Bruneøjne76 420 Skrevet 19. November, 2021 Jogge skrev, 1 time siden: Jeg tror han søger en medicinsk indsigt i om man kan blive smittet på andre måder end ved sex - Også helt fair: det kunne man jo have skrevet så eller….. Omvendt må man vel forvente, at visse ting får en reaktion og at et Forum for sexkøb skal tie eller anerkende utroskab (uden vi kender forholdet) er måske også en kende søgt. Han efterlyste (gode) råd: i min verden er råd at stå ved ens valg. Altså vise nosser. HVIS din tese skulle være sand, ville han så ikke beklage det skete (sit valg) som en mand og netop spørge/sige: jeg har fået Gonore og tror/håber, det kan fåes via ‘andet’ end at komme til at lade en prostitueret fra Østeuropa kneppende 17 mænd dagligt til tilbudspris sænke sig over mig uden kondom (og ja, ved godt ting kan ske i ‘opstemthed’). Men i stedet for at tro og gisne kan vi jo blot spørge Ts direkte: var dit ærinde at få klarhed over om der plausibelt kan være andre grunde til at få gonore (så du slipper for at erkende utroskab overfor konen)? Hvis andre må kalde vore svar for dumme og nedladende, må vi andre vel også karakter-dømme opførsel, der vel et eller andet sted k a n risikere GP’ere, andre kunder og andre kunders ægtefæller (da en del åbenbart er utro). Dét er vist pointen. Ikke at folk er utro. Folk må også gerne slås og køre for stærkt. Så længe det ikke går ud over vi andre. https://netdoktor.dk/sygdomme/fakta/gonore.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 19. November, 2021 Denwod skrev, for 2 timer siden: Hjælp.. Fuck.. Når men hvad alting er så var jeg så dum og lod mig rive med, da en GP for 7 uger siden pludselig bare gled ned over mig uden gummi på ( havde fået blow uden ) og jeg lod mig bare kneppe uden beskyttelse .. dumt i know men blev ligesom taget led buksernennede og lod det ske.. Efterfølgende fandt jeg ud af at har fået gonnore , og har høj sandsynligvis givet dey videre til fruen Efterfølgende.. Så mit spørgsmål er kort og godt , hvordan f!@#$ får jeg bortforklare dette at vi har fået gonnore UDEN at krybe til korset... Håber på gode svar .. ja i know det var dumt at lade mig rive med.. Er du testet positiv for gonorré? Hvis ja, så er du også blevet bedt om at nævne dine seksual partnere - herunder også din kone. Hun skal i behandling så hurtigt som muligt. En ubehandlet gonorré kan gi’ voldsomme komplikationer hos kvinder . Slem underlivsbetændelse, blærebetændelse og nyre- bækken betændelse. I sidste ende kan det føre til sterilitet. Du må face din fejltagelse og ta’ konsekvensen. Det er jo synd for din kone hvis hun skal leve med følgerne af dit “fejltrin” Uanset hvordan du vælger at fortælle sandheden, så husk at, sitationen er status quo indtil du får det sagt. Kan godt være sandheden gør ondt men løgnen er værre! Forventer ikke du bliver rost men mon ikke du bliver tilgivet med tiden. Al held og lykke til dig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 19. November, 2021 @Denwod en ting er at du har dummet dig, men at du går i HELE 6 UGER UDEN AT FORTÆLLE DIN KONE AT HUN KAN VÆRE SMITTET DET ER SIMPELTHEN UTILGIVELIGT! Prøv lige at læse følgende: En ubehandlet gonoré-infektion kan brede sig og føre til underlivsbetændelse hos kvinder. Det kan på længere sigt medføre en tillukning af æggelederne, således at passagen af det befrugtede æg til livmoderen vanskeliggøres. Der er i den situation øget risiko for graviditet uden for livmoderen og sterilitet. Gonoré kan i meget sjældne tilfælde spredes til hele kroppen via blodbanen. Dette viser sig ved ledsmerter (ledbetændelse), udslet, feber og kulderystelser. Tag dig sammen og få hende i behandling ved lægen NU! ! ! ! ! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 19. November, 2021 GPTesteren skrev, for 9 minutter siden: Sjovt nok, så antager du jo at kønssygdommen starter hos dig selv via et besøg hos en GP. Hvis du er utro, er din kone jo sikkert også. Prøv at spørg din kone om hun har været sammen med en anden, da du nu har fået en kønssygdom. Du kan jo samtidig sige, at du ikke har været sammen med andre og det derfor er umuligt, at du er kilden. Tag chancen og håb på at din kone er ligeså utro som dig. Ellers har I jo nok fået det fra et offentligt toilet? Hvis Mette kan nægte, så kan du vel også. Se, dette er da et konstruktivt input du kan bruge til noget. Jeg ved godt jeg bliver haglet ned nu, men vi er spurgt til hvad man gør, og dette er en mulighed. Hvorfor smide den efter konen …… Det er kun en handling udført af en tøsedreng !! Tyv tror hver mand stjæler …. NEJ, vær en mand og erkend dine handlinger 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 19. November, 2021 (edited) Går ud fra du har været ved lægen og fået det konstateret. Sig så samtidig at du har en kone og gerne vil have en behandling til hende samtidig. Når konen har hovedpine så giv hende den og sig til hende at det er en Alm hovedpine pille du har fået på dit arbejde eller andet sted. Du kan som tidl beskrevet også blande den i en smoothie, bare sørg for at der er godt med kraftig smag i for medicinen kan godt smage igennem. Alternativt så få hende med på en ekstra fyr i sengen, under den hede leg så sig til ham at han kan droppe gummiet. Mænd siger aldrig nej til sådan et tilbud. Så må det jo være ham I har fået det fra. Husk at virk overrasket. Begge dele virker Redigeret 19. November, 2021 af MrLovaLova Retter 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 19. November, 2021 Så så lille skat. Det skal nok gå! Inviter konen på spahotel og tilbring hele weekenden i den lille varme spa, hvor der 100% også har været andre. Marienlyst, Comwell Borupgaard, Skodsborg er alle gode muligheder. Det kommer til at koste dig 5 lapper, men det er jo billigt sluppet. Få dage efter du er kommet hjem derfra, klager du over svie og gå til lægen på Bispebjerg. Du kan være blevet smittet i spaen, eller med håndkælet som blev byttet rundt i badet efterfølgende. Gonore er desværre noget lort at komme af med, da det kræver en indsprøjtning i numsen.. og den gør ondt... Husk at klamydia også kan smitte via blowjob, (fra mund til pik/fisse og fra pik/fisse til mund) så drop alt jeres hellige pis. Hop på hesten og håb på det bedste.. Eller benægt benægt benægt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. November, 2021 Casper Christensen siger i Klovn: Lyv, lyv og lyv... altid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 19. November, 2021 Denwod skrev, for 5 timer siden: Håber på gode svar Det er nok svært, men du kan jo vælge at tie stille - og så når konen smitter dig tilbage ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 124 Skrevet 19. November, 2021 Derfor jeg ikke har lavet anmeldelser generelt. Man blir som den nye hurtigt udscammet mm. Men 100% min egen fejl ingen andres og den del tager jeg da det fulde ansvar for ingen tvivl om det .. Ja hopper lidt rundt et par gange om året.. hvorfor så det ? Jo det er hårdt at leve med en der har psykiske lidelser og derfor har jeg brug for det jeg kan få af en GP et par gange om året .. Tak til dem der gav gode råd , grin mm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 19. November, 2021 Gonore er en sygdom, som vil kræve opsporing. Derfor vil din kone hurtigt vide, hvem der har smittet hvem. For hvis hun ikke har været dig utro, så er falder den jo udelukkende tilbage på dig. Så hvis du fortæller din læge, at du har gonore, så skal han meddele det til Styrelsen for Patientsikkerhed. Der er vitterligt ikke meget at gøre i denne situation, andet end at gå til lægen og fortælle om din situation, og så tag derfra. Men gå til lægen, er mit råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 19. November, 2021 Tjaa Denwood almindelig maskulin anstændighed tilsiger at du går til læge og hbis det er gonnore så må du oplyse din kone det kan jo også være en betændelse, du må så tage de konsekvenser det nu har i fohold til fruen din. Du skrive et andet sted at hun syg og derfor har du behov for at betale for noget sex - det kunne være indgangbønnen og dit sexkøb ikke hzndler om kærlighed til din kone, når du har været hos læge og der er podet og dyrket materiale så det kan fastslås hvilken peniccilin (bredsprektret peniccilin og andre virksomme stoffer kan du måske lade være med at fortælle at du har knaldet dig til en dårlig, men det er dårlig stil. Hvordan ville du reagere overfor din kone hvis det var hende der var i din situation? Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 19. November, 2021 98% af alle os mænd herinde er vel vores kone utro, så stop jeres moralprædiken. Lyv og sig du ikke aner hvordan du skulle være blevet smittet, men desværre smitter det kun ved sex. Kan da godt forstå at du lod dig rive med. Man er pisse liderlig og tingene går stærkt. https://www.apoteket.dk/sygdom/koenssygdomme/gonore 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 19. November, 2021 jens69 skrev, for 42 minutter siden: 98% af alle os mænd herinde er vel vores kone utro, så stop jeres moralprædiken. Lyv og sig du ikke aner hvordan du skulle være blevet smittet, men desværre smitter det kun ved sex. Kan da godt forstå at du lod dig rive med. Man er pisse liderlig og tingene går stærkt. https://www.apoteket.dk/sygdom/koenssygdomme/gonore Stop dig selv, hvad fanden ved du om det ? Folk har vel lov til at give deres mening til kende . I øvrigt er eroguide en hjemmeside som formidler erfaringer bruger imellem og ikke kun en hjemmeside for utro mænd, 98 procent som du skriver, er total ude i hampen. Vi er mange herinde som også besøger GP af den ene eller anden grund som er single . Om folk er deres kone utro, er helt op til dem, men derfor behøver man ikke tale det op og være stolt af det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 19. November, 2021 Tillad en sammenfatning. DET er et lægebesøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 19. November, 2021 Altså du kunne køre jeg er “bi” kortet og sige du har fået det i en sauna klub. Jeg kender en der fik gonore af sin mand som er bi (og sprang ud på den måde) de er sammen i dag. eneste problem ved den løsning er selvfølgeligt at du så er nød til at tage i sauna fra tid til anden :)) men helt seriøst - måske flyver den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 19. November, 2021 AmagerStang skrev, for 15 timer siden: Ta dog ansvar for dine handlinger og stå ved dem ..... Det er nok nemmere rådgivet end gjort. Har du selv en kone? Når jeg spørger, er det, fordi "koneløse" ofte har de helt rigtige løsninger på andres vegne uden at skulle tage ansvar for noget. Kort sagt: En gratis omgang. . 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 20. November, 2021 Mesterjacob skrev, for 7 timer siden: Det er nok nemmere rådgivet end gjort. Har du selv en kone? Når jeg spørger, er det, fordi "koneløse" ofte har de helt rigtige løsninger på andres vegne uden at skulle tage ansvar for noget. Kort sagt: En gratis omgang. . Hvad er det for en gang ævl at lukke ud . Om du er gift eller ej, skal du ta ansvar for alt i livet som du gør, sagt med et andet ord, det kaldes at være voksen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2021 (edited) Denwod skrev, den 19.11.2021 at 08:11: Når men hvad alting er så var jeg så dum og lod mig rive med, da en GP for 7 uger siden pludselig bare gled ned over mig uden gummi på ( havde fået blow uden ) og jeg lod mig bare kneppe uden beskyttelse .. dumt i know men blev ligesom taget led buksernennede og lod det ske.. Efterfølgende fandt jeg ud af at har fået gonnore , og har høj sandsynligvis givet dey videre til fruen Efterfølgende.. Så mit spørgsmål er kort og godt , hvordan f!@#$ får jeg bortforklare dette at vi har fået gonnore UDEN at krybe til korset... Håber på gode svar .. ja i know det var dumt at lade mig rive med.. Suk. Endnu en ny bruger som anklager GP'er for at sprede kønssygdomme. I det mindste har han læst de tidligere anklager så han ikke laver inkubationstids fejlen, men har dog tydeligvis ikke lyttet efter da han fik det positive test resultat forlagt. Hvordan ved du at du har smittet fruen? Eller at det ikke er hende som har været dig utro og har smittet dig? Redigeret 20. November, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. November, 2021 Sutteålen skrev, den 19.11.2021 at 08:23: Du behøver nok ikke at fortælle, at du har været sammen med en GP. Her skal man måske overveje, hvad konen vil synes er værst. Det er ikke nødvendigvis helt simpelt. Hvis det ikke er en GP, skal man nok forberede sig på forhør om, hvem det var, hvordan man mødte hende, osv. Denwod skrev, den 19.11.2021 at 10:42: Er blevet behandlet for 6 uger siden og igen for 3 uger siden .. 8g yar kun været sammen med fruen 3 gange 7 den periode.. Din historie er ikke overvældende troværdig, med den slags dryppende (undskyld) detaljer. Hvorfor er du behandlet to gange? Blev du testet positiv igen, og er din antagelse så, at du i anden omgang er smittet af din kone, som du selv nåede at smitte inden du blev behandlet første gang? I givet fald: Kunne det så stadig ikke være relevant at overveje om det reelt er din kone, der har smittet dig begge gange? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 20. November, 2021 Trådstarter efterspørger et godt råd til hvordan han slipper ud af den kattepine, han er havnet i! Og hvad får han? Moralprædikener! Nej, angreb er det bedste forsvar, sig til hende, at du skal til lægen, fordi du pisser glassplinter og frygter, at du har fået blærebetændelse. Når du så kommer hjem, så gå straks i offensiven og forlang en forklaring på, hvorfor hun har smittet dig. Hvis du spiller rollen overbevisende, begynder hun at spekulere på, hvordan hun er blevet smittet, uanset om hun har været på svinestien eller ej, og du er halvt i mål. Så vil sagen stille og roligt gå i sig selv. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 20. November, 2021 Onslow skrev, for 3 timer siden: Trådstarter efterspørger et godt råd til hvordan han slipper ud af den kattepine, han er havnet i! Og hvad får han? Moralprædikener! Nej, angreb er det bedste forsvar, sig til hende, at du skal til lægen, fordi du pisser glassplinter og frygter, at du har fået blærebetændelse. Når du så kommer hjem, så gå straks i offensiven og forlang en forklaring på, hvorfor hun har smittet dig. Hvis du spiller rollen overbevisende, begynder hun at spekulere på, hvordan hun er blevet smittet, uanset om hun har været på svinestien eller ej, og du er halvt i mål. Så vil sagen stille og roligt gå i sig selv. Har du overhovedet læst hele tråden ? Han skriver at han allerede er blevet behandlet, hvad skal så bruge det til, som du skriver ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 20. November, 2021 Jeg håber de mænd der opsøger købedamer der reklamerer med gummifri sex læser med her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 20. November, 2021 pacer skrev, for 10 minutter siden: Jeg håber de mænd der opsøger købedamer der reklamerer med gummifri sex læser med her. Ja for så får de nok lært noget de ikke vidste i forvejen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 20. November, 2021 Jogge skrev, for 15 minutter siden: Ja for så får de nok lært noget de ikke vidste i forvejen Måske det kan være en øjenåbner jeg vil tro de er klar over risikoen men det sker jo kun for naboen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2021 (edited) pacer skrev, for 11 timer siden: Jeg håber de mænd der opsøger købedamer der reklamerer med gummifri sex læser med her. Med den holdning går jeg udfra at du er iført rumdragt hvergang du forlader dit hjem pt. Du skulle jo nødig blive ramt af corona. pacer skrev, for 10 timer siden: Måske det kan være en øjenåbner jeg vil tro de er klar over risikoen men det sker jo kun for naboen. Måske du skulle tage en snak med din læge om hvor meget kønssygdomme rent faktisk smitter. Hint. Corona er mere end 1000 gange så smitsom og dødelig. Redigeret 21. November, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg