the xxxxxx 4 Skrevet 6. November, 2021 jeg har i dag besøgt Naboens søde, frække unge pige på 24.. hold da helt op en sød pige det bedst sex/blow jeg jeg nogensinde har betalt for 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 6. November, 2021 the xxxxxx skrev, for 18 minutter siden: jeg har i dag besøgt Naboens søde, frække unge pige på 24.. hold da helt op en sød pige det bedst sex/blow jeg jeg nogensinde har betalt for Du er ny kan man se, og velkommen til. Du kunne måske uddybe din anmeldelse noget, hvis den skal tillægges troværdighed, ikke kun for din egen, men også for pigens skyld. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 6. November, 2021 Hun har haft en profil på Sugardaters, hvor jeg har skrevet med hende. Hun lovede kontakt når hun kom til København, det blev bare aldrig til noget. Men godt at du har haft en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 6. November, 2021 (edited) Jeg har IKKE mødt denne pige, men der har været en del dårlige anmeldelser på hende herinde som f.eks denne.. Og så selvfølgelig velkommen til forummet Redigeret 6. November, 2021 af John41 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 7. November, 2021 the xxxxxx skrev, for 11 timer siden: jeg har i dag besøgt Naboens søde, frække unge pige på 24.. hold da helt op en sød pige det bedst sex/blow jeg jeg nogensinde har betalt for Alt ære værd, at I andre er så høflige....Jeg kalder den så - ren spam og reklame fra pigen selv - formentligt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marie M 21 Skrevet 7. November, 2021 longdong skrev, for 16 timer siden: Hun har haft en profil på Sugardaters, hvor jeg har skrevet med hende. Hun lovede kontakt når hun kom til København, det blev bare aldrig til noget. Men godt at du har haft en god oplevelse. Hej. Jeg slettede ret spontant min profil på sugardaters. Kan godt huske vi har skrevet sammen og jeg har desværre ikke haft mulighed en for at komme til København endnu. Håber det kan lade sig gøre i fremtiden. God søndag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UndercoverGuy 37 Skrevet 14. November, 2021 Hun har haft profil på SD i rigtig mange år. Faktisk siden hun var 17/18 år og boede i Kbh. ikke et under hun går pro, so to speak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marie M 21 Skrevet 14. November, 2021 UndercoverGuy skrev, for 2 timer siden: Hun har haft profil på SD i rigtig mange år. Faktisk siden hun var 17/18 år og boede i Kbh. ikke et under hun går pro, so to speak Kan ikke helt læst om det er negativt eller positivt? Alle piger i “branchen” er jo startet et sted, om det så er på SD eller sælge billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
48bigcock 1 Skrevet 16. November, 2021 Nogen derved lidt om hendes ydelser... Kan hun deeptroate, sluger hun ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg