OrganDonor 315 Skrevet 21. August, 2013 Vi mangler en opgørelse for donationer i juli måned? -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 21. August, 2013 Den havde jeg helt glemt at få online, men den kan findes nu: viewtopic.php?f=4&t=7972&p=46657 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. August, 2013 200 kr..!! er det meget, eller lidt ?? :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. August, 2013 200 kr..!! er det meget, eller lidt ?? Det er meget lidt, men det har jo været ferie -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. August, 2013 okay ja jeg ved ik hva det koster at køre en side Det er meget lidt, men det har jo været ferie -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. August, 2013 Nu har jeg, i stedet for at snakke, pyntet lidt på regnskabet. Et eksempel til efterfølgelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 21. August, 2013 Nu har jeg, i stedet for at snakke, pyntet lidt på regnskabet. Et eksempel til efterfølgelse? Man kunne jo også indfører en form for gebyr for hvert indlæg Ved ikke lige hvordan? men vi har jo noget der hedder taletidskort! Indbetal 100 kr, og du har ret til, eks 200 indlæg, altså 50 ører pr indlæg. Det ville måske også sparer os for mange af de der, se mig , hør mig indlæg Bare en tanke, der kom op en sen aften Efter at have læst her Fortsat god ferie Good Old Gammelnok ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 21. August, 2013 Man kunne jo også indfører en form for gebyr for hvert indlæg Good Old Gammelnok Det kunne også være en ide med en mult for at poste indlæg i efterlysninger med overskrifter som: "Hvem har været her" o.lign. eller indlæg i falsk markedsføring med "Advarsel" som overskrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. August, 2013 Man kunne jo også indfører en form for gebyr for hvert indlæg Ved ikke lige hvordan? men vi har jo noget der hedder taletidskort! Indbetal 100 kr, og du har ret til, eks 200 indlæg, altså 50 ører pr indlæg. Det ville måske også sparer os for mange af de der, se mig , hør mig indlæg Bare en tanke, der kom op en sen aften Efter at have læst her Fortsat god ferie Good Old Gammelnok Så går det fra at være en gratis side, til en betalings side. Og så burde der være lukket for anonyme smug kiggere Jeg har ikke før set en tråd om hvor meget der er blevet indbetalt pr. Måned så jeg aner jo ikke om de har nok penge, eller om de er knee deep in shit..! Men jeg tror da at jeg må donere en skilling engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 22. August, 2013 Har fulgt Borende X eksemplet og matchet Paypal for juli måned, så skulle august vidst være på rette køl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 22. August, 2013 Så blev august lidt bedre ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. August, 2013 Man kunne jo også indfører en form for gebyr for hvert indlæg Ja, så ville du jo slippe billigt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. August, 2013 Done..!! trykkede I på den gule knap, og bruge paypal ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikker 33 Skrevet 27. August, 2013 Jeg synes det er et rigtigt godt koncept med gratis adgang og mulighed for frivillige donationer. Thumbs up til admin herfra, og også mit beskedne bidrag på Paypal som tak for en god side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg