TheDude69 121 Skrevet 30. Januar, 2022 22 cm and thick skrev, for 23 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/336774 Kæft du en guttermand.. mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Idefix 5 Skrevet 31. Januar, 2022 Nogen der ved ca. hvor Kat holder til på Sydfyn..? har simpelthen lyst til at besøge hende eller dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JANST2305 Skrevet 3. Februar, 2022 Hvorfor skriver i ikke til Kat med spørgsmål. Jeg har nu besøgt pigerne flere gange , de har altid været søde og venlige og altid fået en god behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 4. Februar, 2022 Besøgte Lisa i dag til 30 minutters massage. kom med den indstilling, at jeg ville se hvad lysten/humøret blev til. Lisa er en rigtig flot pige, som yder en god service. Jeg syntes massagen var rigtig fin, hun tilbød mig ekstra under massagen, Men jeg var enlig fint tilfreds bare med massagen, måske lidt ekstra pirring havde ændret min menig. men jeg kommer bestemt igen, og vil da også tilkøbe ekstra. tiden passet nogenlunde fik vel 25 minutter, men det var så fint. jeg kan sagtens anbefale stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. Februar, 2022 Antrahx skrev, for 8 minutter siden: Besøgte Lisa i dag til 30 minutters massage. Hej Kan du løfte sløret for hvor det ca er uden at afsløre for meget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 4. Februar, 2022 Det er på Thurø. 3 minutters kørsel fra smøremosen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 264 Skrevet 8. Marts, 2022 Har ikke set annoncer på det senest fra Kat - er der lukket for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg