Guest Den flittige Skrevet 20. November, 2021 underdog40 skrev, for 2 timer siden: Det er 100% utænkeligt at jeg ville acceptere et blæs med kondom. Det ville være spild af både hendes og min tid. Jeg tænker tit på hvordan det må være for pigen at sutte en pik med kondom på...det kan sq da ikke være særligt lækkert. De fås også med jordbærsmag, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 20. November, 2021 Blowjob uden kondom er bedst, men vil da ikke fravælge en pige hvis hun kun giver blow med. Bare ikke farvede kondomer, det da noget fanden har skabt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 20. November, 2021 cassanova skrev, for 21 timer siden: De gp ere der ikke tilbyder blow uden undgår helst emnet i annoncen. Det afhænger nok af, i hvilket segment man finder sine GP’er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 20. November, 2021 Den flittige skrev, for 2 timer siden: De fås også med jordbærsmag, Præcis, dem bruger jeg (undtaget hvis @sweetstone en dag skulle få lyst til et blow af mig ), og de har også en fordel, at tutten er kortere end på de traditionelle London kondomer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 20. November, 2021 Liv skrev, for 3 timer siden: Det afhænger nok af, i hvilket segment man finder sine GP’er. Jeg finder GP ere inde på AL . Hvad mener du med segment ? Dyrt eller billigt segment ? Danskere eller østeuropæere , thaiere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 20. November, 2021 Med eller uden - ingen betydning. Bare de ikke er røde, for så kan jeg ikke frigøre mig fra at hun spiser et stykke kød - hvad hun jo faktiskt gør, men alligevel. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 20. November, 2021 Bananas skrev, for 7 minutter siden: Med eller uden - ingen betydning. Bare de ikke er røde, for så kan jeg ikke frigøre mig fra at hun spiser et stykke kød - hvad hun jo faktiskt gør, men alligevel. Jeg har respekt for din indstilling til BJ . Men min holdning er at det har stor betydning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 20. November, 2021 Gammel rotte skrev, den 18/11/2021 at 11:27: Sjovt som man kan se forskelligt på det. Jeg er da enig i, at det er langt bedre uden, men på den anden side vægter sikkerheden. Jeg har ikke lyst til at udsætte mig selv for en potentiel smitterisiko, og "nøjes" derfor hellere med et dækket bj. Sådan er vi så forskellige. Du er jo enig i at det er langt bedreuden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 20. November, 2021 Jeg fik faktisk for ikke så længe siden sådan en omgang med et rødt jordbærkondom. Men vi blev enige om at droppe det efter lidt tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 230 Skrevet 21. November, 2021 Da jeg begyndte at besøge GP’er tilbage i 1980’erne var det nærmest en selvfølge at blowjob var med kondom. Få år før havde det vist været anderledes, men så kom aids. Men for omtrent 15 år siden må erkendelsen af, at blowjob uden ikke er så farligt, have bredt sig, for på kort tid skiftede de typer jeg besøgte og stadig besøger - dvs voksne danske - uden videre at sutte uden. Jeg har faktisk fået enkelte gode blowjobs med kondom på, men foretrækker så langt at få det uden. Ikke så meget fordi det egentlig føles så meget anderledes, men fordi det simpelthen er frækkere og jeg slikker jo heller ikke pigen gennem et stykke gummi. I princippet er der vel en risiko ved det (og nok mest for pigen), men den er nok større (for manden) når han slikker fisse, og det vil jeg ikke undvære. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 21. November, 2021 ekek skrev, for 8 timer siden: I princippet er der vel en risiko ved det (og nok mest for pigen), men den er nok større (for manden) når han slikker fisse, og det vil jeg ikke undvære. Risikoen er størst for den der “får noget i munden” og da jeg nok sutter på flere pikke i løbet af året end du slikker fisse, tænker jeg at der er god grund til at jeg beskytter mig (og mine øvrige kunder og ham derhjemme). 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 21. November, 2021 cassanova skrev, for 9 timer siden: Du er jo enig i at det er langt bedreuden At noget føles bedst betyder ikke, at det er det klogeste. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 230 Skrevet 21. November, 2021 Liv skrev, 1 time siden: Risikoen er størst for den der “får noget i munden” og da jeg nok sutter på flere pikke i løbet af året end du slikker fisse, tænker jeg at der er god grund til at jeg beskytter mig (og mine øvrige kunder og ham derhjemme). Ja det er jeg slet ikke uenig i, for antallet betyder meget for risikoen. Og da jeg altid gerne selv vil slikke, ville jeg f. ex. aldrig besøge en pige, som jeg ved eller forestiller mig kunne finde på at tilbyde “dansk uden”. Det jeg undrede mig over, var egentlig, at dem jeg besøgte pludselig af sig selv begyndte at sutte uden den gang for ca. 15 år siden. Jeg spurgte aldrig “sutter du uden” eller hvad koster det, men nød at det pludselig var på den måde. Nogle af dem gav mig endda først kondom på, men hev det så af på et tidspunkt undervejs uden min indblanding (men altså aldrig ved “dansk”). Der er også et par stykker, der siden er vendt tilbage til “alt er med kondom”, hvilket jo kan være meget fornuftigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 21. November, 2021 (edited) Jeg tror det er meget forskelligt hvor følsomme folk er på dillermanden. For mig gør det meget stor forskel. Desuden så skal vi også huske, at det er forskelligt hvad folk vil med deres eventyr. Hvis jeg havde en samlever, ville det være meget dumt at komme hjem med en sygdom. Jeg kan sige, at min følelse af "gode oplevelser" steg væsentligt med fransk uden, især på et tidspunkt, hvor jeg følte det var rent rolettespil, om oplevelsen blev god. Hvis hun ellers gad sutte, så fik jeg noget ud af det uanset om der ellers var kemi, om hun havde en dårlig dag etc. Redigeret 21. November, 2021 af Jonze 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. November, 2021 Liv skrev, for 21 timer siden: Præcis, dem bruger jeg (undtaget hvis @sweetstone en dag skulle få lyst til et blow af mig ), og de har også en fordel, at tutten er kortere end på de traditionelle London kondomer. Om de så kommer med indbygget Netflix og musik fra Elvis, bliver det et nej-tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 21. November, 2021 underdog40 skrev, for 2 timer siden: Om de så kommer med indbygget Netflix og musik fra Elvis, bliver det et nej-tak. Fair nok, heldigvis er der piger og gæster til både med og uden, så man kan vælge det man har det bedst med, der er ikke en facitliste og det er ikke en konkurrence. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 21. November, 2021 Liv skrev, for 3 timer siden: det er ikke en konkurrence. lidt konkurrence er der vel alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 22. November, 2021 (edited) Altid uden. Jeg kan simpelthen ikke få den op og så stå eller komme ved blowjobs med. Jeg cruiser ler og elegant videre, hvis der ikke er oral uden. Jeg har dog intet mod hun ikke sluger eller tager det i munden. Redigeret 22. November, 2021 af Horus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 22. November, 2021 Horus skrev, for 3 minutter siden: Altid uden. Jeg kan simpelthen ikke få den op og så stå eller komme ved blowjobs. Jeg cruiser ler og elegant videre, hvis der ikke er oral uden. Jeg har dog intet mod hun ikke sluger eller tager det i munden. Nu skal vi jo ikke tage "brødet" ud af munden på damerne, om man sådan må sige... Ok, den var dårlig, jeg smutter ud af tråden igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 24. November, 2021 (edited) Jeg skal gerne indrømme at et BJ med Kondom , det er bare noget jeg ikke finder super fantastisk , jeg ville under ingen omstændigheder kunne "komme" ved det , jeg har prøvet et par gange , men mangler altså den rigtige fornemmelse. Det skal sige jeg ikke har behov for at de sluger , så det er ikke det som det handler om, faktisk er det frækkere i min optik at det ikke bliver slugt Så jeg fravælger det generelt , med største respekt for at GP ønsker at beskytte sig , da min nok ikke ville være den eneste der røg ind i mellem kinderne Redigeret 24. November, 2021 af Naboen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 24. November, 2021 Jeg tror vist nok at de fleste kunder på et tidspunkt er rendt ind i en af de her “ smart i en fart “ GP ere der kan tricket med at sætte kondomet på med munden , hold da kæft hvor er det dræbende for rejsningen og lysten til sex i det hele taget. Undskyld udtrykket men jeg hader det! Når det så er sagt så er det helt legitimt at enhver GP til enhvertid selv bestemmer om det skal være det ene eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 4. December, 2021 Det ultimative franske er uden gummi, sperme i hendes mund og så snowball lige efter. Fik det fornyligt hos en smuk dejlig thai, da sang englene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 4. December, 2021 cassanova skrev, den 18.11.2021 at 10:54: Da jeg startede med at besøge GP ere troede jeg at det var normalen at blowjobs altid var med kondom , de første piger jeg besøgte var det nemlig sådan , så det måtte jo være normen tænkte jeg. En dag besøgte jeg så en ,bogstavelig talt ,varmblodet colombiansk GP. Det første hun gjorde var at Tage min pik i munden , UDEN KONDOM!! Hun suttede løs indtil jeg måtte stoppe hende for ikke at komme for tidligt i seancen. Hold da kæft mand sådan kunne et Blowjob også være tænkte jeg wooouw hvor fedt! Og jeg havde øvenikøbet ikke betalt ekstra for det eller var noget jeg havde ytret ønske om. Forskellen på et blow med eller uden er slående , som nat og dag , langt , langt skønnere uden , erfarede jeg. Idag vælger jeg kun GP ere som tilbyder blow uden , betaler gerne lidt ekstra for cim. DE colombiansk GP.ER vilde med blow uden da deres landsmænd næsten forlanger dette. Har selv mødt flere af disse lækker storbrystet numse bomber der fare driekte i pikken og overgansker og udsuger alt hvid cream der kommer ud uden at kny en meter. Dog er vi ikke vand til dette direktehed men da jeg nyder gerne owo så tilbeder jeg altid en når jeg bestiller tid. Dog hvis hun ikke ser ren ud bliver der bedt om kondom.Nyder virkelig at fyr kanonen af i munden på dem og især hvis de sluger klatten som 80% af dem jeg har nydt gør for glæde og lyst for kunden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg