Chrisb1234 15 Skrevet 18. November, 2021 Hejsa jeg syntes flere og flere af de dejlige danske piger annoncere med besøg i Slagelse. Er der kommet et nyt bordel jeg ikke er opmærksom på i Slagelse ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 18. November, 2021 Chrisb1234 skrev, for 2 timer siden: Hejsa jeg syntes flere og flere af de dejlige danske piger annoncere med besøg i Slagelse. Er der kommet et nyt bordel jeg ikke er opmærksom på i Slagelse ?? Mange af dem bruger vist stop 39, noget motel ved den store tankstation ved motorvejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 22 Skrevet 18. November, 2021 Chrisb1234 skrev, for 7 timer siden: Hejsa jeg syntes flere og flere af de dejlige danske piger annoncere med besøg i Slagelse. Er der kommet et nyt bordel jeg ikke er opmærksom på i Slagelse ?? Ork jaaa, der er flyttet en del nye ind i midten af byen, det ik så tosset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 1. December, 2021 Der er kommet et dejligt lækkert privat diskret sted i Slagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Perrep 2 Skrevet 2. December, 2021 Hvor i Slagelse er dette? Og hvilke piger?.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 3. December, 2021 Perrep skrev, for 13 timer siden: Hvor i Slagelse er dette? Og hvilke piger?.. Danske piger og jeg ligger jo ikke adresse op her så er det jo ikke diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg