Kobracidd 18 Skrevet 7. November, 2021 Er det noen som kan anbefale en riktig ung thai pige 18-24 til massasje og hj i København ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. November, 2021 (edited) Kobracidd skrev, 1 time siden: Er det noen som kan anbefale en riktig ung thai pige 18-24 til massasje og hj i København ? Nu er du for doven. Prøv at læse nogle af trådene med anmeldelser. Der er gode bud. Redigeret 7. November, 2021 af Advarsel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sportydick 235 Skrevet 7. November, 2021 Jeg besøgte Fa som er ny hos Apex Siam på Frb. Hun er nok lidt ældre end 24 men i mit perspektiv stadig ung. Super oplevelse med FP. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badhabit 9 Skrevet 9. November, 2021 Jeg kan anbefale De unge thaier i Valby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 9. November, 2021 Badhabit skrev, for 28 minutter siden: Jeg kan anbefale De unge thaier i Valby. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 9. November, 2021 Takk, men link ville vært supert! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. November, 2021 Gammel rotte skrev, 1 time siden: Har du et link? Kobracidd skrev, for 39 minutter siden: Takk, men link ville vært supert! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 10. November, 2021 Agurken skrev, for 18 timer siden: Nå dem, tak, men jeg falder ikke i Amber fælden en gang til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 10. November, 2021 Gammel rotte skrev, for 36 minutter siden: Nå dem, tak, men jeg falder ikke i Amber fælden en gang til. Hva er Amber fellen? Hun ser jo lekker ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 10. November, 2021 Kobracidd skrev, for 17 minutter siden: Hva er Amber fellen? Hun ser jo lekker ud? Det er fejlen, hun ser lækker ud, men det er også det. Søg på anmeldelser her, og du vil blive meget klogere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 10. November, 2021 Takk, da står jeg over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 10. November, 2021 Kobracidd skrev, for 11 timer siden: Hva er Amber fellen? Hun ser jo lekker ud? Hun er måske ok lækker, men hun er i DEN GRAD også bevist om hendes popularitet, og det smitter af på hendes omdømme der er noget blakket, man kan vel bedst beskrive det som; Primadonna Nykker!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 12. November, 2021 Pim Pim er nok lige over de 25+ moms og godt og vel men stadig dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 15. November, 2021 pacer skrev, den 12.11.2021 at 23:17: Pim Pim er nok lige over de 25+ moms og godt og vel men stadig dejlig. Damn. Pim PIm kan være mor til en på 25+. Så hvorfor bringer du hende ind i tråden, når der efterspørges noget helt andet?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg