Topperharley 35 Skrevet 22. November, 2021 Er der nogle der kender til steder hvor en kvinde tilbyder dogging i det sønderjyske. Helst i området omkring Aabenraa og Haderslev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 22. November, 2021 Der har været en sød og fræk kvinde som kaldte sig amatørluder som man kunne møde i bilen eller i det fri omkring Tinglev området. Hun er flot og alderen er ca. midt fyrre. Hendes mand kørte hende og venter i deres egen bil. Det er længe siden at jeg har set deres annonce. Ville gerne møde dem igen. Håber at de vender tilbage…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 22. November, 2021 De har lige været på i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sdrjyden15 1 Skrevet 24. November, 2021 Det må være hende her . https://annoncelight.dk/showad/314358 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole40 27 Skrevet 27. November, 2021 Jeg fik et blot af hende engang på en rasteplads det var alle pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 27. November, 2021 Ole40 skrev, for 3 timer siden: Jeg fik et blot af hende engang på en rasteplads det var alle pengene værd Lyder godt, måtte du ta på hende imens?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg