Hop til indhold
Servciesboy

Anna Støvring Snydt

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg fik lyst til noget sex her i efter middag og fik fat i hende herhttps://annoncelight.dk/showad/279637 , alt lød jo meget fornuftigt, og fik en pris aftalt og et tidspunkt - jeg bor ca 30 min fra Støvring, så i bad og lige en Viraga i halsen, og så afsted

Vel ankommet til botellet fik jeg ROM nr og hve lukkede op? Hende her https://annoncelight.dk/showad/330475 hende har jeg prøvet og anmeldt her, og hun er pivringe, jeg spurgte til den første, men det var hendes veninde der lige var over og spise, men sagde jeg, hende og mig har jo skrevet sammen for en time siden med præcist ankomst tidspunkt, jeg skælde ud for jeg syne sgu ikke det er i orden, sådan med 2 profiler bare for og trække lidt ekstra kunder til, jeg gik igen - jeg gider ikke sådan noget mere

så mit bedste råd hold jer væk

Og nu sidder jeg her med en stivrik , og der er ikke noget i miles omkreds der frister, måske lige Hobro Landevej i Nr Vinge, men der er jeg før blevet snydt og hun ser også mærkelig bekendt ud, synes jeg har set de billeder under en anden profil

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Giftmand!

Øv.. for dig. Nu du nævner hobrolandevej nr vinge.. har du møde hende den helt unge blonde mener hun er 24 kan ikke huske hvilket navn hun går under måske Bella ? Det er ved at være længe siden hun har været på derude.. hun er da noget af det bedste der findes.. men hvor er hun blevet af 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Giftmand! skrev, for 4 timer siden:

Øv.. for dig. Nu du nævner hobrolandevej nr vinge.. har du møde hende den helt unge blonde mener hun er 24 kan ikke huske hvilket navn hun går under måske Bella ? Det er ved at være længe siden hun har været på derude.. hun er da noget af det bedste der findes.. men hvor er hun blevet af 

Kender hende ikke, har været på adressen en 3-4 gange og kun den ene gang var god, hende rendte jeg på senere i Randers og kun kunne kende mig, lidt pinligt jeg ikke kunne kende hende

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...