Stenbuk50 29 Skrevet 2. November, 2021 Er der nogen der har været ved hinde er hun vær at besøge?https://annoncelight.dk/showad/328516 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DTF 0 Skrevet 2. November, 2021 Ja hende har jeg også haft lidt kig på, håbede der var en som havde taget en for holdet :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 53 Skrevet 2. November, 2021 Hun er efter sigende en rigtig dejlig pige, som giver god sex. Jeg må dog indrømme, at jeg stadig har første gang til gode hos hende. Men jeg har tænkt mig at råde bod på det her inden længe ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 2. November, 2021 (edited) Hej med Jer guys Viktoria er en af de kvinder, jeg arbejder med, og kan sige god for, at hun er fræk, god til sex med et frisk smil på læben, og ikke mindst er hendes billeder ægte. Snart en sjældenhed åbenbart. Men igen. En god oplevelse kræver at begge vil deltage og at kemien er tilstede. Dercskal som sagt være to til tango knus Samantha Redigeret 2. November, 2021 af Samanthawild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. November, 2021 Nu skal i jo ikke tænke for længe. har jo sidste dag i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbuk50 29 Skrevet 3. November, 2021 Tak for alle svarene.jeg vil lige høre om du Samanthawild har du et link for vil jeg gerne møde dig .hvis jeg forstod det rigtig så er du også massagepige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 3. November, 2021 Stenbuk50 skrev, for 16 timer siden: Tak for alle svarene.jeg vil lige høre om du Samanthawild har du et link for vil jeg gerne møde dig .hvis jeg forstod det rigtig så er du også massagepige. Kontakt mig via pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister B 0 Skrevet 20. December, 2021 Jeg besøgte hende for tre uger siden. Hun var vildt sød, easy going og fræk at tale med. Vi snavede hurtigt og jeg kunne tydeligt smage at hun er ryger - det havde været rart at vide. Hun vil helst kneppe uden, men jeg valgte at ordne hende med. En flot og inviterende fisse, som jeg trængte op i med stor velbehag efter et veludført blowjob. Heldigvis var der fri orgasme, så dem fik hun nogle stykker af - det var som om hendes fisse sugede dem ud af mig. Hun virkede ægte liderlig og ville snave en del både under og efter sex. God oplevelse - noter røgsmag. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg