Goldfinger 373 Skrevet 11. November, 2021 Butch skrev, for 49 minutter siden: Vi har alle vore egne holdninger, og de er ikke altid ens. Men hvis man er for følsom til at høre andres meninger, så bør man måske lige tænke sig om en ekstra gang inden man ytrer sig. Og den reaktion vi så i dag viser jo bare at modvinden ikke kunne håndteres - selv uden for denne tråd Præcist. Når argumenterne bliver til "min fars bil kører hurtigere end din fars" og man ikke kan dokumentere det andet end, at "det siger min mor også", så er tiden klogeligt til at forlade debatten. Som jeg ser det, er der ingen der har svinet andre til i denne dialog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 11. November, 2021 (edited) Butch skrev, for 59 minutter siden: Så så din gamle pulverheks (er det 105 tælleren er nået op på i mellemtiden ) klap lige kosten ikk’ Nu er der vel ingen der er gået her fra tråden med pudder i hele krydderen. Sådan opfatter jeg godt nok ikke lige udvekslingerne i denne tråd. Og nag bæres der bestemt heller ikke - ihvertfald ikke fra min side. Vi har alle vore egne holdninger, og de er ikke altid ens. Men hvis man er for følsom til at høre andres meninger, så bør man måske lige tænke sig om en ekstra gang inden man ytrer sig. Og den reaktion vi så i dag viser jo bare at modvinden ikke kunne håndteres - selv uden for denne tråd Og lad os så gå ud i omklædningsrummet og drikke den øl Kære hr.Butch NU må jeg lige have lov til at korrigere dem ang. min alder!!!!!!!!!!!! Jeg er 107 år gammel og det med værdighed og overdrivelse!....Hvorfor underdrive alder, når man kan overdrive? Ja jeg er en gammel Hex og jeg er stolt af det, gud være lovet....men det er ikke ensbetydende med at hexe ikke kan være følsomme og tænke sit, når der er en, der går sin vej...uanset...om vedkomne...har været med til slagsmål. lidt trist....vi skal jo have det sjovt...slåsse lidt...gå til stålet...og så gå i omklædningsrummet.. Nå det var den der ØLLLLLLLLLLLLL Redigeret 11. November, 2021 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. November, 2021 Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden: Kære hr.Butch NU må jeg lige have lov til at korrigere dem ang. min alder!!!!!!!!!!!! Jeg er 107 år gammel og det med værdighed og overdrivelse!....Hvorfor underdrive alder, når man kan overdrive? Ja jeg er en gammel Hex og jeg er stolt af det, gud være lovet....men det er ikke ensbetydende med at hexe ikke kan være følsomme og tænke sit, når der er en, der går sin vej...uanset...om vedkomne...har været med til slagsmål. lidt trist....vi skal jo have det sjovt...slåsse lidt...gå til stålet...og så gå i omklædningsrummet.. Nå det var den der ØLLLLLLLLLLLLL Jeg troede fejlagtig at du også var med på den der branche norm med at lyve sig yngre - my bad Husk nu at du skal flyve hjem, så gå lige lidt forsigtig til de øl ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 14. November, 2021 AalborgLook skrev, den 11.11.2021 at 18:54: "Jeg har læst noget men orker ikke at finde linket"... så er det jo umuligt at diskutere. Så spørger jeg dig igen. Hvsd er det helt konkret du gerne vil have at jeg linker til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg