Doggyman 24 Skrevet 6. November, 2021 Hola muchachos . Jeg vil gerne besøge en sød massage pige , som kan fixe mig på nogle punkter . Er Nina den bedste massør I til dette ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 6. November, 2021 Doggyman skrev, for 16 minutter siden: Hola muchachos . Jeg vil gerne besøge en sød massage pige , som kan fixe mig på nogle punkter . Er Nina den bedste massør I til dette ? Nina hvem? Her ville et link hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 6. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 3 timer siden: Nina hvem? Her ville et link hjælpe. Siambabes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 6. November, 2021 Doggyman skrev, for 1 minut siden: Siambabes Ok, det er gammelkendt, men der findes flere Ninaer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 6. November, 2021 Kender du nogle gode Steder der er et besøg vœrd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 7. November, 2021 Doggyman skrev, for 13 timer siden: fixe mig på nogle punkter Det afhænger vel i betydelig grad af, hvad du mener med den sætning, @Doggyman! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 7. November, 2021 Hvis man kun er til massage, og her taler jeg kun massage, så kan på det kraftigste anbefale... Ju på Strandvejen i Hellerup. Der er intet andet, da hun kun ønsker at give massage. Hun gider ikke Hj længere, som faktisk var weltclass i sin tid, da hun havde sin klinik ved Hans Knudsens Plads. Det gode er også, at man kan bestille tid online via hendes hjemmeside.. Hendes Ju Massage I 90 min har virkelig hjulpet mig med hensyn øm krops og velvære... Hun er super sød... Link: https://www.juwellnessandspa.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 7. November, 2021 Harran skrev, for 15 timer siden: Det afhænger vel i betydelig grad af, hvad du mener med den sætning, @Doggyman! Skyde kanonen af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 7. November, 2021 (edited) Skyde kanonen af Redigeret 7. November, 2021 af Doggyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. November, 2021 Doggyman skrev, for 10 timer siden: Skyde kanonen af Så er din efterlysning jo ikke efter massage. Du kan læse de mange anmeldelser og finde svar på det dovne spørgsmål du stiller. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggyman 24 Skrevet 8. November, 2021 Jeg er ny I det game , bœr med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 9. November, 2021 Doggyman skrev, for 20 timer siden: Jeg er ny I det game , bœr med mig Det er helt fair at være ny, men også en god ide at begynde med at læse lidt selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 10. November, 2021 Doggyman skrev, den 8.11.2021 at 20:51: Jeg er ny I det game , bœr med mig Vi bærer meget gerne over med dig, men start evt med at læse lidt fra de forskellige foraer/tråde og se hvordan man kan navigerer rundt herinde på EG. Velkommen til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg