Hop til indhold
Rejsenetværk

En non profit klub

Recommended Posts

Kære venner

Det er mange bekendt, at jeg gennem årene har ønsket mig et FKK lignende tilbud i Danmark.

For ikke at være nødt til at rejse til udlandet, for at kunne få oplevelsen.

En ny tid med Covid 19 udfordringer, gør det også meget usikkert hvornår vi igen vil kunne rejse til udlandet, helt så frit som før.

Jeg er desværre ikke formuende, men jeg har økonomi til at kunne satse sammen med andre, der eventuelt også godt vil tage en økonomisk risiko.

Tanken er at vi går 3 - 5 sammen om at skyde 5000 kr hver i en non profit satsning, som vi under ingen omstændigheder skal tjene på!
Men i bedste fald taber vi heller ikke penge.

Jeg har det ønske at vi sammen kan stille en økonomisk garanti for leje af en klinik, eller andet, gerne i samarbejde med kendte steder.

Sådan at huslejen er garanteret, sådan at vi derfor kan aftale forskellige setups med mutter/og eller teledamer?

Jeg forestiller mig at holde enten lukkede arrangementer med tilmelding, eller som åbent hus.

Hvor piger og mænd kan komme og gå som de lyster, den tid arrangementet varer.
Og hvor piger og mænd er sammen i en fælles stue som på klub i Tyskland, men hvor pige og mand går på rum for sig bag lukket dør, helt som normalt i Danmark.

Jeg tænker en minimal entre for mændene, måske 100 - 150 kr,  0 kr for pigerne og så timeleje af rum i klubben til hver sceance.

Sceancer aftales piger og mænd imellem, og afregnes indbyrdes imellem dem.
Uden husets indblanding i pigernes aftaler under arrangementet.

Entre og timeleje, værtskabet styrer mutter/teledame, og piger og mænd skal bare møde op, hygge og lave forretning.

Når dagen er gjort op, så får vi vores indskud tilbage, og hvis der er underskud æder vi den sammen, og hvis der er overskud går det til huset.

Jeg vil også helst entrere med velkendte erfarne mutre/teledamer i branchen, for at være sikker på at kunne afholde arrangementer så sikkert som muligt.
Eksempelvis for at undgå at der tropper en amatør pige på 17,5 år op, og får adgang til at deltage.
Den slags kan erfarne kvinder i branchen med de rigtige kontakter til egnede huse, sørge for at vi ikke risikerer at komme ud for.

Mern vi skal lige have de der 15000 kr - 25000 kr i puljen, før vi forsøger os, og kan se om der er egnede samarbejdspartnere der vil lægge hus til.

Piger og huse må også gerne deltage i denne tråd, og lad os se om ideen har gang på jord, eller den er lige så håbløs som nogle altid har kaldt alle mine ideer.

Interesserede kan mødes med mig privat hos mig, for at pulje indskud og lægge planer sammen.
Også gerne med mutter/pige deltagelse.

Jeg bor i København.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan virkelig godt lide ideen men for at være helt ærlig....

1. Man kommer man virkeligt ikke langt for 15000-2500 når det kommer til lokaler, bare indskuddet kan jeg forstille mig ligger omkring det dobbelte i københavn.

2. har man et sted folk kan komme ind for at lave aftaler med pigerne.... og skal betale for indgang.... bliver man nødt til at have noget at servere mens man venter og her skal man bruge bevillinger, tilladelser og andet gøgl i den kommune det foregår.

3. Det er i danmark ikke tilladt at have en fortjeneste på andre menneskers seksuelle ydelser, så en "mutter" er udelukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror når fkk kan lade sig gøre i Tyskland, så skyldes det anden lovgivning og andre sociale /økonomiske forhold. Prøv lige at overveje hvilke sociale forhold, der eks. skabte et marked for flatrate. Har man behov / interesse for at være sammen med andre mænd om pigerne, så er der jo gang bang arrangementer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lbr skrev, for 2 minutter siden:

jeg kan virkelig godt lide ideen men for at være helt ærlig....

1. Man kommer man virkeligt ikke langt for 15000-2500 når det kommer til lokaler, bare indskuddet kan jeg forstille mig ligger omkring det dobbelte i københavn.

2. har man et sted folk kan komme ind for at lave aftaler med pigerne.... og skal betale for indgang.... bliver man nødt til at have noget at servere mens man venter og her skal man bruge bevillinger, tilladelser og andet gøgl i den kommune det foregår.

3. Det er i danmark ikke tilladt at have en fortjeneste på andre menneskers seksuelle ydelser, så en "mutter" er udelukket.

Jeg forestiller mig overhovedet ikke noget i den retning.

Jeg forestiller mig at vi kan kompensere en mutter/et sted for at huset er ledigt indenfor et givent antal timer, hvor piger så ikke kan leje sig ind på egne vagter.

Der er jo huse der kører både med vagtplaner og incall, altså timeleje til piger og gæsters egne aftaler.

De har faste aftaler med teledamer, de har faciliteterne, og hele den logistik der skal til.

De afholder selv gangbang/events med sammenkomster, lignende det jeg foreslår.

Huset skal sådan set bare købes fri, og huset skal kunne modtage en kompensation for at de ikke får den sædvanlige indtægt, fra piger eller egne events.

Hvordan det lige skal kunne lade sig gøre, ja det sætter jeg min lid til at et hus kan strikke et brugbart tilbud sammen, som holder vand.

Huset og pigerne vil sådan set kunne opnå deres indtægter på sædvanlig vis, som hvis det var incall, og pigerne kan tage sig betalt af gæsterne på vanlig vis.

Pigerne skal bare ikke have en udgift, og derfor skal mændene betale entre og timeleje.

Vi er så bare nogle der skal stille en risikovillig underskuds garanti, og det betyder at os der gør det, vi risikere at tabe penge på det.

Men det er ulideligt at der findes over 600 thai klinikker, mange med egnede faciliteter, og 16 steder med dansker piger, plus det løse over hele landet.

Men uden at et eneste sted, ikke en gang på forenings/event basis lejlighedsvis tilbyder noget der bare ligner den oplevelse vi kan få ved at gå på klub i andre lande.

Der må simpelthen bestå et stort nok mindretal af mænd, der efterspørger det som en niche i markedet, til at det over tid med lidt tålmodighed kan udvikle sig til en økonomisk bæredygtig forretning.

Men konceptets største udfordring, det er nok fraværet af tålmodighed til at det kan tage tid at udvikle et tilbud til en succes.

Og piger og sted derfor ikke gider, hvis ikke det giver kassen fra scratch.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK jeg kan se hvad du mener og ville for den sags skyld heller ikke have noget imod at lægge penge i det, men vi er tilbage ved den første bump..... indskuddet... skal man have et sted der er stort nok (samlingssted, værelser, badefaciliteter mm) vil indskuddet være laaaaang mere end de 25000 du foreslår. Huslejen kommer op på 7000+ pr. md. så vi havner på 35000 (3 mdr. + første md.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lbr skrev, for 39 minutter siden:

OK jeg kan se hvad du mener og ville for den sags skyld heller ikke have noget imod at lægge penge i det, men vi er tilbage ved den første bump..... indskuddet... skal man have et sted der er stort nok (samlingssted, værelser, badefaciliteter mm) vil indskuddet være laaaaang mere end de 25000 du foreslår. Huslejen kommer op på 7000+ pr. md. så vi havner på 35000 (3 mdr. + første md.

Tak fort din interesse

Men det er slet ikke det jeg tragter efter.

Men jeg vil gerne opnå at forudsætningerne skabes, for at udviklingen kan bevæge sig i den retning.

Men Rom blev ikke bygget på en dag, og det vil tage tid at nå så langt som du beskriver.

Til en start vil jeg sådan set bare gerne kunne kompensere et hus for fravær af anden indtægt, for at stille huset til rådighed nogle timer en eller anden dag.

Og jeg vil gerne give pigerne mulighed for at deltage og tjene penge, uden at de selv har udgifter til at deltage.

Aller helst ville jeg kunne tilbyde oplevelsen for både piger og mænd, uden entre, timeleje eller andre udgifter, hvor de bare kan møde op.

Men det kræver et sponsorat, som jeg sådan set godt kunne betale en enkelt gang selv, men beløbet er bare for stor en udskrivning for mig, selvom jeg har pengene.

Men hvis jeg bare havde noget der ligner en ide om, hvad et hus skulle have for det, og nogle vil dele udgiften med mig, så kunne jeg overveje at bidrage med et beløb på sammenskuds basis.

Men jeg har ikke ide skabt om hvad det vil koste, og der er nok ikke andre end jeg der vil give 1000 kr til det :(

Jeg har fået knust min drøm om en klub tur til Spanien over 2 - 3 uger, hvor der måske går 2 - 3 år før tiderne igen er til sådan en tur.

Det er selvfølgelig en kæmpe fordel for den hjemlig branche med danske piger, at det både er blevet mere besværligt at rejse ud som sexturist, og for udenlandske piger at komme her til landet.

Men jeg hader måden man går på bordel i Danmark, og kan bare ikke forliges med at bruge mine penge til købesex, i en ramme af et bordel eller privat diskret.

Det kan piger og steder selvfølgelig være komplet ligeglade med, for mit vedkommende.

Og derfor vil jeg gerne kunne skabe et tilbud, der på sigt også er god økonomi i for steder og piger.

Selvfølgelig rækker mine 5000 kr som en skrædder i helvede til formålet, og derfor skal vi også være flere om at ville satse lidt penge på det.

Som vi kan tabe på at forsøge os!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Aller helst ville jeg kunne tilbyde oplevelsen for både piger og mænd, uden entre, timeleje eller andre udgifter, hvor de bare kan møde op.

jeg forstår hvor du er henne men med mindre at du selv vil betale huslejen hver måned (og så forsvinder incitamentet til at køre stedet) er man nødt til at have en anden indtægtskilde, nemlig servering af mad, drikke eller andet, men det kan jo komme med tiden.

Rejsenetværk skrev, for 14 minutter siden:

Og jeg vil gerne give pigerne mulighed for at deltage og tjene penge, uden at de selv har udgifter til at deltage.

Helt igennem en fantastisk ide, langt fra alle piger har lyst til at lægge egen bolig til MEN det, der er din forestilling her, tilbyder KUN fordele til kvinderne og INGEN til mændende, det vil med andre ord blive mere end urimeligt svært at få mænd lokket til (som er hele det økonomiske grundlag).

Et lille scenarie, en mand vil gerne ud og hygge sig lidt, skal han vælge at:

1. undersøge mulighederne hjemme i stuen foran egen computer hvor han kan vælge og vrage som det passer ham (og måske finde den annonce vi har sat op) tage ud og hygge sig og komme hjem igen.... done deal. Chancen for at han vælger VORES mulighed, ligger optimistisk set på 1/20.... dårlige odds....

2. Han kan se at vi tilbyder ham muligheden for at få en lille sjus og han kan måske se lidt bold på skærmen over baren, inden han skal ind og skuffe en lækker steg. Eller han kan bare gå ind og hygge sig som i mulighed 1.

Seriøst.... hvad ville du selv vælge.... Uanset hvad valget bliver er man nødt til at tilbyde noget for at få noget igen. Som sagt skal huslejen ind på en eller anden måde og er det kun pigene der skal bidrage med, eksempelvis 200 pr. besøg (indtil der er betalt et vist beløb) skal der være 45 besøg pr måned eller mere end 10 besøg pr uge...... kan du se hvor det bærer hen ad.

Tag ikke fejl, jeg prøver ikke at skyde din ide i sænk, jeg prøver at se realistik på det. Ville ikke have noget imod at æde et mindre underskud i en kort periode men ikke på sigt og hvis ikke der er noget til at lokke folk til fra starten af er forsøget dødsdømt, med mindre man kan finde mange der gerne vil æde en smule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at leje sig ind på en swingerklub? Det er jo næsten et swinger-event det du foreslår. At i så aftaler noget 1til1 med pigerne, kan swinger-stedet vel være ligeglad med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Idéen er fin, men jeg kan ikke se, hvordan man skal få råd til at betale huslejen måned efter måned (for jeg tror ikke det er nok at charge mændene for at komme ind). Som det også nævnes tidligere i kommentarfeltet, så skal der nogle flere indtægtskilder til. Dertil kommer, at hvis man som kunde skal sidde og hyggesnakken nogle timer (foruden et par omgange med nogle piger), så skal det være muligt at købe en sodavand, energidrik, en kop kaffe og måske en bette sandwich. Det vil være for fattigt at bede gæsterne om at troppe op med deres egne drikke- og fødevarer. Jeg kan næste se det for mig; alle gæsterne har hver deres nettopose med et par dåseøl, en sodavand og noget at tygge på, og skal damerne bydes på noget at drikke, bliver der trukket en lunken Pripps Blå op af plastposen. Og skal der serveres drikkevarer og mad, så er der, som også nævnt tidligere, noget med bevillinger, godkendelse af køkken (hvis sandwichen smøres der), medmindre vi er ude i noget juridisk med at kalde det for en privat fest, men så bliver det vist svært at tage folk ind direkte fra gaden, medmindre man sælger medlemskaber i døren, og her begynder det at blive for meget for at få et skrald, efter min mening, selvom det er hyggeligt.

Måske kan løsningen være, at man er 10-15 fyre, der melder sig til et arrangement, betaler en sum forud (så man ved, at alle dukker op), og så hyrer vi et stort sommerhus-agtigt noget, hvor der så fra kl. fx 14-02 er muligt at hænge ud, hyggesnakke med alle de andre inkl. pigerne, og når der er stemning for det, kan man hoppe ind på et værelse.

Man kan så, gennem sin tilmelding, forpligte sig til at købe mindst to omgange (som Rejse har været inde på tidligere i en anden tråd), så pigerne har sikret sig en vis omsætning.

Måske er sommerhus-idéen ikke optimal. Jeg tror bare, at det med at leje et stort nok lokale i byen, kan blive noget så dyrt, og personligt har jeg intet imod at smide lidt penge efter konceptet for at teste det, men jeg vil ikke hænge på en tung husleje, tilladelser og bevillinger til mad, og mit navn skal ikke stå på lejekontrakten eller i andre papirer (og det er udelukkende pga. SKAT, som jeg gerne holder mig langt væk fra) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lbr skrev, for 11 minutter siden:

Tag ikke fejl, jeg prøver ikke at skyde din ide i sænk, jeg prøver at se realistik på det. Ville ikke have noget imod at æde et mindre underskud i en kort periode men ikke på sigt og hvis ikke der er noget til at lokke folk til fra starten af er forsøget dødsdømt, med mindre man kan finde mange der gerne vil æde en smule.

Jeg er ked af at skrive det igen, for du er virkelig konstruktiv og tak for det.

Men jeg taler slet ikke om at etablere en klub med egen husleje, og egne udgifter.

Jeg forestiller mig et arrangement, om muligt på sigt flere arrangementer hos etablerede steder, der kan facilitere det som en event.

Som jeg ser det indebærer det en underskuds garanti fra gang til gang, og dermed en forudbetaling til stedet, for at stille hus og logistik til rådighed.

Som kompensation for at der på dagen foregår noget andet i huset, end til daglig, som huset derfor ikke har den normale indtægt fra.

Enten skal det være en åben invitation af os, for vores regning til piger og mænd, uden udgifter for dem.

Eller også skal eventen have indtægter fra entre for mændene, 0 kr fra pigerne, og timeleje af værelser til pigernes aftaler med mændene.

Det kan så ende med at gå lige op, give et underskud eller et overskud.

Men overskud skal vi ikke have, for skulle indtægterne dække vores indskud, kan vi bare få de penge tilbage.

Men jeg bilder mig ikke ind, at det er nemt at få hus og mutter med, for hvorfor prøve når det går så godt, som det måske gør, sådan som vi plejer at gøre det her i huset.

Alt nyt er bare besværligt, og vi kan ikke se hvorfor vi skal have besværet med det.

Men nyt er også en mulighed for markedsføring og opmærksomhed, helt gratis og blot som nyhedens interesse.

For år tilbage var Seduction Girls helt formidable til at skabe gratis opmærksomhed, som en anden Simon Spies.

Deltagelse på sexmesse, og signatur sexparties med spisning.

Cassiopeia fik tonsvis af omtale på Bøf og Blowjob, og da de gav 10000 kr til landsindsamlingen i prime time på tv.

De tider er simpelthen ovre, og det er så trist.

Det er kun Pussy Galores der har noget af det gamle drive med en konto på Instagram, og en proaktiv markedsføring.

Hvis ikke Nikita Darling var gået på pension, så måtte hun gerne være pr manager på et projekt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Swinger klubber vil ikke røre ved noget, der bare lugter af prostitution, og derfor får vi aldrig lov til at leje en swinger klub til formålet.

Eksisterende massageklinikker driver det i forvejen som en forretning, at facilitere pigers salg af sex.

Derfor er en erfaren mutter med eget velrenommerede sted, den mest nærliggende til at stille huset til rådighed.

Jeg er bestemt åben for at gå sammen med andre om at leje et sommerhus, hvis blot udlejer er indforstået med formålet.

Og hvis en udlejer er indforstået, kræver han så en åger husleje under bordet, for så kan vi godt udelukke den mulighed.

Men hvis nogle har lyst kan vi starte med at mødes over en kop kaffe, og se om vi kan nå frem til et eller andet brugbart sammen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk I skal også have én til at skifte sengelinned, lufte ud etc. :lol: Jeg tror fortsat, at når det hænger sammen i Tyskland, så er det noget med at pigerne får væsentligt mindre pr. svingom end herhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 25 minutter siden:

Husk I skal også have én til at skifte sengelinned, lufte ud etc. :lol: Jeg tror fortsat, at når det hænger sammen i Tyskland, så er det noget med at pigerne får væsentligt mindre pr. svingom end herhjemme.

Når det hænger sammen i Tyskland så skyldes det simpelthen en stordrift af klubber, der gør det muligt for pigerne at arbejder for en entre af mellem 10 og 20 % af den udgift, mange danske piger efter sigende har til deres vagter på et dansk bordel.

Og fordi de ofte arbejder 50 + piger i den samme klub, og fordi at mændene betaler en entre på mellem 50 og 90 euro, mens de betaler 0 kr i entre til et dansk bordel.

Bagsiden af medaljen for pigerne i Tyskland er at der relativt betragtet arbejder ca 4 x så mange glædespiger i Tyskland, end i Danmark.

Der er simpelthen ofte for mange piger til for få mænd i de tyske klubber, og det skal vi undgå, hvis vi forsøger os med et setup i Danmark.

Relativt halvt så mange danske piger til et arrangement, som i Tyskland, så ligner det noget der er interessant for pigerne, og så har mændene ikke for mange piger at vælge imellem.

Men må vælge mellem de piger de deltager, og som derfor har en god mulighed for at tjene godt.

Hvis vi skal have danske piger med, kan vi ikke lade dem betale entre, sådan som pigerne selv gør det i klubberne i Tyskland.

Pigerne til arrangementer skal lokkes med 0 kr i entre, for ellers så får vi dem aldrig med på ideen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vil starte et sådant koncept op, skal man først og fremmest selv have stedet og ikke bare leje sig ind, men så man istedetfor selv kan leje det ud gennem f.eks. Airbnb, Hotels.com m.fl.. Så skal man indrette det - hvis det ikke allerede er det - med toilet og bad på alle værelser, god plads til diskret parkering osv.

Så kan man dels leje det ud til alm. håndværkere, studerende, turister, par der ønsker en romantisk hyggestund, mm., og hvis man er lidt om sig - hvis de ikke kommer af sig selv og det rygtes lidt - også til glædespiger, der savner et diskret og billigt sted at kunne servicere deres kunder.

Når man så er blevet etableret og stedet er begyndt at give overskud, kan man forhøre nogle af pigerne, om de er interesserede i at afvikle et FKK lignende sexevent, hvor stedet kun kan bookes af glædespiger - og de må så selv sørge for at annoncere og/eller kontakte deres faste kunder og indbyde dem til at deltage.

På den måde er man dels sikret en nogenlunde fast lejeindtægt - og er ikke direkte indblandet i pigernes forretninger.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

På den måde er man dels sikret en nogenlunde fast lejeindtægt - og er ikke direkte indblandet i pigernes forretninger.

Gid vi kunne gøre det, men det kan vi ikke.

Hvis jeg var stinkende rig sponsorerede jeg et projekt, for at få et eller andet sparket i gang.

Men jeg er ikke stinkende rig, og kunne bare godt tænke mig at drikke kaffe med nogle, der kunne tænke sig at satse 5000 kr hver på at forsøge.

Er der nogle der ved om de lokaler Mon Cherie havde med stue og en bar, med flere rum stadig kan lejes til formålet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Er der nogle der ved om de lokaler Mon Cherie havde med stue og en bar, med flere rum stadig kan lejes til formålet.

Bygningen blev sat offentligt til salg og markedsført som privatbolig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 20.11.2021 at 15:43:

Pigerne til arrangementer skal lokkes med 0 kr i entre, for ellers så får vi dem aldrig med på ideen.

Det synes jeg er en dårlig ide, da der så også vil komme piger, der ellers ikke har en chance for at få deres udgifter dækket og trykke priserne - og så vil de attraktive piger finde andre græsgange - og det vil hurtigt få mændene til også at blive borte.

Nej pigerne skal betale samme entre som mændene - det koster penge at tjene penge - og kan en pige tjene kr. 3, 4 eller 10.000,- på en dag er udgiften til en entre på f.eks. kr. 100,- og/eller et værelse til kr. 500,-, nok også til at overse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det synes jeg er en dårlig ide, da der så også vil komme piger, der ellers ikke har en chance for at få deres udgifter dækket og trykke priserne - og så vil de attraktive piger finde andre græsgange - og det vil hurtigt få mændene til også at blive borte.

Nej pigerne skal betale samme entre som mændene - det koster penge at tjene penge - og kan en pige tjene kr. 3, 4 eller 10.000,- på en dag er udgiften til en entre på f.eks. kr. 100,- og/eller et værelse til kr. 500,-, nok også til at overse.

Nu handler det for mig at se ikke om, at vi mænd planløst skulle kunne tilbyde et arrangement, hvor vi bare inviterer alle piger til åbent hus med 0 kr i entre for dem.

Jeg mener blot at vi på sammenskuds basis skal kunne tilbyde en underskudsgaranti til en mutter, eller en branche pige der har stedet og netværket af piger der potentielt kan deltage.

Det var jo det som mutter og en branche pige prøvede så flot hos Mon Cherie for 6 år siden, hvor de afholdt få FKK lignende arrangementer med deltagelse af husets piger.

Mændene betalte 300 kr i entre, pigerne 0 kr i entre og solgte sex til mænd til arrangementet.

Det fik ikke tid nok til at udvikle sig til en succes, og der var ikke opbakning til at justere konceptet i takt med de erfaringer der kunne gøres med at prøve.

Jeg tror så bare at vi for at skulle kunne lykkes med et arrangement, gerne flere arrangementer, vil skulle kunne starte op med et tilbud om at I hvert fald pigerne betaler 0 kr i entre.

Hvis det bliver en succes, og hvis det bliver muligt over tid at udvikle det som et tilbud i markedet der har fremgang, så kan man altid justere på et setup over tid.

Men det er kun oplevelsen af personlig økonomisk udbytte, der kan få piger til at blive ved med at ville deltage, og at mutter/branche pige ikke taber penge på at lægge hus til, og lægge engagement i at medvirke til at løbe noget i gang helt fra bunden.

Anmeldelser og omtale skal kunne danne grundlag for fremgang fra scratch, da verden er sådan indrettet at næsten ingen piger gider at deltage i noget, der ikke allerede er en succes.

Men mulighederne for at piger gider deltage, opstår først når få piger som de første har vist villighed til at tage chancen for at det er givtigt for dem at deltage.

Alle andre piger vil lurepasse, og først springe med på vognen når de oplever at de første piger oplever at de tjener penge på et koncept, hvor de ingen udgifter har selv.

Det er rigtig meget op af bakke, og det er nok også meget lidt sandsynligt at vi kan lykkes med at skaffe indskud, og en mutter at samarbejde med.

Bare at finde 3 - 5 mænd med 5000 kr på lommen hver, til at ville mødes til en kop kaffe som det første, er nok umuligt :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Bare at finde 3 - 5 mænd med 5000 kr på lommen hver, til at ville mødes til en kop kaffe som det første, er nok umuligt :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du mener vel muligt?

Nå, bortset fra det har jeg kigget lidt i arkiverne og kan se, at det ikke er første gang, du lancerer ideen om en "herreklub". Det var der ikke megen respons på, vel nok især fordi det lå implicit, at pigerne skulle sætte priserne ned.

Jeg formoder ikke, at dine tanker finder større grobund i dag. Hvad skulle forskellen være fra dengang til nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 43 minutter siden:

Du mener vel muligt?

Nå, bortset fra det har jeg kigget lidt i arkiverne og kan se, at det ikke er første gang, du lancerer ideen om en "herreklub". Det var der ikke megen respons på, vel nok især fordi det lå implicit, at pigerne skulle sætte priserne ned.

Jeg formoder ikke, at dine tanker finder større grobund i dag. Hvad skulle forskellen være fra dengang til nu?

Næh jeg mener så mænd umuligt :-?

Jeg ville ønske at man kunne lave noget crowdfunding til et projekt, men alt er 50 gange sværere end i alle andre sammenhænge, når først formålet har noget med denne branche at gøre.

Igen  manipuleres der, og mistolkes der på hvad jeg altid har skrevet, og stået for.

Der har altid været dem, der kan give indtryk af, at de kunne have deres egne grunde til at sable alt hvad jeg har foreslået ned.

Og ikke mindst arrangementet dengang blev massivt brugt til at påvirke til det indtryk, at nu var det forsøgt, og alle kan se det var en fiasko.

Der er helt tydeligt dem der har det sådan, at det ikke er nok for dem, at de ikke selv tror på ideen, og at de derfor ikke selv gider at deltage.

Nej det ser ud til at det er nogen overordentligt magtpåliggende, at overbevise alt og alle om at ideen er er dødfødt, i enhver henseende og i alt fremtid.

For jeg argumenterede dengang som nu ikke for lavere priser netto for pigerne!

Jeg argumenterede for at priserne kunne være lavere brutto for sex, uden at pigerne ville tjene mindre på det.

Når blot pigerne ingen udgifter har selv til at deltage, og når alle omkostninger huset har til arrangementet dækkes af entre fra mændene, eventuelt med eller uden kontingent.

Til Mens Night Out betalte pigerne 0 kr i entre, mens mændene betalte 300 kr for 30 minutter inklusiv standard ydelser.

Det tror jeg ikke var en dårlig deal for pigerne isoleret set pr sceance, men de deltog nok for mange piger til for få mænd, hvorfor at der nok ikke var omsætning nok til at de gad fortsætte.

For min skyld kunne pigerne til et nyt arrangement tage 1000 kr for 30 minutter, og mændene betale 500 kr i entre.

Men gider mænd det fra scratch, næppe? Og derfor skal der nok noget fødselshjælp til, og måske et par arrangementer hvor entreen er 0 kr for både piger og mænd.

Ja det er der nogle mænd der skal risikere deres egne penge, for at kunne prøve det af, og med risiko for tab.

Men også med den mulighed at kunne trække sig fra et projekt, der senere kan afholdes uden at vi behøver at give en underskudsgaranti.

Nu kan vi se i bakspejlet hvordan det gik, og midt i min begejstring dengang, der ærgrede jeg mig også rigtig meget over den måde som Mon Cherie gjorde det på.

Det havde jeg også en god snak med piger og mutter om til arrangementet.

Jeg mente at de begik den fejl at komme ud af det blå med arrangementet, som en stor overraskelse for alle.

Jeg mente at initiativet var så nyskabende, og afvigende fra konsensus, at det for at kunne lykkes skulle være slået på trommer for flere uger i forvejen.

En tråd på EG hvor mutter og piger over flere uger præsenterede oplægget, viste hvilke piger der gerne ville deltage, og som selv deltog med indlæg i en tråd.

For at tiltrække opmærksomhed og interesse hos flest mulige mænd for at deltage, i god tid før der blev sat dato på det første arrangement.

Og først når jorden var gødet nok for at afholde det første arrangement, skulle det være annonceret.

Sådan gik det ikke, og vi der deltog forsøgte efterfølgende at bakke initiativet op med anmeldelser af de arrangementer der blev afholdt, og som vi selv deltog i.

Desværre døde initiativet, det overlevede ikke, og det er der helt sikkert dem der er rigtig glade for, for de undlod ikke at triumfere og pege fingre af det som en fiasko.

Jeg tror også at tiden måske ikke var moden til, og måske stadig ikke er det, et offentligt arrangement med fri og åben adgang?

Måske man denne gang skulle forsøge sig første gang med et lukket arrangement med tilmelding?

Alt sådant kan vi diskutere sammen, hvis vi bare puljer en underskudsgaranti på sammenskuds basis.

Og kan vi det, så er der forhåbentlig en mutter/branche pige der gider at tale med os om hvordan et nyt forsøg kan gøres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Igen  manipuleres der, og mistolkes der på hvad jeg altid har skrevet, og stået for....

For jeg argumenterede dengang som nu ikke for lavere priser netto for pigerne!

Jeg argumenterede for at priserne kunne være lavere brutto for sex, uden at pigerne ville tjene mindre på det.

Det er nu en sandhed med modifikationer.

Jeg ved ikke, om vi taler om samme arrangement, men du har da flere gange ivret for, at pigerne satte priserne ned. Filosofien bag var, at der så ville komme flere kunder, men, som flere piger også ganske rigtigt påpegede, skulle de så have flere kunder for at kunne tjene det samme. Altså en forøgelse af arbejdsmængden i forhold til indtjening.

Og det var ingen interesseret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet med at stille lokaler til rådighed for sexarbejdere er simpelthen at det er ulovligt jf. den danske straffelov, paragraf 233

https://danskelove.dk/straffeloven/233

§ 233

Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Denne lovgivning umuliggør at man som tredjepart kan stille lokaler til rådighed til sexarbejdere og deres kunder. Det er tilladt i Tyskland, hvilket er årsagen til det kan lade sig gøre dernede.

Jeg har selv set nærmere på netop dette, da jeg gerne ville lave "klubber" med 10-20 værelser, som pigerne kunne leje for små 2-300 kr. per dag, alt inklusive (rengøring, håndklæder, vagt- og receptionistservice, mv.) - men den danske lov sætter desværre en stopper for det før man kommer i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 11 minutter siden:

Det er nu en sandhed med modifikationer.

Jeg ved ikke, om vi taler om samme arrangement, men du har da flere gange ivret for, at pigerne satte priserne ned. Filosofien bag var, at der så ville komme flere kunder, men, som flere piger også ganske rigtigt påpegede, skulle de så have flere kunder for at kunne tjene det samme. Altså en forøgelse af arbejdsmængden i forhold til indtjening.

Og det var ingen interesseret i.

Tak jeg kan konstatere at hensigten er den samme som altid.

At  plante en opfattelse hos piger og branche, som ikke er retvisende i konteksten af min samlede argumentation.

Det vil bare føre til mere af det samme, fra de samme, måske bag flere nicks, det er ikke til at vide.

Tilfældigt forekommer det mig ikke at være.

Det giver derfor ingen mening for mig at diskutere med dem, som om ønsket oprigtigt er en konstruktiv kritisk dialog.

Jeg er klart af den opfattelse, at det ikke er hensigten.

Formålet synes alene at være,  vedholdende at sætte mig i et dårligt lys, man må jo have sine grunde til det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Treach skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har selv set nærmere på netop dette, da jeg gerne ville lave "klubber" med 10-20 værelser, som pigerne kunne leje for små 2-300 kr. per dag, alt inklusive (rengøring, håndklæder, vagt- og receptionistservice, mv.) - men den danske lov sætter desværre en stopper for det før man kommer i gang.

Tak 

Men det var vel også for selv at drive en forretning, som gældende lovgivning ville gøre det vanskeligt for dig at drive.

Død ærgerligt, for hvor kunne alle bare have stor gavn af et sådant projekt.

Imidlertid der findes der jo allerede udlejere og lejere, der har kunnet drive lejemål til velrenommerede steder i mange år, også under gældende lovgivning.

En non profit klub drives optimalt i samarbejde med et sted, med erfaring i at drive klinik og at holde events.

I bedste fald kan et netværk garantere huslejen, og risikere et underskud, men ikke modtage et overskud.

Mon Cherie havde jo selv egnede lokaler, tænkte og prøvede blot noget nyt i det hus de selv drev til daglig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...