Advarsel 2793 Skrevet 28. November, 2021 Aventura skrev, den 25.11.2021 at 03:52: . Det er jo fuldstændig absurde priser hun forlanger. Ikke noget jeg kommer til at støtte uanset hvor god oplevelsen er. Held og lykke med det! Du fortsætter ufortrødent dine kommentarer om prisniveau, som er helt off topic, så derfor får du lige påmindelsen igen om at tage det der begynder-kursus i markedsøkonomi. Det bliver for hver gang tydeligere, at du har alvorligt brug for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 28. November, 2021 @cumonface det er vist ikke så længe siden at hun selv har kommenteret at hendes alder er 19 og at man var velkommen til at se hendes ID, selv ville jeg nok skyde pigebarnet til at være i start 20'erne (dog er jeg ikke nogen haj til at bedømme alder) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 4. December, 2021 (edited) Advarsel skrev, den 28.11.2021 at 12:29: Redigeret 4. December, 2021 af Aventura Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 4. December, 2021 Advarsel skrev, den 28.11.2021 at 12:29: Du fortsætter ufortrødent dine kommentarer om prisniveau, som er helt off topic, så derfor får du lige påmindelsen igen om at tage det der begynder-kursus i markedsøkonomi. Det bliver for hver gang tydeligere, at du har alvorligt brug for det. Det er da utroligt som du har påtaget dig jobbet som Forumets Politibetjent. Hvad med selv at bidrage med lidt flere anmeldelser, istedet for at bruge tiden på at irettesætte folk herinde hele tiden? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg