cassanova 575 Skrevet 8. November, 2021 Det der betyder mest for GP’ en ( og mig) er øjenkontakten , øjnene et sjælens spejl. Jeg blir lynhurtigt afkodet når jeg besøger en GP , er jeg et venligt og rart menneske eller er jeg en man skal omgås med forsigtighed. Det et helt klart min oplevelse at den ydelse\service jeg får er afhængig af hvordan pigen opfatter mig. Der er selvfølgelig hardcore GP ere som et ligeglade med den slags og kun opfatter kunderne som objekter som man ryster penge ud af. Som kunde er det noget vrøvl at udseendet ikke betyder noget som helst. Jeg tænder på en slank atletisk krop og naturlige bryster og pænefødder, en type som Cattleya . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden: Selv om vi mennesker jo godt ved, at vi er forskellige og derfor har forskellige behov fx i mødet med en GP, så er det dog interessant, synes jeg: om gæster/kunder også i lige så høj grad søger det kendte-trygge (tror jeg ikke), der (enig) netop kan udforskes ift det seksuelle/sensuelle/indlevelse markant mere tit. Som det berømte løg med lag, man i 200.000 tryghed (fx efter at have udfyldt din ansøgning ) kan løfte, fjerne, dykke ned i. Føler også selv man kan ‘nå dybere ned i nydelse eller connection derved’. Giver det mening? For dig er jeg ret sikker på, det giver mening Frk Bobbel. Symbiose nej, forkert valgt ord i mangel af bedre. At modtageren forstår afsenderens mening er jo ofte problemet og afsenderens opgave. Hvad med at mødet efter forventningsafstemning og dermed tryghed er 2 mennesker på en turbine-cykel, der fælles driver den frækt, trygt, nysgerrigt og indlevende (sansemæssigt fx med lukkede øjne givende sig helt hen indimellem) hen og op imod forskellige pg flere klimakser. Som 3D matador modsat normal matador? Jeg læser dine tanker. Dermed ingen tid til ham-der-Freund-eller-Freud Det giver bestemt mening, det du skriver. Ift. om I mænner har det bedst med at frekventere en fast kvinde kontra shoppe lidt rundt, så tænker jeg, at det handler meget om jeres alder. De unge fyre er nok mest draget af tanken om kvantitet, hvorimod det ældre segment måske mere nyder den ro og plads til fordybelse, der automatisk indfinder sig ved gentagne besøg hos den samme kvinde. Håber, at mine tanker gør dig klogere, men har du ikke tid til andet, fylder de måske for meget, for ham Freud kan virkelig også noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 8. November, 2021 Kun En Pige skrev, for 4 minutter siden: kvantitet, hvorimod det ældre segment måske mere nyder den ro og plads til fordybelse, der automatisk indfinder sig ved gentagne besøg hos den samme kvinde Det lyder logisk og rigtigt al den stund, at tidsfaktoren bygget på screening (ansøgningsskema fx til Frk Bobbel: det dig, skulle du være i tvivl) og erfaring (du, Nanna mfl har givet en ro og erfaring mange yngre/helt unge måske ikke altid har) og dermed vel også netop ro, tryghed, kendskab til egne behov/hvad man er god til, der kan kanalisere begge sammen og i fællesskab på den lidenskabelige rejse mod nye, spændende og også ukendte lag MULIGGJORT pga de ting, du nævner. En job-screening giver de bedste medarbejdere? Og unge, kåde knajte er måske som børn i en slikbutik: s k a l og VIL smage alt. Vi ældre HAR måske smagt den engelske vingummi, de syrlige drops og lakridserne og går målrettet efter karamellerne, man kan/skal ae, smage, sutte og slikke i timevis. Var du sauce og nu også en flødekaramel? (Freud er læst for mange år siden og nyder også kunst, blot se, suge ind, nyde, fornemme ordløst med brug af sanserne røre, lytte og se ligesom sex kan være lyde, der alene åbner nye rejser og lag, korrekt?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 8. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 1 time siden: Det lyder logisk og rigtigt al den stund, at tidsfaktoren bygget på screening (ansøgningsskema fx til Frk Bobbel: det dig, skulle du være i tvivl) og erfaring (du, Nanna mfl har givet en ro og erfaring mange yngre/helt unge måske ikke altid har) og dermed vel også netop ro, tryghed, kendskab til egne behov/hvad man er god til, der kan kanalisere begge sammen og i fællesskab på den lidenskabelige rejse mod nye, spændende og også ukendte lag MULIGGJORT pga de ting, du nævner. En job-screening giver de bedste medarbejdere? Og unge, kåde knajte er måske som børn i en slikbutik: s k a l og VIL smage alt. Vi ældre HAR måske smagt den engelske vingummi, de syrlige drops og lakridserne og går målrettet efter karamellerne, man kan/skal ae, smage, sutte og slikke i timevis. Var du sauce og nu også en flødekaramel? (Freud er læst for mange år siden og nyder også kunst, blot se, suge ind, nyde, fornemme ordløst med brug af sanserne røre, lytte og se ligesom sex kan være lyde, der alene åbner nye rejser og lag, korrekt?) En ansøgningsformular ville, ved nærmere eftertanke, måske være en god idé - "10 audiensspørgsmål fra Frk. Bobble" - kunne overskriften lyde ... og resten af dit svar er jeg også helt på linje med - og i dén grad Flødekarameller i iø. mit yndlingssnolder og allerhelst dem fra Bornholm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 8. November, 2021 (edited) Bruneøjne76 skrev, for 6 timer siden: Og unge, kåde knajte er måske som børn i en slikbutik: s k a l og VIL smage alt. Vi ældre HAR måske smagt den engelske vingummi, de syrlige drops og lakridserne og går målrettet efter karamellerne, man kan/skal ae, smage, sutte og slikke i timevis. Jeg er en ung og kåd knajt på 53 år, for jeg har lige fundet vej til slikbutikken Redigeret 8. November, 2021 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. November, 2021 (edited) AB455 skrev, for 4 timer siden: Jeg er en ung og kåd knajt på 53 år, for jeg har lige fundet vej til slikbutikken Jeg er ung kåd knejt på 26 der lige er kommet hjem til Aarhus efter at havde gået i 6 timer i Horsens sammen med min ven fra romænien. Hold kæft jeg er træt og har ondt i fødderne skal dog besøge en gp i morgen så det går Redigeret 8. November, 2021 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. November, 2021 (edited) Kun En Pige skrev, for 12 timer siden: Det giver bestemt mening, det du skriver. Ift. om I mænner har det bedst med at frekventere en fast kvinde kontra shoppe lidt rundt, så tænker jeg, at det handler meget om jeres alder. De unge fyre er nok mest draget af tanken om kvantitet, hvorimod det ældre segment måske mere nyder den ro og plads til fordybelse, der automatisk indfinder sig ved gentagne besøg hos den samme kvinde. Håber, at mine tanker gør dig klogere, men har du ikke tid til andet, fylder de måske for meget, for ham Freud kan virkelig også noget @Kun En Pige Jeg er jo en del af det unge regiment, jeg ved ikke om jeg er den yngste i klassen (om jeg er den yngste herinde på eroguide) jeg kan godt lide det faste og det løse, her mener jeg at besøg hos den faste favorit, eller prøve noget nyt. Det er alt efter hvad lysten er til og hvad kredit kortet kan klare, lige nu brænder mit ihvertfald. men jeg har nu haft muligheden for at tjene lidt lommepenge i weekenden så jeg skal lige er smut forbi en gp i morgen. Men en ting jeg klart søger efter hos en glædespige, er helt klart en god GFE godt med nærvær, våde kys og god snak efter og måske lidt mere kyssen og nussen efter en hed omgang par akrobatik i sengen så bliver det altså ikke bedre så det var bare en ting jeg er draget af Redigeret 8. November, 2021 af N10Ah Stave fejl, gentagelser og Noah der skriver for hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 8. November, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 12 timer siden: Det lyder logisk og rigtigt al den stund, at tidsfaktoren bygget på screening (ansøgningsskema fx til Frk Bobbel: det dig, skulle du være i tvivl) og erfaring (du, Nanna mfl har givet en ro og erfaring mange yngre/helt unge måske ikke altid har) og dermed vel også netop ro, tryghed, kendskab til egne behov/hvad man er god til, der kan kanalisere begge sammen og i fællesskab på den lidenskabelige rejse mod nye, spændende og også ukendte lag MULIGGJORT pga de ting, du nævner. En job-screening giver de bedste medarbejdere? Og unge, kåde knajte er måske som børn i en slikbutik: s k a l og VIL smage alt. Vi ældre HAR måske smagt den engelske vingummi, de syrlige drops og lakridserne og går målrettet efter karamellerne, man kan/skal ae, smage, sutte og slikke i timevis. Var du sauce og nu også en flødekaramel? (Freud er læst for mange år siden og nyder også kunst, blot se, suge ind, nyde, fornemme ordløst med brug af sanserne røre, lytte og se ligesom sex kan være lyde, der alene åbner nye rejser og lag, korrekt?) Altså jeg er ikke så tit i slik butikken, jeg er mere henne i frugt og grønt afdelingen, fordi jeg er en kåd ung knejt, det godt kan lide at smage på verdens dejlige frugter, eller måske prøve at spise derhjemme (gad godt snart at prøve en dansk gp) der er bare ikke ret mange i den Jydske hovedstad, eller også leder jeg de forkerte steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 467 Skrevet 9. November, 2021 N10Ah skrev, for 6 timer siden: Altså jeg er ikke så tit i slik butikken, jeg er mere henne i frugt og grønt afdelingen, fordi jeg er en kåd ung knejt, det godt kan lide at smage på verdens dejlige frugter, eller måske prøve at spise derhjemme (gad godt snart at prøve en dansk gp) der er bare ikke ret mange i den Jydske hovedstad, eller også leder jeg de forkerte steder Bare i stadig snakker om sex.... Helst med lækre kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 9. November, 2021 Mr_T skrev, for 5 timer siden: Bare i stadig snakker om sex.... Helst med lækre kvinder Min gode herre, jeg snakker om sex med flotte udenlandske kvinder (verdens frugter=Flotte udenlandske piger) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg