Hop til indhold
nbx

Nordre Fasanvej 240, kld.

Recommended Posts

Kunne ikke finde nogen beretninger fra stedet i kælderen på Nordre Fasanvej 240 i Nordvest. Ligger lige overfor Club Erotica, og har eksisteret i dets nuværende form i minimum 1-2 år. På nettet kunne jeg finde et par omtaler, men de er helt tilbage fra 2004, så stedet har sikkert været lukket i en årrække for derefter at genåbne. Har flere gange gået forbi den røde neonlampe og spekuleret hvad der gemmer sig bag døren, nu måtte jeg undersøge sagen...

Stedet kan ikke siges at være diskret. Stod ude på den ret befærdede vej og ringede på dørklokken kl. 2:37 i nat ned til den hvide kælderdør. Nå, men døren blev åbnet ret hurtigt og pludselig stod jeg nede i et dunkelt lille rum sammen med en sorthåret bordelmutter og to piger, en køn sorthåret og en lyshåret buttet østeuropæer begge ca. 165 cm. Døren blev lukket igen. Der var en sofa og et sofabord med en tændt bærbar computer. På venstre side var to døre ind til hver sit rum. Bordelmutter og de to piger pegede på den bagerste dør som stod åben. Jeg gik ind. Her var en seng med sort faconlagen som fyldte hele rummet på nær et lille bord med diverse remedier. Et par spejle på væggen. Væggen trængte til en håndværker, der lå rester af puds på gulvet. Nå, men hva' fan', man er vel ikke kommet her for at bedømme ejendommen.

Fik stukket det laminerede A4 menukort i hånden af den ene pige. "What do you want?" Kiggede på det, der var bl.a. dansk+fransk 15 min til 800 kr, 30 min til 1000 kr, to piger 1400 kr. Superfransk var vist også på menukortet. Min mavefornemmelse sagde mig at der ikke ventede en pragtoplevelse, så jeg nøjedes med at pege på linjen med dansk+fransk 15 min til 800 kr. "Who do you want?" sagde den kønne sorthårede pige, med den buttede lyshårede pige stående ved siden af. Kan egentlig ikke lide at skulle vælge på denne måde og derved skuffe den ene part. I et øjebliks selviskhed valgte jeg den kønne sorthårede pige som hed Elisa og sagde hun kom fra Rumænien. Blev bedt om at tage tøjet af og vente. Lidt efter kom hun ind nøgen. Hun havde et par flotte ægte bryster, muligvis C-skål. Lidt buttet uden dog på nogen måde at være fed. Vil skyde hende til at være ca. 25 år.

Skal ikke gå i detaljer med selve akten, men det var temmelig mekanisk uden øjenkontakt. Måtte godt røre ved brysterne, men ikke nive sagde hun. Ingen kys, men jeg spurgte heller ikke efter det. Det franske var egentlig ok, men uden rigtig indlevelse. Inden vi gik i gang med dansk brugte hun lige tuben med glidecremen hvilket trækker ned. Det danske var ikke decideret dårligt, men uden øjenkontakt. Fik dog lov til at skifte stilling et par gange hvilket trækker op. Valgte at afslutte i doggy-style et par minutter før tid. Efter obligatorisk aftørring bankede det på døren. Fik tøj på og var ude igen straks efter. Ikke noget med farvel og tak.

Alt i alt en middelmådig oplevelse, og man kan helt sikkert få meget bedre service andre steder til samme eller billigere penge. Sådan set var pigen venlig nok, hun talte udmærket engelsk, men hele seancen var for mekanisk. Kommer jeg igen? Nej, det tror jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Svært at blive begejstret for stedet oven på den beskrivelse, men underligt nok, så er der nogen gange hvor jeg tænder lidt på "dirty" steder og så kunne det godt være et emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...