TorbenMadsen 284 Skrevet 20. November, 2021 Er der nogen som har været forbi hende her og som kan gi en anmeldelse? https://sugardaters.com/da/profile/JKoe2bpDzw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 20. November, 2021 (edited) Hun er meget nem at få en aftale med Redigeret 20. November, 2021 af longdong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 21. November, 2021 longdong skrev, for 18 timer siden: Hun er meget nem at få en aftale med Også mit indtryk Har du mødt hende? Send evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 21. November, 2021 Er der nogen der har mødt pigen og kan berette lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 15 Skrevet 24. November, 2021 Er der slet ingen som har fået en aftale med hende. Hun virker meget imødekommende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 24. November, 2021 Pikkemand skrev, for 2 timer siden: Er der slet ingen som har fået en aftale med hende. Hun virker meget imødekommende Jeg har været forbi og hun er ret så fræk og levere varen. Men hun er hobby luder og du er et nr i rækken. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 24. November, 2021 Med eller uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badcop 25 Skrevet 24. November, 2021 longdong skrev, for 3 timer siden: Med eller uden gummi? Uden gummi. Hun tænder ret nemt og er skøn at iagttage i orgasmen vold Og så evner hun det orale til perfektion og det helt til roden uden opkastnings-bevægelser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 22 Skrevet 24. Maj, 2022 Er hun til at holde ud at se på? det er ik til at lokke noget billede ud af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 22 Skrevet 25. Maj, 2022 Det var oss lige meget, jeg endte med et blæs foran Avedøre svømmehal mens der var en brand ved siden af i en købmandsforretning 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 25. Maj, 2022 Mr. Boost skrev, for 11 timer siden: jeg endte med et blæs foran Avedøre svømmehal mens der var en brand ved siden af i en købmandsforretning Den har jeg sgu stadig tilgode, "Blæs og Brand" men klart, det skal prøves 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 22 Skrevet 26. Maj, 2022 ild i piben skrev, for 6 timer siden: Den har jeg sgu stadig tilgode, "Blæs og Brand" men klart, det skal prøves Jeg siger dig jeg havde det underligt, for sku man bli siddende og nyde det eller løbe ud og hjælpe osv du ved men ja jeg var sådan set allerede på arb så mon ik chefen havde gloet lidt hvis jeg pludselig sagde at jeg ik ka komme tilbage på arbejd fordi det blæser og brænder? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 129 Skrevet 31. Maj, 2022 (edited) Hvor bor hun ca? Og evt pris for blow, med slug? Redigeret 31. Maj, 2022 af Prostate massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 1. Juni, 2022 Mr. Boost skrev, den 24.5.2022 at 03:20: Er hun til at holde ud at se på? det er ik til at lokke noget billede ud af hende Hun sendte da et fint nøgenbillede til mig, hvor man kan se hendes krop og ikke ansigtet. Men det ser da pænt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 21. August, 2022 Det er nemt at få en aftale. Er hun stadig en god god oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2022 (edited) Nogen der har haft kontakt / besøgt hende for nyligt ? jeg har skrevet er par gange de sidste 14-20 dage uden svar Redigeret 13. September, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2022 (edited) og stadig ingen kontakt ? Eller nogen som har besøgt hende ? Redigeret 18. Oktober, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jep 10 Skrevet 28. Oktober, 2022 Har hun en snap prifil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barefordiat 0 Skrevet 1. November, 2022 Gæst skrev, den 18.10.2022 at 22:07: og stadig ingen kontakt ? Eller nogen som har besøgt hende ? Jeg har været forbi hende, hvad vil du vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2022 barefordiat skrev, for 6 timer siden: Jeg har været forbi hende, hvad vil du vide? Bare om hun er aktiv, hun svarer ikke på beskeder, er online sporadisk, 1,2 gange om måneden, gider ikke forsøge at få kontakt hvis hun ikke er aktiv mere du kunne jo lave en anmeldelse samtidig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 1. November, 2022 Kunne tyde på hun kun er inde for at skrive med mænd der tidligere har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barefordiat 0 Skrevet 5. November, 2022 Gæst skrev, den 1.11.2022 at 13:16: Bare om hun er aktiv, hun svarer ikke på beskeder, er online sporadisk, 1,2 gange om måneden, gider ikke forsøge at få kontakt hvis hun ikke er aktiv mere du kunne jo lave en anmeldelse samtidig Jeg var forbi hende i sommers og hun er helt sikkert et besøg værd, super fræk og liderlig, hun sutter pik som en drøm... Har prøvet at lave en aftale med hende igen, men som du skriver er der ingen respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 19. Marts, 2023 @barefordiat deltager ikke på site mere PGA Falsk anmeldelse i denne tråd. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg