Hop til indhold
Pedersen222

Nogen der har erfaring med Joanna fra EG?

Recommended Posts

Tog en for holdet og hun var “selvfølgelig” ikke pigen på billederne…( men som der skrives Alicia Parr ), og overvejede at forlade stedet igen, men hun har en vild udstråling og energi, så jeg blev der 30 min, og fik lidt af hvert, som var Ok  I min dialog inden ankomst med hende spurgte jeg til om hun nu var den på billederne og det sagde hun 100% ja til.:roll:  Hun påstod hun var fra Tjekkiet, men er nok nærmere østfra…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taget i røven….? 

Sød bagdel - altså den australske models! 

Tjekkiet. Moldavien. Georgien. Bulgarien. Slovakiet. Kirgistan. Medmindre man skal hviske elskovsord i hinandens øregange, er det måske mindre vigtigt. 

Og hvis hun har mørkt hår, ligner hun jo nærmest Frk Parr på en prik.

Lyver 95% af dem ikke så stærkt en hest kan rende: forrige wa’ppede jeg til 5-6 stk. 3 skrev, straks, og sagde de var fra Italien. Da jeg så spurgte dem om noget på italiensk (som også albanere og en del Balkan-piger forstår), blev der ikke svaret. Og da jeg skrev igen og igen undrende over alle svar var på engelsk og ikke italiensk, blev 2 af dem mopsede og ‘smed røret på’. 

*** 100% Real Photos *** :D

Men måske mener de noget andet, når de skriver 100% real photos. Jeg har 100% selv fundet og lånt dem. Det er 100% billeder; blot en andens. 

AD79B335-049A-474E-B3B8-5D9E3B30ACE7.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snabel skrev, den 24.11.2021 at 16:06:

Tog en for holdet og hun var “selvfølgelig” ikke pigen på billederne…( men som der skrives Alicia Parr ), og overvejede at forlade stedet igen, men hun har en vild udstråling og energi, så jeg blev der 30 min, og fik lidt af hvert, som var Ok  I min dialog inden ankomst med hende spurgte jeg til om hun nu var den på billederne og det sagde hun 100% ja til.:roll:  Hun påstod hun var fra Tjekkiet, men er nok nærmere østfra…

Men hvordan var oplevelsen og servicen?
Ligner hun bare nogenlunde eller var hende du mødt 5 år ældre og 10 kg tungere?
Var det tros alt pengene værd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, nu valgte jeg jo at blive, men hun er slet ikke i samme liga som de billeder hun benytter. Hårets farve er nok det der kommer tættest på hendes “lån af billeder”, men selve ansigtet er noget mere groft i det, og pigen er nok i slutningen af 20’erne og +5 kg. Da hun stadigvæk var Ok appetitlig og slank, og fuld af fræk energi, så valgte jeg at fortsætte, men nogen gentagelse bliver det aldrig til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...