Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte trusseløse Michelle søndag eftermiddag, utrolig sød og smilende kvinde.

Det hun skriver om sig og billeder passer, og stedet er rent og pænt.

Vi aftalte 1 time med super fransk, og det skal jeg love for at hun kan :o for fanden hun er fræk

Prisen er i den høje ende men hun levere også varen 100%

Om jeg kommer igen det tror jeg nok jeg gør :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte trusseløse Michelle søndag eftermiddag, utrolig sød og smilende kvinde.

Det hun skriver om sig og billeder passer, og stedet er rent og pænt.

Vi aftalte 1 time med super fransk, og det skal jeg love for at hun kan :o for fanden hun er fræk

Prisen er i den høje ende men hun levere også varen 100%

Om jeg kommer igen det tror jeg nok jeg gør :lol:

Mange mange tak for de pragtfulde ord ;)....

Det er jo altid skønt at få gode anmeldelser især når det kommer fra en mand der besøgte mig for første gang, så må der jo være noget om det :D

Jeg håber jo ikke at det er sidste gang du besøger mig, selv om jeg ligger i den lidt dyre ende :?:

Hvis der er nogen der har spørgsmål eller ønsker mere info om mig, ja så er i mere end velkommen til at ringe til mig på 24252999

Klem fra Michelle ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inspireret af denne tråd bestilte jeg en ½ time inkl. megafransk med Michelle. Er vendt tilbage meget glad og tilfreds. Her er en lidt længere anmeldelse :D

Ankom kl. 10 på adressen, indgangen er den grønne dør ud til busstoppestedet, der er et guldhjerte på dørklokken. Telefondamen åbnede (troede først at det var Michelle :? ). Blev vist ind på det ene værelse og blev budt på kaffe. Stedet er pænt og rent som på billederne. Så kom Michelle ind, hun har det kønneste smilende katteansigt med grønblå øjne. Var selv lidt genert, men det fik hun hurtigt fikset med hendes smilen og snaksaglighed. Det er helt tydeligt at hun har stor erfaring, og kan læse hvilken slags person du er. Man føler sig virkelig godt behandlet her.

Vi snakker lidt, og hun spørger ind til, hvad jeg kan lide, men da jeg ikke rigtig har nogle specielle ønsker udvikler det sig bare naturligt. Det er nærmest GF-agtigt med hede kys og store kram. Starter med en super gang fransk uden, derefter beder hun mig om at slikke hende, så hun til sidst bliver helt våd og kommer. Tror ikke der er noget fake ved hende. Man kan mærke at hun elsker sit job, hvilket hun også selv siger. Hun sætter gummiet på, og rider mig indtil jeg må stoppe hende. Prøver så også missionæren mens jeg stirrer ind i hendes blå øjne, det er en helt speciel oplevelse. Siger til mig at jeg ikke må komme, for jeg skal afslutte i munden på hende. Det ender det så også med, tror det var med slug, men i min omtågethed opfatter jeg det ikke. :roll:

Den halve time fløj af sted, og det blev vist også til lidt mere. Havde jeg på forhånd vidst bedre, ville jeg nok have bestilt en hel time så det ville blive mindre presset. Men der var alligevel tid til hyggesnak til sidst og en kop kaffe. Man bliver slet ikke jaget ud ad døren. Det skal nok passe at prisen er 15% højere end andre menukort, men kvaliteten er så tilgengæld også i top. Kan helt klart anbefales. Tak for super oplevelse. Kommer helt klart igen. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...