Hop til indhold
AB455

Hvor tit besøger du en GP?

Recommended Posts

AB455 skrev, for 2 timer siden:

Men vælger du primært massagen som et billigere alternativ for ikke at springe budgettet eller er det fordi massage i sig selv er det der trækker?

Faktisk har langt de fleste af mine besøg været på thaiklinikker, men i forhold til omkostningen er der ikke nødvendigvis ret stor forskel. Et 60 minutters besøg hos en thaiklinik, hvor der er sex med (=den såkaldte fulde pakke, også kaldet FP) koster hos de fleste 1500 kr, hvilket i gennemsnit vist svarer nogenlunde til en times hygge hos mange GP’er. Jeg tror umiddelbar at spredningen på prisen er større blandt GP’er end blandt thaipigerne, men selvfølgelig er alle ikke ens, heller ikke på prisen.

Det er lækkert at få massage, men det giver for mig noget ekstra, at det gives af en sød pige med ikke ret meget tøj på. Og så er jeg ofte også med på den, når pigen begynder på pirringen. Der er et tidspunkt, jeg glæder mig til hver gang, og der er (overraskende?) stor forskel på, hvordan pigerne går frem, hvilket jeg faktisk godt kan lide. Så er spændingsmomentet ligesom intakt. Selvom massøren og jeg i virkeligheden begge to godt er klar over, hvad vi er på vej hen imod.

I starten besøgte jeg udelukkende thaiklinikkerne med henblik på, at der også skulle være sex med, men efterhånden har jeg også lært at sætte pris på et godt håndjob. Det lander på håndjob, enten hvis pigen ikke tilbyder sex, eller hvis jeg selv ikke føler mig synderlig opstemt i løbet af massagen. Og rigtig mange af thaipigerne er ret gode til at give håndjob, er min erfaring.

For mig handler valget mellem GP eller thaiklinik ofte om, hvad jeg den dag foretrækker i den tid, hvor vi ikke har sex. Firkantet sagt: Hos thaipigen får du massage, hos GP’en får du kæl og nus og hyggesnak. Begge steder kan kvaliteten af dette være svingende, og begge steder kan man møde nogen, der kysser og nogen, der ikke gør. Muligheden for at gå to runder er nok størst hos GP’en.

AB455 skrev, for 2 timer siden:

Jeg spørger fordi jeg læser på dit svar at hvis det er to gange om måneden, så er den ene massage.

Ofte er det mere et spørgsmål om, at har jeg fået et håndjob som afslutning, kan det godt være, at lysten til rigtig sex stadig er i baghovedet. Og da jeg jo ikke bruger “hele beløbet” på et håndjob-besøg, er der nemmere at finde penge til et besøg mere. Men det er da hændt før, at begge månedens besøg har været med sex, både hos thaipigen og GP’en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 6 minutter siden:

Välkommen! Jag övertygad att du inte kommer att ångra dig! Jag kan tillägga till det jag som redan skrivit att det tog mig också cirka tio år från att min nyfikenhet väckts till att jag vågade ta steget fullt ut för drygt 30 år sedan. Det enda som jag ångrar idag är att jag inte började köpa sex tidigare – jag hade egentligen bestämt mig många år innan jag debuterade men olika saker kom emellan.

Tak :) Jeg fortryde intet. Faktisk heller ikke at der har taget så lang tid at tage springet, netop fordi jeg har skullet være sikker i min sag. For mig er der tale om utroskab og selvom jeg har skullet bøje en af mine grundpiller rigtig meget, så føler jeg at jeg er i ok balance med mit indre kompas. Et er hvad jeg har ønsket mig af livet, et andet er hvordan det har udfoldet sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 17 minutter siden:

Et 60 minutters besøg hos en thaiklinik, hvor der er sex med (=den såkaldte fulde pakke, også kaldet FP) koster hos de fleste 1500 kr, hvilket i gennemsnit vist svarer nogenlunde til en times hygge hos mange GP’er

Du har jo fuldstændig ret, naturligvis. Og hvorfor skulle det ikke også koste nogenlunde det samme for den samme service.

Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden:

Det er lækkert at få massage, men det giver for mig noget ekstra, at det gives af en sød pige med ikke ret meget tøj på. Og så er jeg ofte også med på den, når pigen begynder på pirringen.

Ja, det lyde bestemt dejligt. Lidt det jeg forestiller mig. Må bestemt ud og prøve det også :rolleyes:

Den_glade_amatør skrev, for 21 minutter siden:

Firkantet sagt: Hos thaipigen får du massage, hos GP’en får du kæl og nus og hyggesnak.

Tak. Det giver rigtig god forståelse. Jeg elsker selv berøringer, nus og massage. Tidligere valgte jeg faktisk frisør ud fra at det nu engang er dejligt at blive nusset og masseret af en kvinde. Nu har jeg dog en mandlig frisør som er belejligt tæt på bopælen, dygtig og venlig, men det er nu ikke helt det samme da jeg ikke tænder på mænd ;)

Den_glade_amatør skrev, for 28 minutter siden:

men efterhånden har jeg også lært at sætte pris på et godt håndjob

Mit første (meget nervøse) besøg hos en GP blev afsluttet med et håndjob af ekstraordinær klasse, som bestemt heller ikke blev værre af at hånden ikke var det eneste hun benyttede :wub: men selve håndarbejdet var ganske enkelt fantastisk. Så det kunne jeg bestemt også godt finde på at udforske mere.

Men alt i alt virker det bestemt som om du har fundet en god balance. 

Tak fordi du foldede det ud, fascinerende og inspirerende læsning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg besøger glædespiger når pengene er til det, jeg besøger gerne 2 om måneden alt efter pris. Jeg har det dog lidt på samme måde som @Liverpool jeg dater også ved siden af, og skulle jeg være så heldig at få en kæreste, så stopper jeg omgående med at besøge glædespiger. Jeg ville aldrig kunne være min potentiale partner utro, jeg har selv været sammen med nogle som var mig utro, og det gør så ondt, det er noget af det værste. Men så længe jeg er single og fri, så besøger jeg gerne 2 glædespiger om måneden, jeg gør det vel egentlig også for at få et afbræk for hverdagens stress og jag. Men jeg gør det vel også for det sus i maven man får, jeg elsker at besøg en ny eller en fast. Nogle gange er pengene kun til en om måneden, og så hvis jeg graver dybt og skal smadre mit budget fuldstændigt, så kan jeg godt besøge 3.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, den 21.11.2021 at 16:41:

Tak :) Jeg fortryde intet. Faktisk heller ikke at der har taget så lang tid at tage springet, netop fordi jeg har skullet være sikker i min sag. For mig er der tale om utroskab og selvom jeg har skullet bøje en af mine grundpiller rigtig meget, så føler jeg at jeg er i ok balance med mit indre kompas. Et er hvad jeg har ønsket mig af livet, et andet er hvordan det har udfoldet sig.

Ja, man ska hela tiden se till att man är i "balans med sin inre kompass". För min del var det inte själva otroheten som gjorde att min debut dröjde. När jag första gången köpte sex så hade jag redan varit otrogen i nästan tio års tid då jag regelmässigt hade sex med en av mina kvinnliga vänner. Jag hade faktiskt mer dåligt samvete första gången jag var otrogen än efter första gången jag hade köpt sex. Att det dröjde för mig med att köpa sex var en kombination av diverse omständigheter, att det på den tiden inte var lika lätt att få information som det är i dag via internet, att jag skulle göra något som vara riktigt "förbjudet" (även om det inte i lagens mening var förbjudet då vare sig i Sverige eller i Danmark) och att jag därför inte ville bli upptäckt.

Numera tycker jag dock att det ligger en viss spänning i att göra något som är "förbjudet" – att som "ordentlig" man ha ett hemligt liv! Jag tror att några av mina feministiska väninnor aldrig skulle drömma att jag är en av de där "hemska" männen som köper sex. Eftersom jag känner några GP personligen så vet jag att många feminister är felinformerade om branschen och jag känner ingen som helst skuld för att jag köper sex. Sex är ju något fint och jag är också i "balans med min inre kompass".

Men för att återvända till frågan om hur ofta jag besöker en GP så har det inte berott på om jag varit i ett förhållande eller inte (som det är för många). I mina två senaste förhållanden (som både varade nästan tio år) har det inte funnits krav på sexuell trohet. Ändå så har jag först tänkt att nu ska jag sluta köpa sex, men så fort jag har varit på arbetsresor så har jag fallit för lockelsen att köpa sex och jag har inte haft dåligt samvete för detta.

Redigeret af Bror Myra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 3 timer siden:

Jag hade faktiskt mer dåligt samvete första gången jag var otrogen än efter första gången jag hade köpt sex.

For mig er der også en væsentlig forskel på at købe samvær med en som jeg ved slutter efter den aftalte tid og så være sammen med en som jeg lettere kan udvikle følelser med.

Att det dröjde för mig med att köpa sex var en kombination av diverse omständigheter, att det på den tiden inte var lika lätt att få information som det är i dag via internet, att jag skulle göra något som vara riktigt "förbjudet" (även om det inte i lagens mening var förbjudet då vare sig i Sverige eller i Danmark) och att jag därför inte ville bli upptäckt.

Ja internettet, inklusiv EG, har virkelig åbnet mine øjne og ændret mit eget konservative syn på glædes kvinder. Også at jeg kan være nogenlunde sikker på at kvinden er glad for sit arbejde. Det betyder enormt meget for mig at jeg ikke er med til at lave overgreb på en kvinde. 

For en del år siden hørte jeg en times interview, i det tidligere Radio24syv, med en GP som fortalte om dit arbejde og hvor glad hun var for det. Jeg var helt rundt på gulvet af hendes hendes åbenhed og oprigtige fortælling. Jeg kan desværre ikke huske hvad hun hed, men det betød meget for mig at høre hende fortælle sin historie om dit erhverv.

I mina två senaste förhållanden (som både varade nästan tio år) har det inte funnits krav på sexuell trohet.

Det kan jeg desværre ikke se for mig i mit forhold og jeg ønsker bestemt heller ikke at bytte hende for nogen anden. Når (hvis?) vi kommer tilbage på sporet og bliver mere intime igen, så må mine små eventyr også stoppe. Men virkelig lykkeligt for dig at du kan leve afklaret med dine kærester :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt to GP'er denne måned, desværre tror jeg, at det er det for nu. Det er simpelthen for dyrt for en studerende. :P

Når jeg er færdig med studiet til sommer, så står jeg heldigvis med gode jobmuligheder, så jeg tænker en gang om ugen vil være passende. 

PS, jeg er stor tilhænger af dine indlæg, AB455. Du virker meget fornuftig. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
GoddessIllias skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt to GP'er denne måned, desværre tror jeg, at det er det for nu. Det er simpelthen for dyrt for en studerende. :P

Når jeg er færdig med studiet til sommer, så står jeg heldigvis med gode jobmuligheder, så jeg tænker en gang om ugen vil være passende. 

PS, jeg er stor tilhænger af dine indlæg, AB455. Du virker meget fornuftig. :D

Ih, tak... Det er naturligvis dejligt at du tænker det, men helt fantastisk at du også skriver det :) Jeg øver mig faktisk i at modtage ros, så du må endelig blive ved :D

To på en måned som studerende! Da jeg studerede, var der bestemt ikke råd til sådanne udskejelser. Godt at læse at der kan være plads til at skubbe bøgerne til side i dag og forkæle sig selv lidt. Jeg selv opsøgte alle de gratis museer der var i nærområdet og gik på travbanen en gang om måneden. Der kunne jeg spille for 100 kr + staltips programmet for en tier. Det gav mig 10 kr pr. løb. Vandt jeg lidt, så spillede jeg lidt mere på det efterfølgende løb. Alt i alt havde jeg en hyggelig søndag om måneden som "kun" kostede mig 110 kr.

Med et kommende besøg om ugen, så levner det da vist ikke meget plads til at finde kærligheden, men tiderne er vist også anderledes i dag (kors hvor føler jeg mig gammel lige nu). Og så kan man jo altid diskutere hvad der er dyrest (kæreste eller GP) :D

Jeg håber du passer på dig selv. Du lader i hvert fald til at leve livet og så er der vel ikke andet at sige end: Gi den gas!

Held og lykke med studiet og jobbet, når du kommer det til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bruneøjne76 skrev, for 4 timer siden:

@N10Ah hvordan går det med forretningen? Skal vi ikke have en Update efter de første 2-3 uger 

2 mænd den ene på 45 og den anden 60 år gammel. har henvendt sig, og en kvinde på 41 har henvendt sig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bruneøjne76 skrev, for 5 minutter siden:

50% succesrate. Lad os håbe det fortsætter hele 22. Får du 200 henvendelser, er det lig med…..øjeblik….HUNDREDE KVINDER 

Jeg er ikke den bedste til tal så det skal jeg ikke kunne sige :lol: så lad mig sige det sådan her, jeg tager det lidt som det kommer, jeg har jo job ved siden af. Jeg gjorde dette for at have lille sidejob, jeg er en tålmodig mand. Jeg har ikke travlt, jeg ser det ikke som værende urealistisk det jeg har gang i. ting kommer når det kommer og som en klog person sagde en gang “ alt godt kommer til dem der venter” :)

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, den 21.11.2021 at 00:53:

MF og SF? Kan du folde det ud?

Men altså en gang om ugen til en hurtig omgang. Jeg gætter på at det også udelukker bad før og efter, hvilket nok ikke er noget problem hvis man kommer frisk og ren hjemmefra, tænker jeg...

MF=megafransk, SF=superfransk. Og, nej udelukker ikke bad, men kommer altid nyvasket og bagefter nøjes jeg som regel med at vaske pikken i håndvasken 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...