ny, når de timerne efter ligger nede mellem hendes ben og forsøger at stimulerer hendes klitoris, for at få en ægte og nærværende oplevelse. Det at brokke sig over manglende nærværelse, det er en underlig og virkelighedsfjern kultur, hvis du spørg mig. Der mest af alt handler om, at der er nogle hykleriske og ærekære mænd som ikke vil indse, at de er en flok luderkunder som mig. Man er jo ikke en rigtig luderkunde, hvis tøsen tager imod en med et kæmpe smil på læben, og man forsigtigt penetrerer hendes våde vulva med en kærlig hånd i hendes. Ih nej, så er man jo bare en gavmild sjæl, der kommer forbi og giver hende en dejlig klitorisorgasme efterfulgt af et økonomisk tilskud til hendes uddannelse, så hun ikke behøver at tage et kedsommeligt studiejob. Forsat god dag Bramfri 4 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 31. Oktober, 2021 hvad er formålet med dit skriv 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 31. Oktober, 2021 Hvad vil du med dette skriv ? undres bare… er du gal over at mange ønsker en sex oplevelse med så meget nærvær som muligt ? uanset om man tror på nærværet eller ej, så opleves det jo forskelligt fra GP til GP… og selvfølgelig går mænd efter dem hvor det føles mest ægte.. Der er også forskel på skuespillere, nogle virker bedre på mig, så jeg rent faktisk køber illusionen om at James Bond er James Bond. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 31. Oktober, 2021 Bramfri skrev, for 36 minutter siden: Hej, jeg har fået en tanke. (Advarsel! jeg skriver i billeder, der ikke altid skal tages fuldkommen bogstaveligt - god fornøjelse) Jeg læser mange anmeldelser inde på denne specielle side; både for min egen fornøjelses skyld og for at finde frem til nyt og uprøvet kød, som jeg kan udleve mine fantasier sammen med. Og det er i denne særpræget beskæftigelse, at jeg bliver ved med at falde over kravene anmeldelser af unge tøser, som bliver sablet ned og advaret imod, med ord som "spild af penge" og "robot sex uden indlevelse". Disse anmeldelser har gerne den ene ting til fælles, at luderen har været så uartig ikke at være nærværende i den betalende kundes selskab. Og der er ikke meget sympati at finde for luderen i dette forum. Tværtimod, så bliver der gerne takket for advarslen. Det er åbenbart sådan for nogle af os, at det ikke at være nærværende, er den værste syndsforladelse man som luder kan begå. Stedet kan være godt, tøsen smuk og kinky, men hvis hun ikke formår at skabe den illusion, at hun ligger og bliver penetreret af lille-manden af ren og skær lyst, så oplever jeg på denne ellers udmærkede side, at et bestemt kodeks mellem bruger træder i kraft, hvor tøsen bliver udskammet og gjort til syndebukken - måske mest af alt for at minde en kunde om, at han ligger og har sex med en kvinde, der ikke ville kendes ved ham, hvis ikke han betalte hende. Disse anmeldelser får så i nogle tilfælde en kæk kommentar fra en dansk glædespige, der f.eks. blot kan finde på at skrive "køb dansk" efterfulgt af en smiley. Dette er jeg til gengæld fuldstændig enig i. Hvis du gerne vil møde lyst, så børst dit hår og forfat en velformulerede tekst til en dansk glædespige. Så kommer du til at møde en fræk og liderlig dame, der måske endda ligger og leger luder i sin fritid, fordi hun har en beskidt fetich og en lyst som ikke kan tæmmes i privaten. Disse tøser nyder jeg personligt også at besøge indimellem - og ikke kun fordi, at jeg finder den modne kvinde krop smuk og indbydende. Men når det kommer til de bedårende og smukke udenlandske piger, der er kommet her til landet i håb om at kunne tjene en ekstra mønt - og som jeg så sandelig også nyder at besøge. Her syntes jeg bestemt ikke at kravet om nærværende øjenkontakt og inderlige kys høre hjemme. Jeg mener faktisk at det er decideret ynkeligt, at føle sig forurettet, hvis tøsen du har betalt for at benytte som lobita-dukke i en times tid; ligger og stønner indøvet og drømmer sig væk til et andet sted, imens du ligger som en u-poetisk Hubert Hubert nede mellem hendes ben og leger at hun er din kæreste. Jeg har tidligere beskrevet mit forhold til købesex på dette forum, og kunne i den sammenhæng læse kommentarer som var af den opfattelse, at jeg nok benyttede mig af en anden slags luder end de kommenterende selv. At jeg kom nogle andre steder, for at sige det lidt mere klart. Måske fordi de ikke kunne forestille sig, at den lille elskovs blomst som de så ofte besøger med en kildrende fornemmelse i maven; timerne forinden deres besøg har ligget med min perverse pik langt oppe i røven og simulerede anal-nydelse, med de samme små-pige-lyde, som hun så laver på ny, når de timerne efter ligger nede mellem hendes ben og forsøger at stimulerer hendes klitoris, for at få en ægte og nærværende oplevelse. Det at brokke sig over manglende nærværelse, det er en underlig og virkelighedsfjern kultur, hvis du spørg mig. Der mest af alt handler om, at der er nogle hykleriske og ærekære mænd som ikke vil indse, at de er en flok luderkunder som mig. Man er jo ikke en rigtig luderkunde, hvis tøsen tager imod en med et kæmpe smil på læben, og man forsigtigt penetrerer hendes våde vulva med en kærlig hånd i hendes. Ih nej, så er man jo bare en gavmild sjæl, der kommer forbi og giver hende en dejlig klitorisorgasme efterfulgt af et økonomisk tilskud til hendes uddannelse, så hun ikke behøver at tage et kedsommeligt studiejob. Forsat god dag Bramfri Hej Bramfri, Jeg er meget enig med dig. De søde piger er som regel store menneskekendere, og man får det med dem, som man fortjener. Vær sød ved hende, vis åbenhed og respekt, og du får masser af det samme tilbage. Motivationen for at have en fræk og udforskende sextime sammen stiger. Jeg synes, at alle former for preludes er vigtige. Man kommunikerer høfligt via sms, møder hinanden i døren, finder sine roller, får øjenkontakt, rører ved hinanden og når pigen fornemmer, at man ikke bare maser på for at komme ind i hende i en fart, kommer gløden og glæden. Og villigheden. Jeg er netop på denne søndag kommet hjem fra sådan et besøg, hvor alt klikkede fra første sekund. Vi var høje begge to efter den oplevelse. Med masser af grin og dyb, ja direkte kærlig, øjenkontakt bagefter, og mange omfavnelser. Anmeldelse følger snarest. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 31. Oktober, 2021 Egentlig et udmærket indlæg, @Bramfri. Ved første øjekast var jeg nok lidt i samme lejr som @Brutus og @Blue man, men ved nærmere eftertanke kan jeg følge dig noget af vejen. Måske skulle man indledningsvis prøve at se det fra den modsatte vinkel af, hvad du beskriver, nemlig hvor mænd besøger pigerne og er hamrende ligeglade med, om pigen har indlevelse og nærvær eller ej. I så fald er pigen i mandens øjne næppe meget mere end et hul at tømme sig i. Der er ikke meget respekt for andre i dét udgangspunkt, og vel næppe noget, vi bør stræbe efter. Eller ser du det anderledes, @Bramfri? Omvendt har du lidt en pointe i, at nogle mænd åbenbart har skyhøje forventninger til, at deres møde hos GP’en skal feje benene væk under dem. Det er sjældent formuleret helt på den måde i anmeldelserne, men man fornemmer ind imellem, at det er den grundlæggende forventning. Som i nogle tilfælde faktisk indfries, og det er da uden tvivl super dejligt, men der er godt nok noget at leve op til for GP’en. Og det skal hun jo så i princippet kunne hver gang, og med alle typer mænd. Med det i baghovedet må nogle af hendes gæster nødvendigvis blive skuffede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 31. Oktober, 2021 At være en god GP handler vel blandt andet om at være god til at spille en rolle. Mennesker der vælger at arbejde i service fag skal naturligvis være dygtige til at gøre kunden tilfreds også når det er op ad bakke. Hvis man ikke kan levere det er det nok bedst også for GP selv at man finder et andet erhverv. Hvis der er typer det er svært at spille rollen overfor så behøver de jo ikke lukke dem ind. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 31. Oktober, 2021 Bramfri skrev, for 1 time siden: Det er åbenbart sådan for nogle af os, at det ikke at være nærværende, er den værste syndsforladelse man som luder kan begå. Stedet kan være godt, tøsen smuk og kinky, men hvis hun ikke formår at skabe den illusion, at hun ligger og bliver penetreret af lille-manden af ren og skær lyst, så oplever jeg på denne ellers udmærkede side, at et bestemt kodeks mellem bruger træder i kraft, hvor tøsen bliver udskammet og gjort til syndebukkenædespige Sikken et dobbeltmoralsk indlæg. Du foregiver at have sympati for pigerne, og så taler du konsekvent om "luderen", hvilket i mine øjne er meget nedsættende. Så du dementerer dig selv i dit eget indlæg. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 31. Oktober, 2021 Det er altid svært når man forsøger at generalisere - sådan helt generelt set Og jeg må indrømme at jeg falder udenfor. Jeg søger ikke nærvær når jeg til betalingspige. Jeg søger adgang til en krop og nogle ydelser som afhænger af hvilket humør jeg er i. Den efterfølgende pillow snak gider jeg ikke - jeg har så mange andre mennesker på min vej som jeg hellere vil snakke med. Pillowsnak og nærvær gemmer jeg til de kvinder jeg har sex med uden økonomi imellem. selvfølgelig taler jeg høfligt men kvinden når jeg tager tøj på - men jeg tror også at nogle GPer faktisk sætter pris på at man ikke gør besøget til mere end dét det rent faktisk er. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 31. Oktober, 2021 Jogge skrev, for 5 minutter siden: Det er altid svært når man forsøger at generalisere - sådan helt generelt set Og jeg må indrømme at jeg falder udenfor. Jeg søger ikke nærvær når jeg til betalingspige. Jeg søger adgang til en krop og nogle ydelser som afhænger af hvilket humør jeg er i. Den efterfølgende pillow snak gider jeg ikke - jeg har så mange andre mennesker på min vej som jeg hellere vil snakke med. Pillowsnak og nærvær gemmer jeg til de kvinder jeg har sex med uden økonomi imellem. selvfølgelig taler jeg høfligt men kvinden når jeg tager tøj på - men jeg tror også at nogle GPer faktisk sætter pris på at man ikke gør besøget til mere end dét det rent faktisk er. Vi er alle så forskellige. Men for de piger, som jeg besøger, er connection og respekt altafgørende. Der kommer så mange fine nuancer frem mellem to mennesker, når man kan li' hinanden. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 31. Oktober, 2021 Når jeg går i teatret forventer jeg, at skuespillerne lever sig ind i rollen og spiller deres rolle troværdigt og med entusiasme. jeg forventer det samme når jeg går til en glædespige. At man så nu og da kan fornemme, at glædespigen virkelig nyder det er en uventet og dejlig side gevinst, som gør oplevelsen til noget helt unikt - men det er ikke niget, jeg forventer. men på samme mådesom jeg ville forlade teatret og føle mig snydt hvis skuespillerne ikke kunne deres roller og tydelivis var ligeglade, føler jeg mig også snydt når jeg oplever at en glædespige klart sender et signal om at hun ikke gider og bare vil have at man skyder kanonen af og smutter. Det helt ekstreme er dem, der tager penge for 1/2 eller 1/1 time og så begynder at skynde på een efter 5 minutter. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 31. Oktober, 2021 Ja kan simpelthen ikke være mere enig Bramfri, så fedt skrevet så tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 31. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 30 minutter siden: Vi er alle så forskellige. Men for de piger, som jeg besøger, er connection og respekt altafgørende. Der kommer så mange fine nuancer frem mellem to mennesker, når man kan li' hinanden. Mange hilsener Mr. Sensual Find en kone eller en kæreste så skal du nok få forventninger opfyldt og hvis du er go Så lykkes det også med en glædespige. Nu kender jeg et par stykker som er blevet venner efterfølgende og hold kæft vi mænd kan være nogle røvhuller og tidsrøvere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 31. Oktober, 2021 Bramfri skrev, for 3 timer siden: Hej, jeg har fået en tanke. (Advarsel! jeg skriver i billeder, der ikke altid skal tages fuldkommen bogstaveligt - god fornøjelse) Jeg læser mange anmeldelser inde på denne specielle side; både for min egen fornøjelses skyld og for at finde frem til nyt og uprøvet kød, som jeg kan udleve mine fantasier sammen med. Og det er i denne særpræget beskæftigelse, at jeg bliver ved med at falde over kravene anmeldelser af unge tøser, som bliver sablet ned og advaret imod, med ord som "spild af penge" og "robot sex uden indlevelse". Disse anmeldelser har gerne den ene ting til fælles, at luderen har været så uartig ikke at være nærværende i den betalende kundes selskab. Og der er ikke meget sympati at finde for luderen i dette forum. Tværtimod, så bliver der gerne takket for advarslen. Det er åbenbart sådan for nogle af os, at det ikke at være nærværende, er den værste syndsforladelse man som luder kan begå. Stedet kan være godt, tøsen smuk og kinky, men hvis hun ikke formår at skabe den illusion, at hun ligger og bliver penetreret af lille-manden af ren og skær lyst, så oplever jeg på denne ellers udmærkede side, at et bestemt kodeks mellem bruger træder i kraft, hvor tøsen bliver udskammet og gjort til syndebukken - måske mest af alt for at minde en kunde om, at han ligger og har sex med en kvinde, der ikke ville kendes ved ham, hvis ikke han betalte hende. Disse anmeldelser får så i nogle tilfælde en kæk kommentar fra en dansk glædespige, der f.eks. blot kan finde på at skrive "køb dansk" efterfulgt af en smiley. Dette er jeg til gengæld fuldstændig enig i. Hvis du gerne vil møde lyst, så børst dit hår og forfat en velformulerede tekst til en dansk glædespige. Så kommer du til at møde en fræk og liderlig dame, der måske endda ligger og leger luder i sin fritid, fordi hun har en beskidt fetich og en lyst som ikke kan tæmmes i privaten. Disse tøser nyder jeg personligt også at besøge indimellem - og ikke kun fordi, at jeg finder den modne kvinde krop smuk og indbydende. Men når det kommer til de bedårende og smukke udenlandske piger, der er kommet her til landet i håb om at kunne tjene en ekstra mønt - og som jeg så sandelig også nyder at besøge. Her syntes jeg bestemt ikke at kravet om nærværende øjenkontakt og inderlige kys høre hjemme. Jeg mener faktisk at det er decideret ynkeligt, at føle sig forurettet, hvis tøsen du har betalt for at benytte som lobita-dukke i en times tid; ligger og stønner indøvet og drømmer sig væk til et andet sted, imens du ligger som en u-poetisk Hubert Hubert nede mellem hendes ben og leger at hun er din kæreste. Jeg har tidligere beskrevet mit forhold til købesex på dette forum, og kunne i den sammenhæng læse kommentarer som var af den opfattelse, at jeg nok benyttede mig af en anden slags luder end de kommenterende selv. At jeg kom nogle andre steder, for at sige det lidt mere klart. Måske fordi de ikke kunne forestille sig, at den lille elskovs blomst som de så ofte besøger med en kildrende fornemmelse i maven; timerne forinden deres besøg har ligget med min perverse pik langt oppe i røven og simulerede anal-nydelse, med de samme små-pige-lyde, som hun så laver på ny, når de timerne efter ligger nede mellem hendes ben og forsøger at stimulerer hendes klitoris, for at få en ægte og nærværende oplevelse. Det at brokke sig over manglende nærværelse, det er en underlig og virkelighedsfjern kultur, hvis du spørg mig. Der mest af alt handler om, at der er nogle hykleriske og ærekære mænd som ikke vil indse, at de er en flok luderkunder som mig. Man er jo ikke en rigtig luderkunde, hvis tøsen tager imod en med et kæmpe smil på læben, og man forsigtigt penetrerer hendes våde vulva med en kærlig hånd i hendes. Ih nej, så er man jo bare en gavmild sjæl, der kommer forbi og giver hende en dejlig klitorisorgasme efterfulgt af et økonomisk tilskud til hendes uddannelse, så hun ikke behøver at tage et kedsommeligt studiejob. Forsat god dag Bramfri Mr. Sensual skrev, for 33 minutter siden: Vi er alle så forskellige. Men for de piger, som jeg besøger, er connection og respekt altafgørende. Der kommer så mange fine nuancer frem mellem to mennesker, når man kan li' hinanden. Mange hilsener Mr. Sensual Mesterjacob skrev, 1 time siden: Sikken et dobbeltmoralsk indlæg. Du foregiver at have sympati for pigerne, og så taler du konsekvent om "luderen", hvilket i mine øjne er meget nedsættende. Så du dementerer dig selv i dit eget indlæg. Ja jeg kan ikke se det dobbeltmoralske? Hvor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2057 Skrevet 31. Oktober, 2021 (edited) Jeg forventer bestemt ikke at en gp ligger og kigger forelsket på mig, som en sød pige man lige har mødt og hygget med. Men jeg forventer helt sikket, at hun ihverfald at hun lader som om hun vil have sex med en ( Der skal to til tango) Og ikke bare ligge på ryggen eller vender røven til, og efter 5-10 min begynder at skynde på en, selv om der er 50 min tilbage af KØBT tid. Så skal hun hellere sige i døren at hun ikke tænder på en og ikke vil have sex med dig. Ligesom vi har mulighed for at vende om i døren hvis hun ikke lever op til dine forventninger Hvis man ellers har nosser til det Redigeret 31. Oktober, 2021 af Like p 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 1. November, 2021 Bramfri skrev, for 8 timer siden: Jeg mener faktisk at det er decideret ynkeligt, at føle sig forurettet, hvis tøsen du har betalt for at benytte som lobita-dukke i en times tid; ligger og stønner indøvet og drømmer sig væk til et andet sted, imens du ligger som en u-poetisk Hubert Hubert nede mellem hendes ben og leger at hun er din kæreste Tak! Derudover er der så mange skjulte nuancer i det kunstige møde med betaling, hvor forventning fra uimodståelige mænd (fnis) og tilbudsrytteriet præget, tit, af liderlighed eller et job, hvor mange GP’er kort skal tjene nok (5-7-10 kunder på en dag? 20-25 på en uge?) at det næppe kan undgåes, at mange ikke FÅR nok indlevelse. Er der noget med mænd generelt har ringe/ringere empati især når liderligheden drukner dem som en tsunami. Vigtigt og nok tit rigtigt skriv. Vend den om. Dig, GP-kunde, mand, skal komme hjem 5-7-10 gange pr dag til din kone og være indlevende, lytte, give af dig selv, bare lytte, empatisk, tålmodigt, i en time, mens hun taler om følelser, strikkeopskrifter….hver gang skal du tage bad, frækt/pænt tøj på, barbere dig, sige pænt goddag, smilende, huske at sige åh, ja og bruge lignende anerkendende lytteudtryk undervejs. Måske må man gerne føle sig en lille smule forurettet (nuance og grader af den) ligesom graden af indlevelse fra Moldaviske Trunte kvart i 20.00 til kunde 7, hvoraf 4 måske var ubehøvlede, svedige, klamme, for hårde, truende også må svinge uanset man (mand, nogle mænd) tænker, de har KRAV på mere end et hul, blot fordi de har betalt en halv eller hel timepris. GP ER bare ikke helt st sammenligne med en pedicure, tjener, personlig træner eller sygeplejerske. Fedt indlæg, der giver stof til eftertanke og ikke behøver straks angribes og mistolkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 1. November, 2021 Om man er GP, luder, sukkerpige, eller massør eller lign, er i manges øjne en og samme ting - Men, der er også mange, der af den opfattelse, at der dog er en forskel på de nævnte betegnelser. Hvad vi som kunde, hos disse m/k ønsker at opnå, spænder nok milevidt - Selvfølgelig har Hr. Bramfri en tese, ift. at mange mænd, måske fra tid til anden, har opbygget en forventning, til det møde de har betalt for, evt. med en purung model, der måske slet ikke taler engelsk. For selvfølgelig er købesex, for mange en illusion, der så desværre nok ofte for nogle, krakelerer en anelse - Har selv for tid tilbage, opbygget en latterlig illusion, ift. den første unge polske pige, jeg mødte i denne branche, og håbede at der var bare en smule genkendelighed, da jeg efter et år vendte tilbage - men man er jo her bare nødt til at se indad - hold nu op, hvor kan man være naiv - men fantasiens vej, kan også noget. Der er selvfølgelig, de mænd, der måske har et udseende, og en personlighed, der gør' at de til tider, pga. af disse kvalifikationer, opnår "bedre sex" hos glædespigen end eksempelvis en lille usympatisk fedladen mand - Nu kan den lille fedladne mand, også være en skide sød og mega charmerende fyr, der i nogle pigers øjne, er den bedste kunde - måske fordi han lige netop ser GP, som et menneske, og en kvinde, der måske lige skal varmes op på den rigtige måde, inden de sammen har en dejlig hyrdetime - Den høje, flotte , maskuline, veltrænede mand, kan også ramme en pige, der måske visuelt, tænder lidt på det hun ser, og er manden så samtidig udstyret med en dejlig personlighed - så er der måske ligefrem kemi, mellem to mennesker i en sexuel stund - Den flotte veltrænede høje mand, kan også komme til en ung flot pige en sen aften, der på dagen, har haft Bramfri, og mange andre, af forummets pikke i diverse huller, og egentlig bare ikke lige orker den sidste kunde - omtalte mand, følte intet nærvær, og skal ikke besøge den unge model igen - Mon ikke der er rimelig mange kendte og ukendte faktorer, der spiller ind, når vi som kunde får lige netop den sex oplevelse - som venter lige om hjørnet. Personligt har jeg brug for nærvær ift. At. kunne røre ved pigen, samt møde den samme gengældelse - ikke pillow talk osv., men sexen skal være intens, mellem to mennesker - det kan være svært at købe sig til - så er på vej ud af tantraens vej, da jeg er sikker på der, at møde noget af det, jeg søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 1. November, 2021 Listelømmel skrev, for 52 minutter siden: Personligt har jeg brug for nærvær ift. At. kunne røre ved pigen, samt møde den samme gengældelse - ikke pillow talk osv., men sexen skal være intens, mellem to mennesker - det kan være svært at købe sig til - så er på vej ud af tantraens vej, da jeg er sikker på der, at møde noget af det, jeg søger. Der tror jeg du er på den helt rigtige vej. Jeg fik af vide af min pige at hun “ elskede mig”. Da vi bagefter snakkede om det fortalte hun at hvis hun ikke kunne “elske” mig i lige den situation, kunne hun heller ikke give rigtig Tantra. Der gik lang tid før jeg fattede hvad hun sagde, men har idag forstået det, og deraf fundet ud af hvad rigtig Tantra kan udvikle sig til, og det er fantastisk. Det er ikke sex, det er bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 1. November, 2021 At være GP er et arbejde, hvor man skal bruge sige selv på mange måder, fra det rent fysiske til det psykiske, samtidig med at man sælger en ydelse. Og jeg tænker at de fleste læser kvindens annonce og ser hvad hun tilbyder, inden et besøg. Hvis jeg besøger en der tilbyder GFE, med kys og nærvær, så forventer jeg også, at det er det hun gør sig umage for at give mig, medmindre hun afviser mig inden vi starter, pga manglende Kemi el. Hvad der er hendes bevæge grund for en afvisning. Ydelsen må bedømmes ud fra, om det annoncerede står mål med oplevelsen, det er det vi anmelder. Jeg kun aldrig finde på at kritisere en GP for manglende nærvær, kys, indlevelse, hvis hun ikke havde annonceret med, at det var det hun kunne. Jeg anmelder heller ikke min kiropraktor negativt, hvis hun ikke også har givet mig fysioterapi. Men jeg anmelder hende dårligt, hvis hun kun stryger mig på ryggen, når jeg er kommet for at blive rykket rundt ja det er en spændende kiropraktor jeg har 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 1. November, 2021 Det er faktisk ret sjældent, at jeg behøver nærvær og dybe samtaler, eller endda at have fornemmelsen/illusionen af at “klikke sammen”. Når jeg har udset mig hende jeg “vil købe” for en halv eller hel time. Så har jeg ingen forventning om andet end god sex. Det behøver ikke indbefatte fake GFE oplevelser eller illustration om samme. Er så afsindig heldig, at være godt gift, dog uden sexsuel samvær. Sådan har det været i over to årtier. Desuden har jeg de sidste 10+ år haft en fast SugarBabe, hvor jeg få dækket mine behov for nærhed og intimitet. Hvor jeg kan tale og vise og få vist følelser mv. Havde jeg ikke min kone og min SB til det, ville jeg helt sikkert ikke få de behov dækket. Jeg tror bare ikke på, at man kan købe sig til det ved at købe en halv eller hel time hos en GP’er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasmus Modsat 84 Skrevet 4. November, 2021 FrækMøstjylland skrev, den 31.10.2021 at 23:47: Hvis du gerne vil møde lyst, så børst dit hår og forfat en velformulerede tekst til en dansk glædespige. Så kommer du til at møde en fræk og liderlig dame, der måske endda ligger og leger luder i sin fritid, fordi hun har en beskidt fetich og en lyst som ikke kan tæmmes i privaten. Disse tøser nyder jeg personligt også at besøge indimellem - og ikke kun fordi, at jeg finder den modne kvinde krop smuk og indbydende. +1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 9. November, 2021 Bramfri skrev, den 31.10.2021 at 20:35: Hej, jeg har fået en tanke. (Advarsel! jeg skriver i billeder, der ikke altid skal tages fuldkommen bogstaveligt - god fornøjelse) Jeg læser mange anmeldelser inde på denne specielle side; både for min egen fornøjelses skyld og for at finde frem til nyt og uprøvet kød, som jeg kan udleve mine fantasier sammen med. Og det er i denne særpræget beskæftigelse, at jeg bliver ved med at falde over kravene anmeldelser af unge tøser, som bliver sablet ned og advaret imod, med ord som "spild af penge" og "robot sex uden indlevelse". Disse anmeldelser har gerne den ene ting til fælles, at luderen har været så uartig ikke at være nærværende i den betalende kundes selskab. Og der er ikke meget sympati at finde for luderen i dette forum. Tværtimod, så bliver der gerne takket for advarslen. Det er åbenbart sådan for nogle af os, at det ikke at være nærværende, er den værste syndsforladelse man som luder kan begå. Stedet kan være godt, tøsen smuk og kinky, men hvis hun ikke formår at skabe den illusion, at hun ligger og bliver penetreret af lille-manden af ren og skær lyst, så oplever jeg på denne ellers udmærkede side, at et bestemt kodeks mellem bruger træder i kraft, hvor tøsen bliver udskammet og gjort til syndebukken - måske mest af alt for at minde en kunde om, at han ligger og har sex med en kvinde, der ikke ville kendes ved ham, hvis ikke han betalte hende. Disse anmeldelser får så i nogle tilfælde en kæk kommentar fra en dansk glædespige, der f.eks. blot kan finde på at skrive "køb dansk" efterfulgt af en smiley. Dette er jeg til gengæld fuldstændig enig i. Hvis du gerne vil møde lyst, så børst dit hår og forfat en velformulerede tekst til en dansk glædespige. Så kommer du til at møde en fræk og liderlig dame, der måske endda ligger og leger luder i sin fritid, fordi hun har en beskidt fetich og en lyst som ikke kan tæmmes i privaten. Disse tøser nyder jeg personligt også at besøge indimellem - og ikke kun fordi, at jeg finder den modne kvinde krop smuk og indbydende. Men når det kommer til de bedårende og smukke udenlandske piger, der er kommet her til landet i håb om at kunne tjene en ekstra mønt - og som jeg så sandelig også nyder at besøge. Her syntes jeg bestemt ikke at kravet om nærværende øjenkontakt og inderlige kys høre hjemme. Jeg mener faktisk at det er decideret ynkeligt, at føle sig forurettet, hvis tøsen du har betalt for at benytte som lobita-dukke i en times tid; ligger og stønner indøvet og drømmer sig væk til et andet sted, imens du ligger som en u-poetisk Hubert Hubert nede mellem hendes ben og leger at hun er din kæreste. Jeg har tidligere beskrevet mit forhold til købesex på dette forum, og kunne i den sammenhæng læse kommentarer som var af den opfattelse, at jeg nok benyttede mig af en anden slags luder end de kommenterende selv. At jeg kom nogle andre steder, for at sige det lidt mere klart. Måske fordi de ikke kunne forestille sig, at den lille elskovs blomst som de så ofte besøger med en kildrende fornemmelse i maven; timerne forinden deres besøg har ligget med min perverse pik langt oppe i røven og simulerede anal-nydelse, med de samme små-pige-lyde, som hun så laver på ny, når de timerne efter ligger nede mellem hendes ben og forsøger at stimulerer hendes klitoris, for at få en ægte og nærværende oplevelse. Det at brokke sig over manglende nærværelse, det er en underlig og virkelighedsfjern kultur, hvis du spørg mig. Der mest af alt handler om, at der er nogle hykleriske og ærekære mænd som ikke vil indse, at de er en flok luderkunder som mig. Man er jo ikke en rigtig luderkunde, hvis tøsen tager imod en med et kæmpe smil på læben, og man forsigtigt penetrerer hendes våde vulva med en kærlig hånd i hendes. Ih nej, så er man jo bare en gavmild sjæl, der kommer forbi og giver hende en dejlig klitorisorgasme efterfulgt af et økonomisk tilskud til hendes uddannelse, så hun ikke behøver at tage et kedsommeligt studiejob. Forsat god dag Bramfri What!!!! Hvad vil du med dette, og vi hedder gp god og dejlig dag vh caya 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 10. November, 2021 Bramfri skrev, den 31.10.2021 at 20:35: Det at brokke sig over manglende nærværelse, det er en underlig og virkelighedsfjern kultur, hvis du spørg mig. Der mest af alt handler om, at der er nogle hykleriske og ærekære mænd som ikke vil indse, at de er en flok luderkunder som mig. Tror godt vi er klar over vi er kunder i en butik selvom jeg foretrækker termen "gæst" det lyder bare pænere så jo det er en illusion. Nærvær handler om at være tilstede og yde en service, det er det jeg betaler for. De piger som mener jeg lejer retten til at tømme mig i hende og ikke andet søger en anden slags kunde/gæst end jeg er. Spørger du pigerne vil du opdage at rigtig mange mænd søger omsorg i højere grand end in & ud sex. Så kan du kalde det patetisk og sørgeligt alt det du vil. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg