Hop til indhold
Guest N10Ah

Hvad gør oplevelsen værd for en glædespige ?

Recommended Posts

Guest N10Ah

Efter at have læst en tråd, om hvad der gjorde oplevelsen værd for os kunder., så har jeg gået inde med et spørgsmål hele dagen. Hvad gør egentlig oplevelsen værd for jer glædespiger ?. Jeg er rimelig sikker på at respekt, at man som kunde er ordentlig, velsoigneret og renlig selvfølgelig indegår i en god oplevelse for jer. Jeg ville for eksempel aldrig besøge en glædespige i mit arbejdstøj , efter at have gået på en byggeplads i 8 timer og have spartelmasse, maling eller slibestøv i hele hovedet og lugte af sved. Men hvad er det der gør oplevelse med kunde god for jer ? Er det den nærvær der er med kunden, eller er det når kunden giver jeg et kompliment, eller når i kan se kunden for den maksimale nydelse hos jer ? Efter et endt besøg med en glædespige, har jeg oftest tænkt har hun egentlig haft en god oplevelse med mig ?,for det er faktisk vigtigt for mig at den glædespige jeg har besøgt også har nydt oplevelsen med mig. Jeg ved ikke hvad andre tænker efter et endt besøg, men jeg tænker ihvertfald tit på om oplevelsen har været ligeså god for hende som den har været for mig. Så mit spørgsmål er så hvad gør oplevelsen værd/god for jer glædespiger ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 9 timer siden:

Så mit spørgsmål er så hvad gør oplevelsen værd/god for jer glædespiger ? 

Super indlæg. Det betyder også meget for mig at hun har en god oplevelse, så godt at du bringer det op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
N10Ah skrev, for 9 timer siden:

Efter at have læst en tråd, om hvad der gjorde oplevelsen værd for os kunder., så har jeg gået inde med et spørgsmål hele dagen. Hvad gør egentlig oplevelsen værd for jer glædespiger ?. Jeg er rimelig sikker på at respekt, at man som kunde er ordentlig, velsoigneret og renlig selvfølgelig indegår i en god oplevelse for jer. Jeg ville for eksempel aldrig besøge en glædespige i mit arbejdstøj , efter at have gået på en byggeplads i 8 timer og have spartelmasse, maling eller slibestøv i hele hovedet og lugte af sved. Men hvad er det der gør oplevelse med kunde god for jer ? Er det den nærvær der er med kunden, eller er det når kunden giver jeg et kompliment, eller når i kan se kunden for den maksimale nydelse hos jer ? Efter et endt besøg med en glædespige, har jeg oftest tænkt har hun egentlig haft en god oplevelse med mig ?,for det er faktisk vigtigt for mig at den glædespige jeg har besøgt også har nydt oplevelsen med mig. Jeg ved ikke hvad andre tænker efter et endt besøg, men jeg tænker ihvertfald tit på om oplevelsen har været ligeså god for hende som den har været for mig. Så mit spørgsmål er så hvad gør oplevelsen værd/god for jer glædespiger ? 

@Bruneøjne76stillede mig lige præcis dette spørgsmål i min egen tråd om samme emne, som fik mig til af reflektere, og jeg kom frem til dette...

Et eventyr er for mig værdifuldt, når vi møder hinanden som ligeværdige mennesker og ikke objekter.

Der skal være en fælles og afklaret forståelsesramme, og jeg skal have et vist kendskab til min elskers ønsker og motiver, inden jeg inviterer ham ind i min elskovshule, ellers kan jeg ikke være i det.

Jeg har nogle forskellige kriterier, der skal opfyldes, hvilket min annonce gør opmærksom på, og dem forventer jeg, bliver overholdt, hvis man ønsker et svar retur. Jeg har bl.a. et alderskriterie på 45+.

Min hjerne er mit største erotiske organ, og jeg har en kæmpe svaghed for mænd med en vis dybde, og som der er velartikulerede, kvikke og evner både pli og dannelse - og så elsker jeg at grine, så humor er også et kæmpe turn-on.

Jeg er meget nysgerrig af natur, så jeg bliver glad og taknemmelig, når mine elskere får lyst til at dele lidt af dem selv og deres liv, da tilliden er umådelig vigtig for mig, ift. at kunne hengive mig mest muligt til lidenskabens ild.

Gensidigheden, nærværet, øjenkontakten, de dybe kys, hænder, begærlige blikke og tunger overalt.... Jeg elsker det!

Jeg er en pleaser og omsorgsgiver af natur, men jeg har efterhånden også nået en alder, hvor jeg ikke længere går på kompromis med min egen nydelse, og vælger derfor konsekvent de elskere fra, der ikke kan give mig det, jeg ønsker fysisk og intellektuelt, for ellers visner jeg sjæleligt.

At mærke min elskers begær efter mig, den sitrende krop, de rystende hænder, det sultne blik og den dybe vejrtrækning tænder mig voldsomt.

Udseendet betyder minimalt for mig - det er personligheden og den dybde, den repræsenterer, der får mig op at ringe og i kontakt med min allerinderste kvindelighed.

Efter et skønt og vellykket eventyr bobler jeg indvendigt, og tænker ofte seancen igennem flere gange ila. dagen for ligesom at genopleve den på ny - og lige præs dér ved jeg, at det var det værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 46 minutter siden:

At mærke min elskers begær efter mig, den sitrende krop, de rystende hænder, det sultne blik og den dybe vejrtrækning tænder mig voldsomt.

Udseendet betyder minimalt for mig - det er personligheden og den dybde, den repræsenterer, der får mig op at ringe og i kontakt med min allerinderste kvindelighed.

Efter et skønt og vellykket eventyr bobler jeg indvendigt, og tænker ofte seancen igennem flere gange ila. dagen for ligesom at genopleve den på ny - og lige præs dér ved jeg, at det var det værd.

Hvor er det dog dejligt beskrevet. Det er samme følelse som jeg håber "hun" har, når jeg går. TAK for dine ord. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Kun En Pige skrev, for 1 time siden:

@Bruneøjne76stillede mig lige præcis dette spørgsmål i min egen tråd om samme emne, som fik mig til af reflektere, og jeg kom frem til dette...

Et eventyr er for mig værdifuldt, når vi møder hinanden som ligeværdige mennesker og ikke objekter.

Der skal være en fælles og afklaret forståelsesramme, og jeg skal have et vist kendskab til min elskers ønsker og motiver, inden jeg inviterer ham ind i min elskovshule, ellers kan jeg ikke være i det.

Jeg har nogle forskellige kriterier, der skal opfyldes, hvilket min annonce gør opmærksom på, og dem forventer jeg, bliver overholdt, hvis man ønsker et svar retur. Jeg har bl.a. et alderskriterie på 45+.

Min hjerne er mit største erotiske organ, og jeg har en kæmpe svaghed for mænd med en vis dybde, og som der er velartikulerede, kvikke og evner både pli og dannelse - og så elsker jeg at grine, så humor er også et kæmpe turn-on.

Jeg er meget nysgerrig af natur, så jeg bliver glad og taknemmelig, når mine elskere får lyst til at dele lidt af dem selv og deres liv, da tilliden er umådelig vigtig for mig, ift. at kunne hengive mig mest muligt til lidenskabens ild.

Gensidigheden, nærværet, øjenkontakten, de dybe kys, hænder, begærlige blikke og tunger overalt.... Jeg elsker det!

Jeg er en pleaser og omsorgsgiver af natur, men jeg har efterhånden også nået en alder, hvor jeg ikke længere går på kompromis med min egen nydelse, og vælger derfor konsekvent de elskere fra, der ikke kan give mig det, jeg ønsker fysisk og intellektuelt, for ellers visner jeg sjæleligt.

@Kun En Pige

Min inspiration til mit oplæg var nemlig den tråd du havde skrevet :D

tak for dit dejlige indspark, og du er virkelig god til at formulere dig så tak for dit dejlige input :) 

jeg kan starte mit svar ud med at sige at jeg virkelig godt gad at have den evne Mel Gibson har i filmen “what a woman wants” jeg gad virkelig godt at have evnen til at høre hvad kvinder tænker det ville være fedt.

og grunden til jeg godt gad det er fordi, når jeg har besøgt en glædespige, flyver tankerne rundt i mit hoved. Det sus jeg får i maven, når jeg kontakter en glædespige via whatsapp eller sms, til når man står ved døren og døren går op og man møder pigen. Det sus i maven er ikke gået væk endnu, og jeg har en dejlig fornemmelse i maven bagefter. Men som jeg skrev så flyver tankerne i mit hoved efter et endt besøg. Og der tænker jeg oftest “det var godt nok dejligt, sikke en sød pige hende Må jeg da besøge igen”

men så tænker jeg ligepludselig, “men hov synes hun nu også det var en god oplevelse med mig ?”  Fordi jeg ved jo ikke hvad de piger jeg har besøgt tænker om mig. Når jeg besøger en glædespige, går jeg ind med en stor respekt for kvinden jeg skal besøge, og det gør jeg alt for at vise. 

Jeg er ligesom dig kun en pige, en stor pleaser og jeg elsker at give kvinden nydelse. Og det er faktisk vigtigt for mig at den glædespige jeg besøger også har en ligeså god oplevelse med mig. 

som sagt tusind tak for dit input, dejlig velformuleret, du giver en masse gode tanker om hvad der gør en oplevelse god for dig :) man burde faktisk lave et Forum, for jer glædespiger. hvor i kan give en anmeldelse af os kunder, og hvor i kan give os ris og ros og fortælle om oplevelsen i havde med os kunder :D

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Mr_T skrev, for 2 timer siden:

Super indlæg. Det betyder også meget for mig at hun har en god oplevelse, så godt at du bringer det op

Mange tak for det, det er jo kun godt. Der er en masse tanker efter et endt besøg, og det er blandt andet “havde hun nu egentlig en god oplevelse med mig?” Men ja det betyder nemlig også meget for mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
Kun En Pige skrev, for 3 timer siden:

Udseendet betyder minimalt for mig - det er personligheden og den dybde, den repræsenterer, der får mig op at ringe og i kontakt med min allerinderste kvindelighed

Det er ret interessant at udseendet betyder minimalt for dig. Jeg kan sagtens følge dig, at personlighed og udstråling er vigtigt, hvis det er kærestepotentiale, men når vi taler udelukkende sex, er udseende i høj grad en vigtig faktor for mig. 

Jeg er nysgerrig, kan den fysiske tiltrækning af en mand alene, ikke overskygge alt andet, hvis han ellers er sød og ordentlig ved dig, når det kun handler om sex? 

Jeg kan kun tale for mig selv, men uanset hvor sød og intelligent en kvinde er, så kan jeg ikke blive tiltrukket af hende, hvis ikke jeg tænder på det jeg ser. Når det så er sagt, så har jeg ofte oplevet at møde en kvinde, som jeg umiddelbart ikke har følt mig tiltrukket af, men efter at have lært personen at kende, oplevet en fysisk tiltrækning senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr_T skrev, for 4 timer siden:

Hvor er det dog dejligt beskrevet. Det er samme følelse som jeg håber "hun" har, når jeg går. TAK for dine ord. 

Velbekomme:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
N10Ah skrev, for 3 timer siden:

@Kun En Pige

Min inspiration til mit oplæg var nemlig den tråd du havde skrevet :D

tak for dit dejlige indspark, og du er virkelig god til at formulere dig så tak for dit dejlige input :) 

jeg kan starte mit svar ud med at sige at jeg virkelig godt gad at have den evne Mel Gibson har i filmen “what a woman wants” jeg gad virkelig godt at have evnen til at høre hvad kvinder tænker det ville være fedt.

og grunden til jeg godt gad det er fordi, når jeg har besøgt en glædespige, flyver tankerne rundt i mit hoved. Det sus jeg får i maven, når jeg kontakter en glædespige via whatsapp eller sms, til når man står ved døren og døren går op og man møder pigen. Det sus i maven er ikke gået væk endnu, og jeg har en dejlig fornemmelse i maven bagefter. Men som jeg skrev så flyver tankerne i mit hoved efter et endt besøg. Og der tænker jeg oftest “det var godt nok dejligt, sikke en sød pige hende Må jeg da besøge igen”

men så tænker jeg ligepludselig, “men hov synes hun nu også det var en god oplevelse med mig ?”  Fordi jeg ved jo ikke hvad de piger jeg har besøgt tænker om mig. Når jeg besøger en glædespige, går jeg ind med en stor respekt for kvinden jeg skal besøge, og det gør jeg alt for at vise. 

Jeg er ligesom dig kun en pige, en stor pleaser og jeg elsker at give kvinden nydelse. Og det er faktisk vigtigt for mig at den glædespige jeg besøger også har en ligeså god oplevelse med mig. 

som sagt tusind tak for dit input, dejlig velformuleret, du giver en masse gode tanker om hvad der gør en oplevelse god for dig :) man burde faktisk lave et Forum, for jer glædespiger. hvor i kan give en anmeldelse af os kunder, og hvor i kan give os ris og ros og fortælle om oplevelsen i havde med os kunder :D

Velbekomme, din nysgerrige sjæl.

Skønt når I mænner også tør stille spørgsmål til os, for kun derved kan vi blive klogere på hinanden - og det vil vi jo gerne;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Moon skrev, for 2 timer siden:

Jeg er nysgerrig, kan den fysiske tiltrækning af en mand alene, ikke overskygge alt andet, hvis han ellers er sød og ordentlig ved dig, når det kun handler om sex? 

Kan sagtens forstå din undren, men jeg er måske også lidt atypisk på det punkt, da det i det lidenskabelige møde på ingen måde er det visuelle, der tænder mig.

Så mit svar er NEJ - og på ingen måde faktisk.

Jeg tænder på det, jeg kan MÆRKE og FORNEMME på sjæls- og åndsplan - herunder intellekt, visdom, humor, karisma, velartikulerethed, dybde, afklarethed, ordentlighed osv. 

Udseendet har jeg aldrig tillagt en særlig værdi, end ikke som ung, og jeg kommer aldrig til at tænde på en flot krop og et smukt ansigt alene. Det bevæger bare ikke rigtig noget i mig, hvis det indre er uden substans. Derved bliver det tomt og hult, og det gider jeg ikke rode rundt med.

Ovenstående er også derfor, at jeg har et "adgangskrav", der hedder. "Fortæl noget om dig selv", for derigennem får jeg lynhurtigt en fornemmelse af, om det er en mand, jeg har lyst til at gå til makronerne med.

Dem der sender mig billeder i bar overkrop eller af deres dillergøj, bliver sorteret fra ved kasse et, for den slags virker helt modsat på mig, end det nok var tiltænkt.

Til gengæld er jeg er sucker for det æstetiske i kunst - dér er jeg så visuelt draget, som man kan blive, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget her:D

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 5 timer siden:

og vælger derfor konsekvent de elskere fra, der ikke kan give mig det, jeg ønsker fysisk og intellektuelt, for ellers visner jeg sjæleligt.

Nu med rød for/beklædning :)

Men dette kan du vel umuligt vide forlods (uanset du givet har en vis erfaring i at læse mennesker, hurtigt, måske også i skrift og ved første henvendelse?) - vil det sige, du er så selektiv og (good for you) selv-pleaser nu samtidig med partner-pleaser, at du efter første rendezvous kan meddele, at du intellektuelt eller fysisk ikke fik nok ud af det (er jo en ærlig sag: gå på kompromis, hvis man som GP såvel som gæst ønsker en god, intens oplevelse, virker jo skørt, når det ikke er akut liderlighed eller økonomisk behov). 

Er det ikke svært at boble af flere gæster eller går det nemt, ubesværet og automatisk? Tænker for tit-champagne kan fjerne en smule af inderligheden, liderligheden, gensidigheden (hvis den ene er i underskud så at sige og den anden små-mæt). 

Har du prøvet en forhåndsaftale/forventningsafstemme et blindfolded møde, altså helt i de andre sansers vold, nu du ikke tillægger det ydre væsentlig betydning? (Ja, ved godt det virker umuligt, risikabelt, dumdrisrigt med en fremmed). 

Dem, der sender billeder af deres dillergøj :D 

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 35 minutter siden:

Kan sagtens forstå din undren, men jeg er måske også lidt atypisk på det punkt, da det i det lidenskabelige møde på ingen måde er det visuelle, der tænder mig.

Så mit svar er NEJ - og på ingen måde faktisk.

Jeg tror ikke, du er atypisk her. Det er vist en kendt sag, at mænd er meget visuelt indstillet, mens kvinder kun er det i mindre grad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bruneøjne76 skrev, for 33 minutter siden:

Nu med rød for/beklædning :)

Men dette kan du vel umuligt vide forlods (uanset du givet har en vis erfaring i at læse mennesker, hurtigt, måske også i skrift og ved første henvendelse?) - vil det sige, du er så selektiv og (good for you) selv-pleaser nu samtidig med partner-pleaser, at du efter første rendezvous kan meddele, at du intellektuelt eller fysisk ikke fik nok ud af det (er jo en ærlig sag: gå på kompromis, hvis man som GP såvel som gæst ønsker en god, intens oplevelse, virker jo skørt, når det ikke er akut liderlighed eller økonomisk behov). 

Er det ikke svært at boble af flere gæster eller går det nemt, ubesværet og automatisk? Tænker for tit-champagne kan fjerne en smule af inderligheden, liderligheden, gensidigheden (hvis den ene er i underskud så at sige og den anden små-mæt). 

Har du prøvet en forhåndsaftale/forventningsafstemme et blindfolded møde, altså helt i de andre sansers vold, nu du ikke tillægger det ydre væsentlig betydning? (Ja, ved godt det virker umuligt, risikabelt, dumdrisrigt med en fremmed). 

Dem, der sender billeder af deres dillergøj :D 

Jeg vil mene, at jeg er en ret god menneskekender, men kan naturligvis tage fejl, hvilket jeg ofte gjorde i starten af min karriere som lagengymnast.

Hvis du læser min annonce (som ikke er offentlig tilgængelig:D), vil mine ord måske give bedre mening, idet jeg aldrig ser mere end én mand de dage, hvor jeg er aktiv - og sjældent flere dage i træk.

Mine elskere består af 99% af faste og af 1% nye bekendtskaber, og jeg har ofte lukket for tilgang af nye i længere perioder, da det også skal være muligt for mine faste af få en tid indenfor en rimelig tidshorisont.

Så nej det er ikke svært at boble efter et endt eventyr, når mit koncept er strikket sammen på denne måde.

Hvis det viser sig at en af de nytilkomne mænd, jeg har lavet en aftale med, ikke "føles rigtig" efter endt akrobatik, så får han ikke en ny tid, da det er vigtigt for mig at kunne bevare min integritet, hvilket jeg ikke kan, hvis jeg forsøger at hengive mig til noget, som intet siger mig. Men det er sjældent, det sker - netop fordi jeg hovedsagligt kun har faste elskere, som jeg kender rigtig godt, og har kendt igennem mange år.

Kunne aldrig drømme om at lave et blindfolded møde - kun i min fantasi;)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Kun En Pige skrev, 1 time siden:

Velbekomme, din nysgerrige sjæl.

Skønt når I mænner også tør stille spørgsmål til os, for kun derved kan vi blive klogere på hinanden - og det vil vi jo gerne;)

Jeg er meget nysgerrig, jeg Er især meget nysgerrig på at høre jeres synspunkt i den her verden, og da det jo er jer vi besøger og har en vidunderlig stund med så er det så fedt for mig at høre jeres tanker og meninger :D. Jeg lever efter det citat der hedder “hvis man ikke spørg, så for man heller ikke et svar” :)

Det er dejligt at lære nye mennesker at kende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 24 minutter siden:

vil mine ord måske give bedre mening, idet jeg aldrig ser mere end én mand de dage, hvor jeg er aktiv - og sjældent flere dage i træk.

Var også det, jeg forestillede mig, men tak for at udpensle det. 99 elskere…? Du gør det godt ;) naturligvis vil boblerne kunne hentes og nydes så, med færre/faste og tid. Og alle de andre ingredienser blandet ind i opskriften på netop et godt møde for begge. Lyder som en god strategi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bruneøjne76 skrev, for 28 minutter siden:

Var også det, jeg forestillede mig, men tak for at udpensle det. 99 elskere…? Du gør det godt ;) naturligvis vil boblerne kunne hentes og nydes så, med færre/faste og tid. Og alle de andre ingredienser blandet ind i opskriften på netop et godt møde for begge. Lyder som en god strategi. 

99% så alt er relativt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

At mærke, at mine gæster glædes over at være sammen med mig. 

Om de glædes over at mærke mine læber lukke sig om deres pik eller mit vindende væsen er ikke så vigtigt, men at åbne døren for en person som er fyldt af forventningsglæde og mærke hvordan vores samspil fylder ham op med nydelse og glæde eller tømmer ham for stress, bekymringer, anspændthed (og sperm) og vide, at jeg er årsagen til det skift, er enormt dejligt.

Så skader det ikke, at vores stemning og følelser har det med at smitte af på hinanden, så jeg selv bliver efterladt i samme sind. 

Så er berøring, nærhed og stimulering af vores sanser jo enormt forløsende. 

Nu har jeg ikke rigtigt nævnt det med respekt, hensyntagen mm. Fordi det ikke er det som gør oplevelsen til noget værd, men er et grundpræmis for at oplevelsen overhovedet finder sted. Lige så meget som pengene er et grundpræmis er respekt ikke en forhåbning men en forventning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden:

Om de glædes over at mærke mine læber lukke sig om deres pik eller mit vindende væsen er ikke så vigtigt, men at åbne døren for en person som er fyldt af forventningsglæde og mærke hvordan vores samspil fylder ham op med nydelse og glæde eller tømmer ham for stress, bekymringer, anspændthed (og sperm) og vide, at jeg er årsagen til det skift, er enormt dejligt.

Så skader det ikke, at vores stemning og følelser har det med at smitte af på hinanden, så jeg selv bliver efterladt i samme sind. 

Nu har jeg ikke rigtigt nævnt det med respekt, hensyntagen mm. Fordi det ikke er det som gør oplevelsen til noget værd, men er et grundpræmis for at oplevelsen overhovedet finder sted. Lige så meget som pengene er et grundpræmis er respekt ikke en forhåbning men en forventning. 

@Nannas Hjørne tusind tak for dit dejlige input, det er nu dejligt at høre hvad der gør en oplevelse god for jer, da det jo er jer vi besøger så er det vildt spændende at høre det fra jeres side af :wub: 

det må være en dejlig følelse for dig  at vide at du er grunden til en anden mand glemmer alt om den stressende hverdag enhver nu har, det må give en stor glæde tænker jeg. Nærhed og alt det besøget nu indebære, må være ligeså dejligt for dig, som for kunden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu pigerne oprigtig talt er glade og tilfredse hvis du er ren, fornuftig, beleven og ellers overholder jeres aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
N10Ah skrev, for 12 minutter siden:

@Nannas Hjørne tusind tak for dit dejlige input, det er nu dejligt at høre hvad der gør en oplevelse god for jer, da det jo er jer vi besøger så er det vildt spændende at høre det fra jeres side af :wub: 

det må være en dejlig følelse for dig  at vide at du er grunden til en anden mand glemmer alt om den stressende hverdag enhver nu har, det må give en stor glæde tænker jeg. Nærhed og alt det besøget nu indebære, må være ligeså dejligt for dig, som for kunden :)

Så lidt. 

Det er en meget dejlig følelse, og giver en selv et boost at kunne gøre det for andre. 

Nærhed og alt det andet er dejligt, men der er selvfølgelig en forskel på at være besøgende og på at være GP. Mit fokus ligger mere på min gæst end på mig selv, og som GP omstiller jeg mig også til det, jeg kan mærke min gæst tænder på og trænger til. Ved mange stamgæster jævner det sig ud, og så man er mindre "på". Jeg kan også sagtens nyde selvom jeg er på, men det bliver selvfølgelig altid en anden oplevelse - og det mener jeg på ingen måde negativt :)

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Så lidt. 

Det er en meget dejlig følelse, og giver en selv et boost at kunne gøre det for andre. 

Nærhed og alt det andet er dejligt, men der er selvfølgelig en forskel på at være besøgende og på at være GP. Mit fokus ligger mere på min gæst end på mig selv, og som GP omstiller jeg mig også til det, jeg kan mærke min gæst tænder på og trænger til. Ved mange stamgæster jævner det sig ud, og så man er mindre "på". Jeg kan også sagtens nyde selvom jeg er på, men det bliver selvfølgelig altid en anden oplevelse - og det mener jeg på ingen måde negativt :)

Det tror jeg gerne på at det gør.

Set fra min side som kunde, det at en kvinde kan tage tankerne væk fra en stressende hverdag, blot for en time med fuld nydelse, det noget jeg er så død taknemmelig for. Når jeg har en aftale med gp, så glæder jeg mig hele dagen til mødet. Så den følelse du må have når du kan se en mand nyde det du gør, det må sgu være et stort klap på skuldren ;)

Jeg ved hvad du mener, der er vel en lille forskel på en ny gæst eller en stamgæst kunne jeg forstille mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 13 timer siden:

99% så alt er relativt

Skulle lige prøve at fange dig, men med dit hoved skruet rigtigt på, vidste jeg jo godt, det var umuligt. Blot du er der 100% og nyder det 200% Frk Bobbel. 

Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

men er et grundpræmis

Forventning og måske et fundament bygget forlods, så I (og begge) kan slappe heeeeelt af og dermed give plads til ny-del-sen. 

Er SPÆNDING også en del af Jeres forventning(sglæde), som jeg tror mange besøgende har. Eller er glæden for Jer også den vel lidt magt-agtige vished om at I kan (som kvinde) trykke og tænde. Er det nemmere at være i den rolle end den modtagende? Gisner faste partnere som Frk Bobbel gør give/modtage nemmere i symbioseagtige møder end enkelte kunder….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 15 timer siden:

Hvor er det fantastisk, at du har det sådan. En totalt pleaser, der vil os mænd det aller bedste.

Når vi kommer ind af din dør med bankende hjerte, og du så bare har lyst til at gøre ham det godt. Tror dit lille indlæg gør SÅ meget for mig, at jeg næsten ikke kan beskrive det. 

Pludseligt skal man ikke konkurre om at gøre det godt for dig med vores pikke - at få dig til at komme hårdere og bedre end nogensinde før - men "bare" nyde samværet og nærheden.

<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden:

Skulle lige prøve at fange dig, men med dit hoved skruet rigtigt på, vidste jeg jo godt, det var umuligt. Blot du er der 100% og nyder det 200% Frk Bobbel. 

Er SPÆNDING også en del af Jeres forventning(sglæde), som jeg tror mange besøgende har. Eller er glæden for Jer også den vel lidt magt-agtige vished om at I kan (som kvinde) trykke og tænde. Er det nemmere at være i den rolle end den modtagende? Gisner faste partnere som Frk Bobbel gør give/modtage nemmere i symbioseagtige møder end enkelte kunder….

Jeg er hverken drevet af behovet for magt eller spænding - men derimod behovet for at yde omsorg gennem den erotiske verden, for der befinder jeg mig som en fisk i vandet. 

Jeg både giver og modtager på lige fod, så rollerne på det punkt er udviskede, medmindre der er tale om Dominans, naturligvis. 

Jeg har det, ærlig talt, allerbedst med det velkendte, men spændingen i at møde en ny mand kan da også noget, men her det nogle helt andre mekanismer, der er i spil.

En god kombi med 99% faste og 1% nye:Dpasser vist meget godt til mit temperament, for den erotiske verden bliver nu engang dybere, smukkere og mere åben og tilgængelig, med en man kender, og er tryg ved - i hvert fald for mit vedkommende. 

Symbiose er måske så meget sagt - men måske du pt. læser Freud eller Mahler?;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 9 minutter siden:

den erotiske verden bliver nu engang dybere, smukkere og mere åben og tilgængelig, med en man kender, og er tryg ved

Selv om vi mennesker jo godt ved, at vi er forskellige og derfor har forskellige behov fx i mødet med en GP, så er det dog interessant, synes jeg: om gæster/kunder også i lige så høj grad søger det kendte-trygge (tror jeg ikke), der (enig) netop kan udforskes ift det seksuelle/sensuelle/indlevelse markant mere tit. Som det berømte løg med lag, man i 200.000 tryghed (fx efter at have udfyldt din ansøgning ;)) kan løfte, fjerne, dykke ned i. Føler også selv man kan ‘nå dybere ned i nydelse eller connection derved’. Giver det mening? For dig er jeg ret sikker på, det giver mening Frk Bobbel.

Symbiose nej, forkert valgt ord i mangel af bedre. At modtageren forstår afsenderens mening er jo ofte problemet og afsenderens opgave. Hvad med at mødet efter forventningsafstemning og dermed tryghed er 2 mennesker på en turbine-cykel, der fælles driver den frækt, trygt, nysgerrigt og indlevende (sansemæssigt fx med lukkede øjne givende sig helt hen indimellem) hen og op imod forskellige pg flere klimakser. Som 3D matador modsat normal matador?  

Jeg læser dine tanker. Dermed ingen tid til ham-der-Freund-eller-Freud :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...