Hop til indhold

Recommended Posts

Har i nogen tid ledt efter en ung, slank, smuk, naturligt rødhåret dansk GP.(strawberry blonde(rødblond), kan også gå)

Mine søgninger giver kun enten ældre GP´er eller GP´er med farvet hår.

Findes hun??

(nogle eksempler på smukke rødhåret kvinder)

13452458_019_5484.jpg

76987065_004_1f5f.jpg

92139005_036_df61.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Like p skrev, for 4 timer siden:

Hej Mr. T

Jeg har kigget på Jennifer flere gange men aldrig besøgt  hende. Men hun ser rigtig dejlig ud  :wub:

https://annoncelight.dk/showad/310433

Her er en tråd 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/141286-early-bird-med-jennifer-i-støvring/?do=findComment&comment=1309411

@JenniferRomantica kan du trygt besøge, hun leverer en super service og hun frekventerer Sjælland/København jævnligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Like p og @bigfoot.

Mange tak for jeres svar.

Har selv haft kig på @JenniferRomantica adskillige gange og skal helt sikkert også besøge hende en dag.(149 cm og 43 kg lyder sindsyg frækt, for en ekstrasmall elsker som mig)

Men... Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke om Jennifer er naturlig rødhåret, men den hårfarve hun har på billederne kan man vist kun få "naturligt", hvis man er født og opvokset nær Tjernobyl;)

Og nu var det jo egentlig det jeg efterspurgte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. T skrev, for 47 minutter siden:

men den hårfarve hun har på billederne kan man vist kun få "naturligt", hvis man er født og opvokset nær Tjernobyl

Altsåååå overraskende mange har spurgt om det var min egen hårfarve:ph34r:.. Jeg bliver lige overrasket hver gang:lol:.. 

Jeg har en mørk kommune farve fra naturen:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

Altsåååå overraskende mange har spurgt om det var min egen hårfarve:ph34r:.. Jeg bliver lige overrasket hver gang:lol:.. 

Jeg har en mørk kommune farve fra naturen:P.. 

Ja det havde jeg nok på fornemmelsen. Jeg skal dog nok komme og besøge dig en dag selvom du ikke er rødhåret fra naturens side, det lover jeg. <3(hvis du farvede det naturlig rødt(også det trimmede "down under;)), så vil du nok skulle tage i mod en MEGET tændt mand den dag;)<3)

Hvis de spørger om den hårfarve som du har på dine ansigtsbilleder,  er din egen, så kan jeg MEGET godt forstå din overraskelse:D(insert facepalm emoji her)

JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/329975

Hende her ser ægte ud.. Men nogengange kan det være svært at se.. Især hvis der ikke er hår "down under" :P.. Men stadig mit bedste bud<3.. 

Hun er da også mega smuk og cute. Og det kan faktisk godt være at hun er naturlig rødhåret. Det kunne dog godt se ud som om hun "ekstra farver" det.

Og så hun desværre ikke dansk. Ikke at jeg ikke kan tale engelsk, for det kan jeg ret godt faktisk, har bare lidt "modstand" i mod østeuropæiske piger, da jeg er ret overbevist om at flertallet ikke gør det af egen fri vilje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. T skrev, 1 time siden:

Og så hun desværre ikke dansk. Ikke at jeg ikke kan tale engelsk, for det kan jeg ret godt faktisk, har bare lidt "modstand" i mod østeuropæiske piger, da jeg er ret overbevist om at flertallet ikke gør det af egen fri vilje

Argh ja den del havde jeg ikke lige fanget:ph34r:.. Jeg tror du har ret i mange af dine antagelser heriblandt hendes nationalitet:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Argh ja den del havde jeg ikke lige fanget:ph34r:.. Jeg tror du har ret i mange af dine antagelser heriblandt hendes nationalitet:P.. 

Helt i orden. Selv er jeg nok den super irriterende type der lægger mærke til ALT:lol:.(og læser grundigt inden jeg tager kontakt)

Hun er fra Letland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...