Jernsvinet 13950 Skrevet 10. November, 2021 (edited) Hej, jeg har fået en asiatisk veninde - hun er virkelig sød, ung og slank med den flotteste timeglasfigur, men har meget svært ved at tage mit organ - og vi har forsøgt både forfra, bagfra og fra siden - og hun har absolut ingen problemer med at blive våd eller få orgasme med en finger på klitoris, men ømmer sig gevaldigt, hver gang vi forsøger med samleje - og enten trækker hun sig eller beder mig om det fordi det gør ondt - og vi må mere eller mindre i fællesskab og på anden vis, bringe mig til udløsning. Nogen, der kender problemet og har en god løsning? Jeg synes ellers ikke, jeg før har haft væsentlige problemer med asiatiske kvinder, selvom jeg er rimelig veludrustet - snarere tværtimod - men her er jeg ved at melde pas Redigeret 10. November, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 10. November, 2021 (edited) https://netdoktor.dk/sygdomme/kvinder/smerter-ved-samleje.htm Sandsynligvis fordi hun spænder. Det kan så have mange årsager. Snak med en læge der enten kan henvise til en gynækolog eller en sexologisk Klinik Redigeret 10. November, 2021 af Øbo 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reign Over Me 6 Skrevet 11. November, 2021 Måske starte ud med at varme op med en dildo eller andet, og stille udvidde ligesom ved anal f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. November, 2021 Øbo skrev, for 4 timer siden: Sandsynligvis fordi hun spænder. Tvivler, da hun udmærket kan klemme yderligere med skeden, så det virkelig kan mærkes - men kun i kort tid. Har 2 gange tidligere i Tyskland med år imellem været sammen med en pige, der spændte så meget, at jeg var nødt til at trække mig - og ved nærmere eftertanke, kom jeg i tanke om - at det var den samme pige - sådan går det når man er til GangBangParty - og belysningen er meget ringe Reign Over Me skrev, for 4 minutter siden: Måske starte ud med at varme op med en dildo eller andet, og stille udvidde ligesom ved anal f.eks. Har jeg tænkt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik38 41 Skrevet 11. November, 2021 Kan være, at det er en konstruktionsfejl ? Kan man vælge en anden størrelse cylinder ? Sorry:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 11. November, 2021 henrik38 skrev, for 1 time siden: Kan være, at det er en konstruktionsfejl ? Kan man vælge en anden størrelse cylinder ? Sorry:-) den skal bare hones... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. November, 2021 numsekenderen skrev, 1 time siden: den skal bare hones... I starten var hun lidt langhåret forneden, men nu har jeg fået hende til at studse den lidt, så man i det mindste kan sutte lidt på skamlæberne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 11. November, 2021 Svaret er allerede givet: med 99% sikkerhed skyldes jeres problemer, at hun spænder. Det kan ske helt reflektorisk uden at hun har nogen bevidst kontrol over det. Men det gode er, at det ALTID kan behandles gennem terapi og træning. Din eller hendes størrelse har med sikkerhed intet med problemerne at gøre med mindre I er skabt helt abnorme (vi taler John Holmes versus 10-årig pigebarns fysik). Den kvindlige vagina er så fleksibel, at den giver plads til selv de mest velskabte af os - og her spiller etnicitet absolut ikke nogen rolle. Hos nogle kvinder er bækkenbunden dog særlig følsom og her kan en meget langt penis, der stødes hårdt naturligvis opleves ekstremt smertefuld. Her gælder det så bare om at være ekstra hensynsfuld og ikke bare “mose på”. Så, det korte svar: afsted til gynækologen med pigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Salat-kaster 48 Skrevet 11. November, 2021 Jeg tror også I skal snakke med en læge/gynækolog. Kroppen kan jo ret meget med nok træning, så der er sikkert nogle øvelser eller et eller andet man kan gøre for langsomt at træne sig op til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 11. November, 2021 Måske hun lider af vaginisme? Hun kan få hjælp, hos Sexologisk Klinik og træne sit bækkenbund, med et Dilatorsæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 11. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 10 timer siden: Hej, jeg har fået en asiatisk veninde - hun er virkelig sød, ung og slank med den flotteste timeglasfigur, men har meget svært ved at tage mit organ - og vi har forsøgt både forfra, bagfra og fra siden - og hun har absolut ingen problemer med at blive våd eller få orgasme med en finger på klitoris, men ømmer sig gevaldigt, hver gang vi forsøger med samleje - og enten trækker hun sig eller beder mig om det fordi det gør ondt - og vi må mere eller mindre i fællesskab og på anden vis, bringe mig til udløsning. Nogen, der kender problemet og har en god løsning? Jeg har mødt det en enkelt gang for mange år siden. . Skeden gik simpelthen "i baglås", og det var umuligt at komme ind. Eftersom hun havde født to børn, var der næppe noget anatomisk galt, så her var problemet uden tvivl psykologisk (dårlig samvittighed? Det var i forbindelse med en julefrokost). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 11. November, 2021 Supersonic skrev, for 1 time siden: Din eller hendes størrelse har med sikkerhed intet med problemerne at gøre med mindre I er skabt helt abnorme Nu bliver jeg en lille smule personlig, undskyld Hr. @Jernsvinet, men i dette tilfælde kan det sagtens have noget med størrelsen at gøre. Jeg er selv småt udstyret forneden, og har måttet give fortabt over enkelte mænd. Jeg blev også noget bleg, da jeg mødte Jernsvinet første gang, men med møje og besvær, opvarmning og fantastisk teknik fra Jernsvinets side har det kunnet lade sig gøre. Da Jernsvinet næppe er blevet mindre omsorgsfuld, så er det måske ikke et match? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. November, 2021 Liv skrev, for 3 minutter siden: måske ikke et match? Har jeg også tænkt, men hvor finder man som over 60 årig en sød ung velskabt pige i midten af tyverne, som elsker en - og som man ellers spiller godt sammen med - uden at det koster ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 11. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: I starten var hun lidt langhåret forneden, men nu har jeg fået hende til at studse den lidt, så man i det mindste kan sutte lidt på skamlæberne Tror du måske skal checke op på hvad der menes med "hones". Hint! Det har INTET med hår at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 11. November, 2021 Der kan normalt komme et barne hoved og skuldre ud, der er vel ingen der er SÅ veludrustede? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 11. November, 2021 Jerngris du må med tålmod arbejde på sagen finder dildo. Indtal da må hun “blæse dig tom” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden: Har jeg også tænkt, men hvor finder man som over 60 årig en sød ung velskabt pige i midten af tyverne, som elsker en - og som man ellers spiller godt sammen med - uden at det koster ? Jeg kan ikke sige det med 100% sikkerhed men scor.dk kunne være en ide, jeg er godt nok blevet overrasket over hvad piger i forskellige aldre søger derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. November, 2021 Bødlen skrev, for 12 minutter siden: Jerngris du må med tålmod arbejde på sagen finder dildo. Indtal da må hun “blæse dig tom” Jo, det gør hun også - dog uden at sluge og hun er ved at være god til at spille pik og give pirringsmassage - blev hun så studset noget mere forneden, ville jeg også blive bedre til at slikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 11. November, 2021 Hvorfor fokusere så meget på dét hul når der er en lidt tættere på der lige så godt kan bruges? En lille bonus er at hun så heller ikke bliver med rogn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 11. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 9 timer siden: Tvivler, da hun udmærket kan klemme yderligere med skeden, så det virkelig kan mærkes - men kun i kort tid. Har 2 gange tidligere i Tyskland med år imellem været sammen med en pige, der spændte så meget, at jeg var nødt til at trække mig - og ved nærmere eftertanke, kom jeg i tanke om - at det var den samme pige - sådan går det når man er til GangBangParty - og belysningen er meget ringe Har jeg tænkt på Det kan sagtens være spændninger alligevel spændinger der kommer ubevidst. Tal med en gynækolog. Det er faktisk et meget almindeligt problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 11. November, 2021 Kimbj skrev, for 3 timer siden: Der kan normalt komme et barne hoved og skuldre ud, der er vel ingen der er SÅ veludrustede? Det kan man ikke rigtig sammenligne, der plopper jo ikke bare et barn ud helt smertefrit, hele systemet blødgøres og udvides i graviditeten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 11. November, 2021 Liv skrev, for 6 timer siden: Det kan man ikke rigtig sammenligne, der plopper jo ikke bare et barn ud helt smertefrit, hele systemet blødgøres og udvides i graviditeten. Du forstod ikke sammenligningen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 65 Skrevet 12. November, 2021 Til Jernsvinet : Hvor stor er den da i kampklar stilling ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 12. November, 2021 Mr. T skrev, for 22 timer siden: Tror du måske skal checke op på hvad der menes med "hones". Hint! Det har INTET med hår at gøre Så vidt min tekniske indsigt rækker, har det noget med motorer at gøre. Jeg så begrebet i en brugtbådsannonce og kunne forstå, at det er en slibeproces, hvor man får et stempel til at køre bedre i en cylinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 12. November, 2021 (edited) Mesterjacob skrev, for 41 minutter siden: Så vidt min tekniske indsigt rækker, har det noget med motorer at gøre. Jeg så begrebet i en brugtbådsannonce og kunne forstå, at det er en slibeproces, hvor man får et stempel til at køre bedre i en cylinder. Ved honing kan man ihvertfald ikke ændre noget væsentligt på størrelsen - en honing kun en sidste forfining, der også får cylinderen til at holde på olien og smøre bedre. Redigeret 12. November, 2021 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg