djjohn 73 Skrevet 14. November, 2021 (edited) hej. har været med et par shemales før men overvejer nu at prøve at tage den lidt videre. vi har ikke et seperat forum til det så tænkte her er bedst, beklager hvis det er forkert. har kig på 2 annoncer og ville høre om nogle havde kendskab. eller hvis der er andre jeg bør kigge efter. Glory hole / blowjob /anal - Tlf 29402175 - Faxe Ladeplads - Annoncelight Min frække fantasi - min mand skal have pik - Annoncelight Redigeret 14. November, 2021 af djjohn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 14. November, 2021 De lyder jo selv ganske Frække, jeg ville gerne prøve den første af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 14. November, 2021 Jeg har prøvet gloryhole hos Rasmus (dit første link) Det var super frækt. Betalte ham gennem gloryhullet, trak mine bukser ned og stak pikken gennem hullet. Så fik jeg ellers en ordenligt suttetur og kom i munden på ham. På med bukserne igen og så ellers ud af døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 14. November, 2021 (edited) Rasmus faxe ladeplads. Slikker pik som et lille tærskværk. Han bliver bare ved og ved til du kommer.og hård knep i hans stramme røv er han ikke bleg for. Så mine store anbefalinger herfra Redigeret 14. November, 2021 af kad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 14. November, 2021 kad skrev, 1 time siden: Rasmus faxe ladeplads. Slikker pik som et lille tærskværk. Han bliver bare ved og ved til du kommer.og hård knep i hans stramme røv er han ikke bleg for. Så mine store anbefalinger herfra Er det ik ham der havde en profil herinde en gang? Men ovenstående profil er hvad jeg søger en kvinde, der opfylder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg