Hop til indhold
elwis

Sexy pettite Aisha pt i Vejle.

Recommended Posts

Hej med jer.  Jeg har for 2. gang besøgt Aisha, og dette er også 2. gang jeg skriver om hende.  Denne gang besøgte jeg hende i Vejle, et sted i byen.  Stedet var helt ok og det er nemt at finde en p plads til bilen, tæt på.  Som jeg forstod det, så er hun der til på fredag. Hvorefter hun tager til Odense.   Grunden til at jeg skriver igen, er fordi jeg har set at der har været lidt forkerte informationer ude om denne pige.   Så jeg kan sige med 200% sikkerhed at den pige på de billeder, er også den pige man møder.   Og som jeg har været inden på før. Så vil jeg sige at hun faktisk ser bedre ud i virkeligheden.

https://annoncelight.dk/showad/245948

Jeg vil sætte hende til ca 150cm og under 50kg altså virkelig en ung pige krop. (naboens datter)   Hun taler meget fint engelsk og de to gange jeg har besøgt hende (denne weekend og aug) har aftaler og service været overholdt.    Jeg vil klart besøge hende igen på et tidspunkt. 

ps. hun har fået en stor tatovering på den ene arm, som ikke ses på disse billeder.  

disclaimer.  Aisha ved godt at jeg laver dette opslag. Men jeg får på ingen måde noget i retur ud af det.  Jeg syntes bare vi skal være glade for de piger der faktisk bruger deres rigtige billeder og som ikke snyder osv.   pt. er der rigtig mange i Vejle med fake billeder og derfor tog jeg faktisk kun til vejle, fordi jeg har besøgt Aisha før.  

Redigeret af elwis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, billederne er 100 procent af hende, og at kalde hende et lille nips er vist ikke forkert :-) 

God sex, og lækkert blow.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Excess ‘cause I can skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke kendt på Vejle egnen men er stedet diskret, eller er det sådan et sted hvor alle lige ved hvad der foregår ?

Det er sådan set diskret nok, du er hurtigt væk fra vejen, og der er ingen røde lamper i vinduet :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

Har længe haft kig på Aisha og de gode anmeldelser havde ikke gjort interesseren mindre.

Endelig kunne det komme til at passe med kalenderen og hold da op hvor er hun lækker og sød. Hun er simpelthen den sødeste lille nips jeg har besøgt siden Lille Julie i Århus for efterhånden nogle år siden.

Heldigvis tager hun til Odense i morgen, ellers ville der hurtigt blive et stort hul på bankkontoen ;)

Hvis man er til små nips så fåes det ikke bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...