cassanova 575 Skrevet 18. November, 2021 Da jeg startede med at besøge GP ere troede jeg at det var normalen at blowjobs altid var med kondom , de første piger jeg besøgte var det nemlig sådan , så det måtte jo være normen tænkte jeg. En dag besøgte jeg så en ,bogstavelig talt ,varmblodet colombiansk GP. Det første hun gjorde var at Tage min pik i munden , UDEN KONDOM!! Hun suttede løs indtil jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt i seancen. Hold da kæft mand sådan kunne et Blowjob også være tænkte jeg wooouw hvor fedt! Og jeg havde øvenikøbet ikke betalt ekstra for det eller var noget jeg havde ytret ønske om. Forskellen på et blow med eller uden er slående , som nat og dag , langt , langt skønnere uden , erfarede jeg. Idag vælger jeg kun GP ere som tilbyder blow uden , betaler gerne lidt ekstra for cim. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2934 Skrevet 18. November, 2021 En sutter med kondom - det gider jeg slet ikke. Hvis det er et vilkår, så vil jeg hellere spare på tiden og lave noget andet ved en GP. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 18. November, 2021 (edited) cassanova skrev, for 33 minutter siden: Da jeg startede med at besøge GP ere troede jeg at det var normalen at blowjobs altid var med kondom , de første piger jeg besøgte var det nemlig sådan , så det måtte jo være normen tænkte jeg. En dag besøgte jeg så en ,bogstavelig talt ,varmblodet colombiansk GP. Det første hun gjorde var at Tage min pik i munden , UDEN KONDOM!! Hun suttede løs indtil jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt i seancen. Hold da kæft mand sådan kunne et Blowjob også være tænkte jeg wooouw hvor fedt! Og jeg havde øvenikøbet ikke betalt ekstra for det eller var noget jeg havde ytret ønske om. Forskellen på et blow med eller uden er slående , som nat og dag , langt , langt skønnere uden , erfarede jeg. Idag vælger jeg kun GP ere som tilbyder blow uden , betaler gerne lidt ekstra for cim. Jeg havde det på samme måde, men engang i Lissabon var der en storbarmet pige, der også startede med at tage mig i munden uden kondom, selvom jeg kun havde bestilt spansk - og før jeg overhovedet var begyndt at blive stiv - og så holdt hun den bare der, mens jeg rimelig hurtigt, med den behandling, voksede stor og stiv - og mens jeg så endelig fik lov til at køre den af mellem brysterne på hende, kunne jeg fornemme at hun også var blevet godt liderlig Redigeret 18. November, 2021 af Jernsvinet 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 18. November, 2021 Sjovt som man kan se forskelligt på det. Jeg er da enig i, at det er langt bedre uden, men på den anden side vægter sikkerheden. Jeg har ikke lyst til at udsætte mig selv for en potentiel smitterisiko, og "nøjes" derfor hellere med et dækket bj. Sådan er vi så forskellige. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 18. November, 2021 cassanova skrev, for 40 minutter siden: Da jeg startede med at besøge GP ere troede jeg at det var normalen at blowjobs altid var med kondom , de første piger jeg besøgte var det nemlig sådan , så det måtte jo være normen tænkte jeg. En dag besøgte jeg så en ,bogstavelig talt ,varmblodet colombiansk GP. Det første hun gjorde var at Tage min pik i munden , UDEN KONDOM!! Hun suttede løs indtil jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt i seancen. Hold da kæft mand sådan kunne et Blowjob også være tænkte jeg wooouw hvor fedt! Og jeg havde øvenikøbet ikke betalt ekstra for det eller var noget jeg havde ytret ønske om. Forskellen på et blow med eller uden er slående , som nat og dag , langt , langt skønnere uden , erfarede jeg. Idag vælger jeg kun GP ere som tilbyder blow uden , betaler gerne lidt ekstra for cim. Enig i at det er godt uden. Jeg foretrækker altid sådan og betaler ligesom dig også gerne for det og CIM, hvis det er muligt. Men! Jeg har oplevet en der i den grad forstod at kompensere for det, så jeg var helt rundt på gulvet, på trods af at det var med hætte. Så det er ikke helt sort/hvidt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13915 Skrevet 18. November, 2021 AB455 skrev, for 10 minutter siden: Enig i at det er godt uden. Jeg foretrækker altid sådan og betaler ligesom dig også gerne for det og CIM, hvis det er muligt. Men! Jeg har oplevet en der i den grad forstod at kompensere for det, så jeg var helt rundt på gulvet, på trods af at det var med hætte. Så det er ikke helt sort/hvidt. Det er ikke altid man kan få pigerne til at tage den i munden uden kondom, men til gengæld tager de fleste den gerne i munden med kondom - uden at det koster ekstra I Thailand tager de fleste piger, den gerne i munden uden kondom og spytter så ud bagefter - men her er det også meget almindeligt med "shower together" først, så pigen ved den er ren og fin - hun har jo selv lige vasket den 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 97 Skrevet 18. November, 2021 Det her emne har været op i mange forskellige former lige så længe som EG har været til En GP som ikke sutter pik uden gummi og ikke lader mig komme i munden får ikke mit besøg. At jeg så kun besøger dansk(skandinaviske) kvinder reducere mulighederne betydeligt, men de er der og de er dejlige PS Høre selvfølgelig gerne om eller fra dejlige kvinder som yder denne service. Enten her eller i en PB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 18. November, 2021 LystTilSM skrev, for 24 minutter siden: Høre selvfølgelig gerne om eller fra dejlige kvinder som yder denne service. Enten her eller i en PB Dem (såvel udenlandske som danske) er der da rigeligt af under anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 18. November, 2021 AB455 skrev, for 3 timer siden: Men! Jeg har oplevet en der i den grad forstod at kompensere for det, så jeg var helt rundt på gulvet, på trods af at det var med hætte. Så det er ikke helt sort/hvidt. Som du kan se af mit indlæg ovenfor, så dyrker jeg kun dem der gør alt med gummi. Derfor er jeg selvfølgelig interesseret i, hvem der er mestren udi dette. Så hvis du har lyst må du da meget gerne sende mig en besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 18. November, 2021 Thai piger jeg har besøgt i Århus, har alle givet et BJ uden og har ikke betalt extra for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 18. November, 2021 LystTilSM skrev, for 4 timer siden: Det her emne har været op i mange forskellige former lige så længe som EG har været til En GP som ikke sutter pik uden gummi og ikke lader mig komme i munden får ikke mit besøg. At jeg så kun besøger dansk(skandinaviske) kvinder reducere mulighederne betydeligt, men de er der og de er dejlige PS Høre selvfølgelig gerne om eller fra dejlige kvinder som yder denne service. Enten her eller i en PB Claudia i Hvidovre, der vist ellers mest gør det i dominans, giver et glimrende blæs og sluger hele molevitten. Det kan anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 18. November, 2021 Gammel rotte skrev, 1 time siden: Som du kan se af mit indlæg ovenfor, så dyrker jeg kun dem der gør alt med gummi. Derfor er jeg selvfølgelig interesseret i, hvem der er mestren udi dette. Så hvis du har lyst må du da meget gerne sende mig en besked. Det ville jeg gerne, men det var en tur af den "gratis" slags, der ikke kræver cash. Ja altså gratis var det ikke ligefrem, men vi havde en hyggelig aften Hun ville ihvertfald nok blive lidt overrasket hvis mænd begyndte at ringe og tilbyde penge for sex 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 97 Skrevet 18. November, 2021 Lasselas skrev, for 3 minutter siden: Claudia i Hvidovre, der vist ellers mest gør det i dominans, giver et glimrende blæs og sluger hele molevitten. Det kan anbefales. Det gør Claudia i hvert fald 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 18. November, 2021 Det er jo et privilegium for os, der er a) single og b) lidt modige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 19. November, 2021 Jeg kan simpelthen ikke bruge et blæs med gummi til noget som helst. Hvis ikke de tilbyder super fransk, så finder jeg en anden. Jeg har prøvet en 3-4 gange med gummi og efter sidste gang, så sagde jeg "ikke mere." Men respekt til dem som kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 19. November, 2021 Som jeg svarer hver eneste gang det her emne kommer op, så er det for mit vedkommende op til pigen om hun vil sutte med eller uden, bare der ikke skal bruges slikkelap eller vitawrap når det er min tur til at slikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 19. November, 2021 KUN uden gummi......vil næsten hellere tage en god spiller end alternativet med gummi.......besøger aldrig GP der blæser pik med gummi...never. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 19. November, 2021 Er det gummiløse sut efterhånden ikke ved at være standard? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 19. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 17 minutter siden: Er det gummiløse sut efterhånden ikke ved at være standard? Mesterjacob skrev, for 17 minutter siden: Er det gummiløse sut efterhånden ikke ved at være standard? Det er også mit indtryk når jeg læser annoncerne at det efterhånden er standard enten som tilkøb eller inklusiv. De gp ere der ikke tilbyder blow uden undgår helst emnet i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 19. November, 2021 cassanova skrev, for 2 timer siden: Det er også mit indtryk når jeg læser annoncerne at det efterhånden er standard enten som tilkøb eller inklusiv. De gp ere der ikke tilbyder blow uden undgår helst emnet i annoncen. Så er jeg måske ikke helt gal på den? Det er imidlertid mit indtryk, at de danske piger er mere tilbageholdende på dette punkt (medmindre man kender dem temmelig gpdt?) end de udenlandske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 20. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 2 timer siden: Så er jeg måske ikke helt gal på den? Det er imidlertid mit indtryk, at de danske piger er mere tilbageholdende på dette punkt (medmindre man kender dem temmelig gpdt?) end de udenlandske? Det må de om. Man kan også sagtens finde en udenlandsk, der gerne giver et lille foredrag om hvorfor fransk uden er "stuuupid" . Så det bør afklares på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 20. November, 2021 Mit bedste købeblow har faktisk været med gummi selvom jeg går efter uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 20. November, 2021 pacer skrev, for 11 minutter siden: Mit bedste købeblow har faktisk været med gummi selvom jeg går efter uden. Så prøv at forestil dig hvor godt det havde været uden gummiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 20. November, 2021 Horekunde skrev, for 9 minutter siden: Så prøv at forestil dig hvor godt det havde været uden gummiet. Tror det var et af de tynde for hun kunne satme blæse en god trompet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 20. November, 2021 Det er 100% utænkeligt at jeg ville acceptere et blæs med kondom. Det ville være spild af både hendes og min tid. Jeg tænker tit på hvordan det må være for pigen at sutte en pik med kondom på...det kan sq da ikke være særligt lækkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg