saxon 113 Skrevet 4. April, 2017 Anders84 skrev, den 3/4/2017 at 14:13: Var forbi hende forleden dag. Godt nok træt at se på i hendes kedelige afslapningstøj, så jeg smuttede igen. Da hun heller ik tilbyder anal mere. Men hun ligner virkelig ikke en der syntes om hendes arbejde, tænkte jeg prøver hende nu da der har været så meget skriv omkring hende. Men endte med at besøge en dansk GP, det ved man hvad er. Min erfaring er at hvis man behandler hende ordentligt er der ikke noget at klage over. Du har ret vedrørende afslapningstøjet men det tager hun hurtigt af og personligt foretrækker jeg nøgenhed frem for lingeri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperDude 0 Skrevet 4. April, 2017 Nej. Spurgte ikke. Jeg smed den bare ind, som jeg plejer Hun har sagt nej en enkelt gang før, men jeg gik bare ud fra at hun var øm eller noget. Mon ikke det bare var det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders84 Skrevet 5. April, 2017 SuperDude skrev, for 18 timer siden: Nej. Spurgte ikke. Jeg smed den bare ind, som jeg plejer Hun har sagt nej en enkelt gang før, men jeg gik bare ud fra at hun var øm eller noget. Mon ikke det bare var det. Vildt nok, så du regnede med at det kunne du som du plejer. Ja jeg spurgte inden, og fik nej. Man skal bare lade være med at spørge så. Hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg