Krazh 40 Skrevet 18. November, 2021 Hej. Er der nogle af jer der har været forbi hende her? Hun ser pænt godt ud på billederne, men kunne godt tænke mig lidt info om alder og tilhørssted osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 18. November, 2021 Jeg ser lige med... Hvor mon hun holder til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forkæleren 92 Skrevet 18. November, 2021 Bimann skrev, for 1 time siden: Jeg ser lige med... Hvor mon hun holder til Ringsted. Det står jo klart i annoncen. Og at du "lige ser med" er jo egentlig vi andre uvedkommende...... 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 18. November, 2021 forkæleren skrev, for 21 minutter siden: Ringsted. Det står jo klart i annoncen. Og at du "lige ser med" er jo egentlig vi andre uvedkommende...... For den da, du er mega klog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai Nyder 16 Skrevet 18. November, 2021 Lækker ser hun ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2021 Jeg har besøgt Tina i Ringsted en moden kvinde i 40'erne Billederne er nok taget for nogle år siden, hun er noget større i virkeligheden i dag. Men det var en dejlig time vi havde, hun er meget sød og hvis der er kemi ligger FP i udgangspunktet nok på de 1500,- for en time. Nu er det ikke så mange steder i Ringsted med Thai massage, men eftersom at de ikke selv oplyser adresse i annoncen, gør jeg det heller ikke. Men hvis man sender en sms får man adressen oplyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 117 Skrevet 19. November, 2021 (edited) Har i dag fredag, besøgt Tina & co. Jeg havde booket tid hos Tina, men hun var så optaget da jeg mødte op til aftalt tid. Det blev så Joy som skulle være stand in - og det fortrød jeg på ingen måde. Tina måtte lige klare nogle sprog udfordringer, og ja, hun er nok 30 - 35 kg større end på billederne - det tænder jeg sgu ikke på. Joy var til gengæld en lille vips sag på 30+, smilende glad og snaksaglig. Jeg bestilte 30 min B2B for 800 kr, men det endte med blow og fisseslik for 200 ekstra. Hun er et besøg værd, når ellers kemien er tilstede. Massage = 8 Lokale = 8 Pige = 8 Redigeret 19. November, 2021 af Tomsen T 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 20. November, 2021 Agurken skrev, den 19.11.2021 at 13:26: Nu er det ikke så mange steder i Ringsted med Thai massage Der synes jeg (for en gangs skyld) du tager noget fejl. Der er mindst 6 steder, og de 5 af dem er nok mere noget andet end lige massage. Nørregade huser alene mindst 3 thai-hytter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Polledreng 11 Skrevet 25. November, 2021 Tina har tidligere arbejdet hos Alice på Kongevejen i Virum, men har lige som Bam og Pet, fundet andre steder hvor de, ifølge hende selv, ikke skal betale så stor en del af indtjeningen til Alice. Det er vel derfor de altid har kørt så hårdt på med mersalg på stedet. Pet arbejder nu hos Pimsiri i Hørsholm. Har besøgt Tina til en mellemhård massage og et ok handjob. Kunne godt besøge hende igen. Hilsen Polle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg