midtjyden 49 Skrevet 20. November, 2021 Er der nogen der har besøgt Julia i Hobro? Var det godt og ligger stedet i Øster Doense, da jeg ikke umiddelbart kan se en Storegade i selve Hobro. Det skal jo helst gerne ligge lidt diskret… https://annoncelight.dk/showad/302849 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 20. November, 2021 Hun skriver Storegade 9500 Hobro. Hvad er problemet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 20. November, 2021 At der ikke er en Storegade i Hobro… Det ville være rart lige at vide hvor diskret det ligger… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 20. November, 2021 midtjyden skrev, for 2 timer siden: At der ikke er en Storegade i Hobro… Det ville være rart lige at vide hvor diskret det ligger… "9500 Hobro", som hun skriver meget præcist, er et postdistrikt. Og der findes en og kun en Storegade. Vi har ikke flere identiske gadenavne pr. postdistrikt i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 20. November, 2021 Tak for svar Autobahn, men vi kører lidt i ring… Andre må gerne byde ind hvis de ved lidt nærmere om hvor huset ligger og hvor diskret det er… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 21. November, 2021 Øster Doense - lille sidevej til hovedvejen lidt nord for Hobro - jfr. Google Maps ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 21. November, 2021 Nu har jeg set huset og det ligger i Øster Doense på en villavej. Det ligger meget åbent og indgangen er op af en trappe ud til gaden… Der er smadrede vinduer ud mod gaden, så alting skriger “se mig” til himlen når man går ind mod huset… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg