Hop til indhold
The Youngster

Det må sgu gøre ondt!

Recommended Posts

Gæst

Jeg har en veninde som engang var på kirurgisk afdeling.

Hun var med til at grave en kæmpe salami ud af røven på en fyr. Hele operations gangen stank af salami bagefter. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var med til at grave en kæmpe salami ud af røven på en fyr. Hele operations gangen stank af salami bagefter. :lol:

det er sjælent at man får en fler-timers oplevelse for kun 30 kr :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Salami, salami

din ende er så rød og så rund

jeg putter dig ind i min rump" :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han må virkelig have elsket den salami. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min ex svigermor er operations sygeplejerske på et mindre hospital på akutgangen og de historier hun ikke kunne fortælle om hvad de har måtte pille ud af folk derfra. Et glas med asparges som var gået i stykker var bl.a. en af dem. Glasset var simpelthen bristet midt på så bunden stadig sad oppe i ham. Avavav. Og golfbolde som var blevet "væk" var et rimelig ofte tilbagevendene problem. De blev dog kureret med et kraftig afføringsmiddel.

Augurker var også et problem om sommeren. Når de har fået varme nok begynder de at blive lidt skrøbelige og brækker nemmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"Gulvet i kiosken var mega galt og derfor gled jeg og faldt lige ned på min halvanden liter cola" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...