TorbenMadsen 284 Skrevet 25. November, 2021 Hun har mig bekendt være aktiv længe. Nogen må have erfaring med hende? https://sugardaters.com/da/profile/0yzVjde6z3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 25. November, 2021 (edited) Jeg skriver med hende, men hun er svær at trække op Hun kører ud og vil have 1500 for en time Redigeret 25. November, 2021 af longdong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 25. November, 2021 Har aftale med hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 25. November, 2021 AmagerStang skrev, for 22 minutter siden: Har aftale med hende . Hvornår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 25. November, 2021 TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden: Hvornår? Vi har aftalt møde, økonomi ose, venter blot på hun skriver senere, hun er ikke den hurtigste kan jeg sige, ligesom longdong skriver . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 25. November, 2021 AmagerStang skrev, for 25 minutter siden: Vi har aftalt møde, økonomi ose, venter blot på hun skriver senere, hun er ikke den hurtigste kan jeg sige, ligesom longdong skriver . Har samme oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 25. November, 2021 TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden: Har samme oplevelse Hører jeg ikke fra hende snarest, dropper jeg hende . Hun ser ellers meget almindelig sød ud . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 26. November, 2021 Jeg har - omsider - fået en aftale onsdag eller torsdag i næste uge. Så må vi se om det bliver til noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 26. November, 2021 Tænk nu over ikke at kæde jeres SD og EG profiler for meget sammen. Lidt god opsec har aldrig gjort nogen skade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikkemand 11 Skrevet 26. November, 2021 (edited) Er der slet ingen som har været sammen med hende ? Redigeret 26. November, 2021 af Pikkemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 27. November, 2021 Jeg har opgivet hende. Hun kan ikke svare mig om vi skal mødes onsdag en skam, hun har et lidt uartigt look på det sidste billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 27. November, 2021 skrev med hende for nogle år siden, droppede det, da hun var til 'bilmøde'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. November, 2021 jeg har en halv aft med hende i morgen, men tvivler på om det bliver til noget. Der er et eller andet over hende som tænder mig, for vi kan godt blive enig om at hun ikke er super lækker, men der er noget frækt/uskyldigt over hendes ansigt syntes jeg . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 30. November, 2021 Hun er den værste nattefisse. Min seneste - ikke gennemførte - aftale var onsdag, og den aflyser hun tirsdag kl. 19.20 Hun forsvinder ud af min bog nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg