Onslow 15846 Skrevet 21. November, 2021 AmagerStang skrev, for 16 timer siden: Har du overhovedet læst hele tråden ? Han skriver at han allerede er blevet behandlet, hvad skal så bruge det til, som du skriver ? Det er vist dig, der slet ikke forholder dig til trådstarters oplæg! Citat Så mit spørgsmål er kort og godt , hvordan f!@#$ får jeg bortforklare dette at vi har fået gonnore UDEN at krybe til korset... Det gjorde jeg til gengæld! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 21. November, 2021 nørden skrev, for 3 timer siden: Med den holdning går jeg udfra at du er iført rumdragt hvergang du forlader dit hjem pt. Du skulle jo nødig blive ramt af corona. Måske du skulle tage en snak med din læge om hvor meget kønssygdomme rent faktisk smitter. Hint. Corona er mere end 1000 gange så smitsom og dødelig. Kan du blive mere tåbelig en du netop har vist os? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2021 (edited) pacer skrev, 1 time siden: Kan du blive mere tåbelig en du netop har vist os? Tag nu en snak med din læge og spørg ham om det jeg skriver ikke er korrekt. Så kan vi bagefter diskuter hvem der er tåber. Redigeret 21. November, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 21. November, 2021 nørden skrev, 1 time siden: Tag nu en snak med din læge og spørg ham om det jeg skriver ikke er korrekt. Så kan vi bagefter diskuter hvem der er tåber. Det behøver jeg ingen læge til. Det er ikke noget problem at få Corona ift til samlever/ægtefælde. Det er derimod et stort problem at få sexuelt overførte sygdomme ift samlever/ægtefælde. Så når vi tænker trådstarters problem ind er din kommenta´r helt på månen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 21. November, 2021 Misfortåelsen opstod nok fordi jeg - og måske nogle andre - forstod pacers oprindelig besked om, at han håbede at dem der køber ubeskyttet sex, læser med her. Jeg troede hans fokus var på risikoen for at få en kønssygedom generelt. Men nu forstå jeg at hans budskab udelukkende gik på at de skulle være opmærksomme så de ikke blev afsløret i utroskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 21. November, 2021 (edited) Bruneøjne76 skrev, den 19.11.2021 at 09:13: Utro og beder om hjælp til at skjule det, fordi du nu selv sidder i fedtefadet…..giver ikke noget for ‘lod det ske’ og mænd, der ikke vil stå ved konsekvensen af deres handlinger. Håber på ‘gode svar’ = HJÆLP mig på en eller anden måde med at lyve-skjule mere. Håber du får ubrugelige svar og ikke har anden mulighed end at være ‘mand nok’ til at stå ved dit VALG og den konsekvens, det fik. Håbløs kommentar Men pengene fra de “utro” fejler ikke noget ? Redigeret 21. November, 2021 af Bg101 Omformuleret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2021 (edited) pacer skrev, for 3 timer siden: Det behøver jeg ingen læge til. Det er ikke noget problem at få Corona ift til samlever/ægtefælde. Det er derimod et stort problem at få sexuelt overførte sygdomme ift samlever/ægtefælde. Så når vi tænker trådstarters problem ind er din kommenta´r helt på månen. Så i din verden er det ikke noget problem at smitte en samlever/ægtefælde med en meget smitsom og dødelig virus. En virus som man er rimeligt godt beskyttet mod hvis man ellers gider tage mod vaccinen bruge mundbind og spritte af. Men en kønssygdom, som for 90% vedkommende, relativt let kan helbredes, ikke er dødelig og hvis den ellers opdages i tide heller ikke giver varige men, udover skrammer i egoet, så skal man stege i helved for evigt. Jeg kan kun sige at vi i såfald lever i 2 vidt forskellige verdener. Hele problemet med diskutionen for/imod sex uden gummi er det stærkt forvrængede billede der bliver tegnet af hvor farlige kønssygdomme er. Jeg er ret sikker på at hvis de var bare i nærheden af at være ligeså farlige som corona, så havde mette panik forlængst udrydet hele vores elskede brance og udstedt krav om negativ kønssygdoms test før man kan gå på bar eller værtshus. Redigeret 21. November, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 21. November, 2021 nørden skrev, for 12 minutter siden: Så i din verden er det ikke noget problem at smitte en samlever/ægtefælde med en meget smitsom og dødelig virus. En virus som man er rimeligt godt beskyttet mod hvis man ellers gider tage mod vaccinen bruge mundbind og spritte af. Men en kønssygdom, som for 90% vedkommende, relativt let kan helbredes, ikke er dødelig og hvis den ellers opdages i tide heller ikke giver varige men, udover skrammer i egoet, så skal man stege i helved for evigt. Jeg kan kun sige at vi i såfald lever i 2 vidt forskellige verdener. Hele problemet med diskutionen for/imod sex uden gummi er det stærkt forvrængede billede der bliver tegnet af hvor farlige kønssygdomme er. Jeg er ret sikker på at hvis de var bare i nærheden af at være ligeså farlige som corona, så havde mette panik forlængst udrydet hele vores elskede brance og udstedt krav om negativ kønssygdoms test før man kan gå på bar eller værtshus. Du er simpelthen for dum, den er ikke længere. Hej med dig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2021 (edited) pacer skrev, for 3 timer siden: Du er simpelthen for dum, den er ikke længere. Hej med dig. Måske, men jeg er ret sikker på at jeg ender med at leve længere end dig med den holdning du lægger for dagen vedr. smitsomme sygdomme. Redigeret 21. November, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 22. November, 2021 Denwod skrev, den 19.11.2021 at 08:11: Hjælp.. Fuck.. Når men hvad alting er så var jeg så dum og lod mig rive med, da en GP for 7 uger siden pludselig bare gled ned over mig uden gummi på ( havde fået blow uden ) og jeg lod mig bare kneppe uden beskyttelse .. dumt i know men blev ligesom taget led buksernennede og lod det ske.. Efterfølgende fandt jeg ud af at har fået gonnore , og har høj sandsynligvis givet dey videre til fruen Efterfølgende.. Så mit spørgsmål er kort og godt , hvordan f!@#$ får jeg bortforklare dette at vi har fået gonnore UDEN at krybe til korset... Håber på gode svar .. ja i know det var dumt at lade mig rive med.. Benægt, benægt, benægt Eller gå til bekendelse... Eller køb medicin på nettet mod sygdommen og smul det i hendes mad/drikke... Mulighederne står jo i kø 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 22. November, 2021 @pacer bidrager ikke mere til denne tråd. Skriv og debater pænt! Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 22. November, 2021 (edited) Her kommer mit input Du har været hos en gp og konsekvensen af det er at du nu har fået en køns sygdom og er nu i et dilemma omkring hvordan du takler det i forhold til din viv. Du får råd som at lyve, at forsøge at putte piller ( behandling) i hendes mad uden hun ved det, forsøge at manipulere hende til at tro at hun har fået sygdomnen på en eller anden fantasifuld måde osv. Jeg vil undlade at kommentere på, hvad jeg synes om de råd men jeg vil gerne give mit bud på den konsekvens det ksn have at lyve og skubbe ansvaret over på andre end dig selv i den her situation Hvis du ikke går til bekendelse og siger at du har fået gonore uden at vide hvordan så kræver det 1. At du er en god skuespiller der kan holde masken selv under stærkt pres og konfronterende spørgsmål. 2. At du kan leve med at din kone ikke tror dig og resten af jeres samliv vil nære mistillid og skepsis over for dig. Det vil skabe en usynlig kløft og mental afstand imellem jer som par. 3. Din kone vil måske drøfte sandsynligheden af din forklaring med veninder og familie som ikke er sovset ind i følelser og forvirring og som tænker mere rationelt og de vil overbevise din kone om at du lyver. Hvis du vælger at behandle hende med gonore medicin imod hendes vidende så vil du skulle overveje følgende : 1. Hvor vil du få medicinen fra? For lægen udskriver kun medicin til dig og ikke til din kone uden at han / hun selv har haft en konsultation med din hustru. 2. Har du overvejet bivirkninger til medicinen? Hvis din kone sluger en pille uden at hun ved det og pludselig bliver utilpas hvad så? Får hun anden medicin som er kontraindiceret ved " gonore" medicin? Desuden er jeg ret sikker på at det forehavende er meget ulovligt. Man må ikke putte receptpligtig medicin i andres drinks eller mad uden vedkommendes samtykke. Hvis du vil forsøge at manipulere hende til at tro at det er hende selv der på mystisk vis har fået gonore og givet det videre til dig så overvej følgende : 1. At hun går til lægen og får konstateret at hun IKKE er smittet med gonore. Dvs at du ikke har nået at smitte hende. 2. At du er mega dygtig til at manipulere og ikke har nogen moral 3. At hun går til en veninde eller famile og de selvfølgelig overbeviser hende om at det kun kan være dig der har smittet hende. Og at de også dernæst opfordrer hende til at blive skilt fra en mand der ksn finde på at være så samvittigheds løs og løgnagtig at ville give hende skylden for noget han selv har gjort samt påtvinge hende en skyld og en skam som hun slet ikke behøver at have 4. At hun mister tillid og respekt for dig fordi alt i hende fortæller hende at du lyver. Tjaaaaa. Tilbage står der faktisk at det nemmeste er at fortælle hende sandheden. Ved at fortælle hende sandheden, har du stadig en chance for at hun tilgiver og bevarer sin respekt for dig. For det er langt mere alvorligt at lyve og manipulere ( for her er der også meget stor risiko for at blive afsløret før eller siden) end det er at komme til at have sex udenoms og så stå ved det. Redigeret 22. November, 2021 af Den lille frøken 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dejlig 24 Skrevet 22. November, 2021 Denwod skrev, den 19.11.2021 at 08:11: Hjælp.. Fuck.. Nu er der gået nogle dage. Du må meget gerne fortælle os hvordan det går, og hvad du har gjort. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 124 Skrevet 21. December, 2021 Opfølgning Lucky Lucky me .. den sved sku.. Det viste sig at jeg ikke havde fået ført den over til fruentimeren.. men det har da sat mange tanker igang .. Tak for de input jeg kunne bruge og husk nu at holde sporet i trådene , synes de løber af sporet i ny og næ.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13843 Skrevet 24. December, 2021 (edited) Kønssygdommen gonorré fortsætter fremmarch trods coronapandemi https://www.msn.com/da-dk/sundhed/sundhed/kønssygdommen-gonorré-fortsætter-fremmarch-trods-coronapandemi/ar-AAS5JAN?ocid=ACERDHP17 Hvis folk stod i lange køer for at få undersøgt om de havde gonorré - eller hvis folk kunne købe hjemmetest - ville sygdommen hurtigt kunne udryddes. Og måske mangler der også bare forskning i at opfinde en effektiv vaccine imod gonorré eller Klamydia, som er endnu mere udbredt Redigeret 24. December, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 74 Skrevet 24. December, 2021 Jeg forstår godt trangen til bortforklaring, men tror sgu det er nemmest at krybe til korset hvis og såfremt det er aktuelt. Kunne så lige se på det seneste indlæg, at konen ikke fik raget noget til sig. Et lille julemirakel måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 24. December, 2021 Jernsvinet skrev, for 4 timer siden: Hvis folk stod i lange køer for at få undersøgt om de havde gonorré - eller hvis folk kunne købe hjemmetest - ville sygdommen hurtigt kunne udryddes. Du nævner ikke mundbind, men parallellen, kondomer, ville sådan set også kunne udrydde Gonorre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 24. December, 2021 Advarsel skrev, for 48 minutter siden: Jo jo. Men har du prøvet at kysse med mundbind på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 24. December, 2021 (edited) Med risiko for igen at blive beskyldt for at afspore tråden så er der denneher fra lægeverdenen: Kære læge jeg har fået en kønssygdom kan det være fra et offentligt toilet? Lægens svar: ja det kan da godt være men det er da pokkers ubekvemt sted at kneppe. Redigeret 24. December, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 25. December, 2021 Horekunde skrev, for 8 timer siden: Jo jo. Men har du prøvet at kysse med mundbind på? Det er ikke godt. Og hvis man gagger hende, så vipper hun med ørerne på samme måde, som hun gør med fødderne, hvis hun ikke har taget strømpebukserne af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg