Fraranders 0 Skrevet 20. November, 2021 Hej jeg overvejer kraftig et besøg af mistress amandara ville dog være glad for hvis der er nogen der kan komme med personlige erfaringer da her er virkelig sparsom med anmeldelser af hende er hun indlevende og nyder det? Kan hun formå og være meget konsekvent og hård? Er hun godt udstyret med remedier her i dk? lidt eksempler på jeres oplevelser og erfaring tak https://annoncelight.dk/showad/302628 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraranders 0 Skrevet 21. November, 2021 Er der slet ingen der har oplevet hende? :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillefyr30 30 Skrevet 26. November, 2021 Jov jeg har være der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cob 22 Skrevet 18. December, 2021 Fraranders skrev, den 21.11.2021 at 18:29: Er der slet ingen der har oplevet hende? :/ Da jeg er på udkig efter at udlevet et par kinks mig selv, kan jeg kun sige at Google er din ven i mangel af bedre. Har set et par videoer med hende, en af dem er jeg ganske sikker på der bliver svaret hende på engelsk med dansk accent. Så formoder udstyret er iorden og hun kan sit kram. Det ser ihvertfald hårdt og konsekvent ud for mig, som ikke rigtig har prøvet en Dom endnu og søger noget andet og mere blidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraranders 0 Skrevet 18. December, 2021 Jeg kan nu jeg besøgte hende for 14dages tid siden og jeg må sige wauw hun er ægte og i forhold til billederne er hun en meget mere petit sag end dem hun har på siden hun er virkelig smuk sød før og efter legen men under seancen er man ikke i tvivl om hvem der styre showet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cob 22 Skrevet 18. December, 2021 Fraranders skrev, for 47 minutter siden: Jeg kan nu jeg besøgte hende for 14dages tid siden og jeg må sige wauw hun er ægte og i forhold til billederne er hun en meget mere petit sag end dem hun har på siden hun er virkelig smuk sød før og efter legen men under seancen er man ikke i tvivl om hvem der styre showet Tak for updaten. Der står hun også holder til i Århus, Ålborg og Esbjerg, er der nogen der ved om det er diskrete steder? Tænkte hun eller en af dem i villabella skulle være min indgang til at få prøvet en Domina, blev bare lidt hesitant da en af anmeldelserne af bellavilla nævnte det var med et venterum. Tør jo næsten ikke at komme for sent Men omvendt, at sidde i et venterum føles også lidt intimidating Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraranders 0 Skrevet 20. December, 2021 Stedet i århus er en diskret lejelighed Go for it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 20. December, 2021 Cob skrev, den 19.12.2021 at 00:58: Tak for updaten. Der står hun også holder til i Århus, Ålborg og Esbjerg, er der nogen der ved om det er diskrete steder? Tænkte hun eller en af dem i villabella skulle være min indgang til at få prøvet en Domina, blev bare lidt hesitant da en af anmeldelserne af bellavilla nævnte det var med et venterum. Tør jo næsten ikke at komme for sent Men omvendt, at sidde i et venterum føles også lidt intimidating Aalborg det tror jeg ikke en udlandsk kvinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cob 22 Skrevet 21. December, 2021 grå skrev, den 20.12.2021 at 15:30: Aalborg det tror jeg ikke en udlandsk kvinde ? Muligvis ikke, jeg gik bare ud fra hvad der stod på hendes hjemmeside. In am based in Aarhus and work in Copenhagen often. I also tour in Aalborg and Esbjerg, check my calendar for dates. I can visit you for extra costs to be agreed (extra tickets plus traveling time – 15% of normal rate per hour). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 28. December, 2021 grå skrev, den 20.12.2021 at 15:30: Aalborg det tror jeg ikke en udlandsk kvinde ? Hvad er det for noget vrøvl at skrive? Der er mere end 20 udenlandske kvinder i Aalborg som tilbyder service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren L Skrevet 3. Januar, 2022 grå skrev, den 20.12.2021 at 15:30: Aalborg det tror jeg ikke en udlandsk kvinde ? Jo Mistress Amandara besøger også Aalborg engang i mellem. I 2021 var hun i byen af tre omgange. Har selv besøgt hende en enkelt gang. Jeg har ikke den store erfaring indenfor dette emne her, men hun var i hvert fald meget indlevende og en virkelig flot og sexet kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg