GenerationX 165 Skrevet 16. November, 2021 Hej GP´er og andet godt folk derude Har gået og tænkt i nogen tid nu på de forskellige ydelser der kan fåes hos en GP og hvilke priser det udløser. Nogle har en lang liste af ekstra ydelser man kan tilvælge og andre har alt under et tag til en pris. Så prøver lige at sætte en hypetetisk situation op som sammenlignes med et besøg hos en Thai massør ( mere for det var lige den sammenligning jeg syntes var nærmest ) Ved et besøg hos en Thai massør koster det X pr. time og så Y for et HJ eller BJ som en god på gensyn Så pris: X+Y ved ingen penetration hvor Y kan udvides i pris ved penetration. Så mit spørgsmål går lidt på ville du som GP der normalt tilbyder penetration være villig til at yde en session uden penetration eks. 1 time kælen og forkælelse af manden med en glædelig afslutning ? Og i så fald ville prisen i sådan en sammenhæng være den samme som hvis der er penetration med i pakken ? Normalt koster 1 time omkring de 1600-1800 +- og umidbart lyder det lidt vildt for en no sex session ( og ja er helt med på at har man ikke råd må man undvære, det er slet ikke pointen her ) Samtidigt kan jeg også nemt se at hvis der er en prisforskel så ville man nok hellere have en kunde med penetration i 1 time end uden, men er tidsplanerne så hårde at det er grundlag eller ? Beklager hvis det bør være alm. viden alt dette, men så må jeg bare være uvidende og håber folk vil besvare pænt og holde den gode tone i tråden Forsat god dag til folket derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 16. November, 2021 GenerationX skrev, for 5 minutter siden: ville du som GP der normalt tilbyder penetration være villig til at yde en session uden penetration eks. 1 time kælen og forkælelse af manden med en glædelig afslutning ? Og i så fald ville prisen i sådan en sammenhæng være den samme som hvis der er penetration med i pakken ? I nogen lande er der kun tale om prostitution, hvis der er penetration med i pakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 16. November, 2021 Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden: I nogen lande er der kun tale om prostitution, hvis der er penetration med i pakken Ja fair point Har ladet mig fortælle at i Thailand ved massage er det meget normalt at ende med happy ending trods så vidt jeg er blevet fortalt prostitution er ulovligt ? Så giver jo super god mening hvis det er tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mia04 Skrevet 16. November, 2021 (edited) Not pretty sure if i understood well the main question of the topic but if I did, in my honest opinion and related for how long you want to keep your community close/nearby (as a GP), if the intercourse it’s not happening during an arrangement, then a full agreed time shouldn’t be charged. Not fair. But, this is my way of thinking only. Redigeret 16. November, 2021 af Mia04 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 16. November, 2021 Mia04 skrev, for 1 minut siden: Not pretty sure if i understood well the main question of the topic but if I did, in my honest opinion and related for how long you want to keep your community close/nearby, if the intercourse it’s not happening, then a full agreed time shouldn’t be charged. I believe you misunderstood a bit there The question in short was if you girls that normally offer a full session with penetration also would offer a session without penetration and just cuddle, small talk and ending in a happy ending ( HJ or BJ ) and if so would that have a price difference. Or is it just a bound price for a certain timeframe and then it doesn´t matter what has to happen in that time frame I hope that explains it a little better Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mia04 Skrevet 16. November, 2021 (edited) GenerationX skrev, for 2 minutter siden: I believe you misunderstood a bit there The question in short was if you girls that normally offer a full session with penetration also would offer a session without penetration and just cuddle, small talk and ending in a happy ending ( HJ or BJ ) and if so would that have a price difference. Or is it just a bound price for a certain timeframe and then it doesn´t matter what has to happen in that time frame I hope that explains it a little better Well, mas o menos that what i said, if no penetration involved, in my opinion, yes, should be a price difference. Again, you “can’t” charge according to the time frame if the intercourse/penetration didn’t happened. Redigeret 16. November, 2021 af Mia04 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 16. November, 2021 GenerationX skrev, for 50 minutter siden: Hej GP´er og andet godt folk derude Har gået og tænkt i nogen tid nu på de forskellige ydelser der kan fåes hos en GP og hvilke priser det udløser. Nogle har en lang liste af ekstra ydelser man kan tilvælge og andre har alt under et tag til en pris. Så prøver lige at sætte en hypetetisk situation op som sammenlignes med et besøg hos en Thai massør ( mere for det var lige den sammenligning jeg syntes var nærmest ) Ved et besøg hos en Thai massør koster det X pr. time og så Y for et HJ eller BJ som en god på gensyn Så pris: X+Y ved ingen penetration hvor Y kan udvides i pris ved penetration. Så mit spørgsmål går lidt på ville du som GP der normalt tilbyder penetration være villig til at yde en session uden penetration eks. 1 time kælen og forkælelse af manden med en glædelig afslutning ? Og i så fald ville prisen i sådan en sammenhæng være den samme som hvis der er penetration med i pakken ? Normalt koster 1 time omkring de 1600-1800 +- og umidbart lyder det lidt vildt for en no sex session ( og ja er helt med på at har man ikke råd må man undvære, det er slet ikke pointen her ) Samtidigt kan jeg også nemt se at hvis der er en prisforskel så ville man nok hellere have en kunde med penetration i 1 time end uden, men er tidsplanerne så hårde at det er grundlag eller ? Beklager hvis det bør være alm. viden alt dette, men så må jeg bare være uvidende og håber folk vil besvare pænt og holde den gode tone i tråden Forsat god dag til folket derude. Forstår dine synspunkter men i mit tilfælde er det tiden du betaler for. Min afregning for leje af værelse er den samme uanset hvilken ydelse jeg giver dig. Tillæg for ydelser er kun når og hvis ydelsen kræver ekstra forberedelse kys kys Emma 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. November, 2021 (edited) Jeg ved det ikke helt. Jeg kunne sagtens forestille mig at jeg ville slå lidt af prisen, men nok ikke enormt meget. Det kommer nok lidt an på, hvem man er som person, og hvad der fylder for en i mødet. For mig er penetration jo ikke en skidt ting (tværtimod). Mit valg af antal gæster pr. vagt går mere på, hvor mange mennesker jeg har overskud til at være intim med, før jeg ikke længere kan være ordentligt til stede, end det handler om, at jeg bliver fysisk udmattet og ikke kan klare mere pik Sådan lidt apropos, så udbød jeg en kort overgang massage med diverse former for happy endings. Massagerne havde særlige priser og var lidt billigere end mine almindelige møder men væsentligt dyrere end almindelige massager. Det stoppede jeg ret hurtigt med. Ikke fordi konceptet ikke virkede, men fordi jeg vitterlig finder det hårdere at give massage end at have sex (ordentlige massager, mind you, med kræfter bag). Så ville jeg egentlig hellere have dejlig sex til bedre penge, end at stå og ælte, selvom jeg også kan lide at give massage. Det er i hvert fald ikke noget jeg vil gå ned i pris for, fordi det ikke involverer regulær sex, når det for mig er mere arbejde og mindre nydelse. Så nu må dem som vil have massager betale samme pris, som dem som vil lave lagengymnastik med mig På samme måde tvivler jeg på, at jeg ville være særlig motiveret til at gå væsentligt ned i pris for en cuddle. Måske hvis mine egne behov ændrede sig til, at jeg foretrak cuddles, men lige pt er en cuddle og sex ca lige goe' i min verden. Redigeret 16. November, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 16. November, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 29 minutter siden: Jeg ved det ikke helt. Jeg kunne sagtens forestille mig at jeg ville slå lidt af prisen, men nok ikke enormt meget. Det kommer nok lidt an på, hvem man er som person, og hvad der fylder for en i mødet. For mig er penetration jo ikke en skidt ting (tværtimod). Mit valg af antal gæster pr. vagt går mere på, hvor mange mennesker jeg har overskud til at være intim med, før jeg ikke længere kan være ordentligt til stede, end det handler om, at jeg bliver fysisk udmattet og ikke kan klare mere pik Sådan lidt apropos, så udbød jeg en kort overgang massage med diverse former for happy endings. Massagerne havde særlige priser og var lidt billigere end mine almindelige møder men væsentligt dyrere end almindelige massager. Det stoppede jeg ret hurtigt med. Ikke fordi konceptet ikke virkede, men fordi jeg vitterlig finder det hårdere at give massage end at have sex (ordentlige massager, mind you, med kræfter bag). Så ville jeg egentlig hellere have dejlig sex til bedre penge, end at stå og ælte, selvom jeg også kan lide at give massage. Det er i hvert fald ikke noget jeg vil gå ned i pris for, fordi det ikke involverer regulær sex, når det for mig er mere arbejde og mindre nydelse. Så nu må dem som vil have massager betale samme pris, som dem som vil lave lagengymnastik med mig På samme måde tvivler jeg på, at jeg ville være særlig motiveret til at gå væsentligt ned i pris for en cuddle. Måske hvis mine egne behov ændrede sig til, at jeg foretrak cuddles, men lige pt er en cuddle og sex ca lige goe' i min verden. Det giver jo rigtig god mening og husker skam godt din massage ( og ingen beklagelser der ). Min tanke opstod edenligt af to grunde: 1. Været at jeg har ladet mig høre hvor hårdt det skulle være for jeres ædlere dele med gummi trafikken der kan løbes igennem. Selfølgeligt er det store spørgsmål her jo også hvor meget man tilbyder sin service, hvor stort det problem kan gå hen og blive. 2. Været den ( i mangel på bedre ord ) desperate tone der løber gennem nogle announcer for at lokke folk til, kunne tyde mod mangel på klienter og derfor tænkte jeg at lidt indtægt jo er bedre end 0 kr. Specielt som jeg kan forstå er jeres lejemål til formålet ikke er helt gratis ( set i forhold til hvis man lejede en lejlighed på "normal" vis ), så der skal lidt opvejning til for at det kan betale sig at tilbyde disse servicer som vi jo holder så meget af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. November, 2021 GenerationX skrev, for 3 minutter siden: Det giver jo rigtig god mening og husker skam godt din massage ( og ingen beklagelser der ). Min tanke opstod edenligt af to grunde: 1. Været at jeg har ladet mig høre hvor hårdt det skulle være for jeres ædlere dele med gummi trafikken der kan løbes igennem. Selfølgeligt er det store spørgsmål her jo også hvor meget man tilbyder sin service, hvor stort det problem kan gå hen og blive. 2. Været den ( i mangel på bedre ord ) desperate tone der løber gennem nogle announcer for at lokke folk til, kunne tyde mod mangel på klienter og derfor tænkte jeg at lidt indtægt jo er bedre end 0 kr. Specielt som jeg kan forstå er jeres lejemål til formålet ikke er helt gratis ( set i forhold til hvis man lejede en lejlighed på "normal" vis ), så der skal lidt opvejning til for at det kan betale sig at tilbyde disse servicer som vi jo holder så meget af Der kunne du nok godt have nogle pointer Hvor jeg med min fritidsbiks nok ikke har de samme overvejelser hverken omkring fysisk slid eller indtægter, som dem der har det som deres hovedbeskæftigelse. Der kommer man nok til at lægge forretningsstrategier efter behov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 16. November, 2021 Jeg har en enkel stamgæst som jeg holder utrolig meget af.. Der er sjældent forekommer penetration men vi tilbringer så også stortset altid halvanden time sammen selvom han "kun" betaler for en time.. Hos mig betaler man for tiden og ikke for ydelserne.. Skulle jeg sætte sådan et priseksempel op med at det er billigere alt efter hvad man laver så ville det kræve en størrere og længere kommunikation end en gæst der bare booker en tid.. Så jeg ville i teorien bruge mere tid og tankevirksomhed på en sådan booking.. Det ville være dårlig forretning af mig at så sætte prisen ned når jeg immervæk bruger den samme tid med gæsten og i teorien bruger mere tid på selve bookingen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 16. November, 2021 Jeg vil sige, at GP’er ikke skal gøre noget ved deres pris, hvad end der er tale om penetrering eller ej. Du betaler prisen for hendes tid sammen med dig. Oftest har jeg mest lyst til et blowjob, og hvis hun ikke tilbyder det alene, så betaler jeg gerne den fulde pris og ofte 30 minutter mere end 15. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg