Midtjylland 1 Skrevet 17. Januar, 2014 Hvad koster en gang massage + hj hos Nina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tornskade 40 Skrevet 17. Januar, 2014 Midtjylland: 600,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 17. Januar, 2014 Jeg har været hos Nina idag, og vil lige informere om at Georg er i Thailand og først kommer tilbage i Februar. Havde en helt igennem fantastisk time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjylland 1 Skrevet 18. Januar, 2014 Er der en der kan beskrive Nina? Ung, gammel, tyk, tynd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 18. Januar, 2014 (edited) Hun er 45-50 Lille og tynd, som de fleste fra Thailand Hun er vel egentlig ikke specielt køn, men hun er rigtig sød Hun er ikke ret god til dansk Det var vel nærmest hende der "opfandt" den der pirring bagtil? Vh Redigeret 18. Januar, 2014 af sailor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 18. Januar, 2014 Hun er 45-50 Lille og tynd, som de fleste fra Thailand Hun er vel egentlig ikke specielt køn, men hun er rigtig sød Hun er ikke ret god til dansk Det var vel nærmest hende der "opfandt" den der pirring bagtil? Vh Nu har jeg kun prøvet Georg, giver Nina også mulighed for at lege med hende, som Georg gjorde. En suværen oplevelse hos Georg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 18. Januar, 2014 Nu har jeg kun prøvet Georg, giver Nina også mulighed for at lege med hende, som Georg gjorde. En suværen oplevelse hos Georg Jeg har en gang fået massage af Nina og der var ikke hentydning af noget, men Geog - jeg giver dig ret, hun er en oplevelse og meget indlevende - en skam hun rejser til Thailand så tit VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg