AB455 3114 Skrevet 25. November, 2021 Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle ud og rulle mig i høet i går, men det stak altså alligevel helt af, da jeg fik lyst til at prøve det der thaimassage-noget. Jeg var blevet inspireret af denne kommentar af @Den_glade_amatør, som besøger en thai klinik, uden at forvente meget andet end et HJ. Da jeg kan forstå at der bestemt også er thai massører hvor det kun er massage, så jeg tænkte fint - massage det er sgu da dejligt under alle omstændigheder. Jeg ville jo så helst undgå, de værste steder og faldt så over @pacers anmeldelse af Yam-Yam, som ovenikøbet giver et anstændigt blir blow. Jeg havde lidt travlt hvis jeg skulle nå det hele, så jeg skimmer bare hurtigt annoncen og konstaterer at en times massage koster 800. Fint tænker jeg, så er der nok lidt for håndjobbet oveni og for at have nok kontanter, hvis det skulle stikke af, så sikrer jeg mig at der er 15-1600 i pungen. Det må være nok. Jeg tekster til Yam-Yam og "jo da" hun har tid på det ønskede tidspunkt. Da jeg spørger om der er bad, så svarer hun først den anden gang jeg skriver "ønsker du ikke tiden alligevel?". Jeg tænker at det var en blanding af at hun 1) ikke brød sig om at sige at der ikke er bad, og 2) at det danske sprog måske heller ikke var hendes spidskompetance. Jeg svarer at "jo, jeg ønsker tiden" da jeg alt andet lige havde fået et svar, omend at det var indirekte. Jeg møder op på adressen og konstaterer at det er et lille, nedslidt butikslokale, hvor mutter ligger på en kort sofa med et tæppe over sig. Jeg bliver sgu i tvivl om det egentlig var det jeg ville, men Yam-Yam får hurtigt (men sødt og venligt) hevet mig indenfor og mutter kommer op og sidde. Jeg beder om først at låne toilettet, så jeg i det mindste kan friske mig lidt op. Det var sgu lidt mærkeligt at stå der, i et lille bak-ind toilet og vaske kalorius. Yam-Yam viser mig ind i massagerummet, som de har fået plads til, inde i det forvejen meget lille butikslokale. Rummet har imidlertid det der skal være og er stort nok til vi kan være der. Det er også det pæneste rum hele butikken, og der ligger store rene håndklæder på sengen/briksen. Jeg bliver også budt på sodavand og vand. Yam-Yam mumler (vist nok) om det skal være med det hele og der husker jeg at spørge til prisen og hun siger 800 (som der også er oplyst på hjemmesiden). Jeg lægger selv eventuelt HJ oveni og tænker det er inden for den planlagte budgetramme. Hun spørger også om "mumle, mumle, mumle" skal massere benene mens hun tager overkroppen og jeg spørger igen hvad det koster. Hun ser lidt forvirret ud, men siger 800 og jeg får sagt ja inden jeg når at overveje om jeg egentlig har penge nok med til en firehåndsmassage. Nå, men sket er sket og mens jeg ligger på maven og bliver jeg begunstiget med massge og B2B af Yam-Yam, så kommer mutter ind og ordner benene. Der går ikke længe før at både mutter og Yam-Yam kredser om inderlårene og klokkeværket og... ballerne og mellemkødet. Det er sgu da egentlig meget rart det her, tænker jeg og sørger for at løfte enden lidt, når de er der omkring for at vise at det kan jeg faktisk meget godt lide. Der bliver fniset og pjattet men de tager alligevel godt imod opfordringen, så der bliver tirret og nusset lidt mere både for- og bagtil. "Nu sender vi mor ud så vi kan have sex" forkynder Yam-Yam (endelig så tydeligt, at jeg kan høre og forstå det) og jeg tænker igen på om pengene egentlig rækker til både firehånds med mutter og sex med Yam-Yam. Jeg må vel bruge Mobilepay eller finde en automat i nærheden, hvis det ikke slår til, for ligger nu er jeg jo alligevel lidt tændt på ideen om at der skal ske mere. Jeg får et dejligt blow, mens der igen bliver kælet mellem ballerne. Nam-nam tænker jeg om Yam-Yam og spreder benene lidt så hun ikke skal have problemer med at komme til. Ind smutter en finger og så to, tror jeg nok. Jeg bliver ganske brunstig og hun forstår godt at det der, det skal der mere af (kropssprog klarer hun fejlfrit). Nu sætter hun sig mellem mine ben og så fyrer hun ellers op for kadacen med mit lem i den ene hånd og fingrene med den anden hånd i enden. Damptoget ruller for fuld kraft ind på perronen, hvor jeg eksploderer for fuld kraft. Det var lidt mere end det håndjob jeg havde forestillet mig. Yam-Yam fortsætter med blidt at massere mit skaft i et roligt tempo, mens mine spasmer aftager. Så er det almindelig massagetid igen, mens jeg kommer mig. Jeg kan ikke rigtig få rejsning igen, så beder bare om lidt mere massage. Jeg kommer om på maven igen og konstaterer at Yam-Yam også har en mening om hvorvidt vi nu er helt færdige med det frække. Først lidt mere B2B og så fingrene ned omkring min nyopdagede turn-me-on knap. Fem minutter senere kører Yam-Yams hånd igen på fuld kraft hvor hun med (alle?) fingrene pumper mig bagfra mens jeg river og flår det bedste jeg kan i min egen bandit. Det føles vildt fremmed, sindssygt ophidsende og meget, meget forbudt. Bagefter skal vi afregne og nu bliver jeg jo igen lidt ængstelig, for det er vist ikke et helt standard håndjob jeg fik leveret og selvom mutter ikke ligefrem er en smækker ungmø, så koster den firehånds underholdning i starten jo nok også noget. Jeg bliver dog grundigt overrasket da Yam-Yam stadig siger 800 for en times underholding og da hun beder om lidt ekstra for at være så dygtig med begge hænder, så får hun selvfølgelig det. Mutter er åbenbart også en del af pakken, eller også synes hun bare at det er rart at gramse lidt på kunderne en gang imellem. Bagefter læser jeg annoncen igennem igen, denne gang lidt grundigere, og konstaterer at der også står 800 for FP. En time er en time hos Yam-Yam. Faktaboksen: Stedet: 4/10 Kommunikation: 5/10 Massage: 8/10 (men da det er min første af slagsen, skal det nok tages med et gran salt) Blow: 8/10 Service: 8/10 Ekstraydelser og overraskelser: Uden for kategori. Sex/samleje: Det nåede vi ikke til. Link: Yam Yam thai massage super GODE tilbud!! PS Hvis det er nogen der har gode råd mod ondt i røven, så tager jeg glædeligt i mod, her dagen derpå 21 2 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 25. November, 2021 (edited) Lyder som en god omgang. Kunne du tage en tur mere? Det med bad så jeg heller ikke hun vaskede blot lillemand med en opvredet klud. Jeg ved ikke hvor meget hun gør ud af at tage en skyller selv for jeg tror heller ikke der er bad nu ved nærmere eftertanke. Med det in mente ved jeg ikke rigtigt om jeg har lyst til en anden rundte, Redigeret 25. November, 2021 af pacer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 25. November, 2021 bedste anmeldelse i månedsvis, tak. Du må stå op resten af ugen 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 25. November, 2021 AB455 skrev, for 37 minutter siden: PS Hvis det er nogen der har gode råd mod ondt i røven, så tager jeg glædeligt i mod, her dagen derpå Super anmeldelse! Hvis du har badekar er det en god ide med et langt varmt bad, evt. bare med nok vand til at dække røven hvis du vil spare på det. En mindre balje vil også kunne bruges. Jeg fik i øvrigt en gulerod størrelse stor samme sted i går, men det er en helt anden historie fra et helt andet hus (muligvis samme vej). 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 25. November, 2021 pacer skrev, for 46 minutter siden: Kunne du tage en tur mere? Ikke den næste uges tid pacer skrev, for 46 minutter siden: Det med bad så jeg heller ikke hun vaskede blot lillemand med en opvredet klud. Jeg ved ikke hvor meget hun gør ud af at tage en skyller selv for jeg tror heller ikke der er bad nu ved nærmere eftertanke. Med det in mente ved jeg ikke rigtigt om jeg har lyst til en anden rundte, Næ, det ved jeg heller ikke, men fedtet var hun sku ikke med sin service 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the man 6 Skrevet 25. November, 2021 Der er en brusekabine i køkkenet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 25. November, 2021 the man skrev, for 7 minutter siden: Der er en brusekabine i køkkenet. Tak Jeg ved sku stadig ikke rigtig med hensyn til stedet, men prisen taget i betragtning, så må man jo sno sig. Massagerummet var jo fint nok og de kære kvinder søde og rare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 25. November, 2021 Tak for en super anmeldelse, @AB455. Da jeg var forbi Yam-Yam for noget tid siden, var der heller ikke lagt op til badetur bagefter. Nok heller ikke for hende, sådan som jeg tolkede situationen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 25. November, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden: Tak for en super anmeldelse, @AB455. Da jeg var forbi Yam-Yam for noget tid siden, var der heller ikke lagt op til badetur bagefter. Nok heller ikke for hende, sådan som jeg tolkede situationen. Tak Nej jeg ved det reelt ikke. Der var nu ellers ikke noget jeg bemærkede ved hende. Hun undskyldte for at hun havde fået noget mad med hvidløg til frokost, men ikke engang det mærkede jeg noget til. Men jeg havde jo heller ikke så meget fronten til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 25. November, 2021 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Super anmeldelse! Hvis du har badekar er det en god ide med et langt varmt bad, evt. bare med nok vand til at dække røven hvis du vil spare på det. En mindre balje vil også kunne bruges. Jeg fik i øvrigt en gulerod størrelse stor samme sted i går, men det er en helt anden historie fra et helt andet hus (muligvis samme vej). Tak for råd, men jeg har desværre ikke noget badekar (i øvrigt en stor mangel). Lidt i blød er det dog blevet til og godt at det ikke er i nærheden af selfie-banen, for det var ikke den største balje jeg lige kunne finde. Jeg blev der så heller ikke så længe, så effekten føles også ret begrænset. Gulerodsstørrelser... Ja de varierer jo noget i størrelse, så spændingen stiger Jeg savner egentlig også at høre nogle af dine gode historier, men selvfølgelig, hvis du skriver om fornøjelser på Fyn eller idet jyske så ser jeg dem nok ikke, da jeg af hensyn til tid fravælger de fleste indlæg der ikke tager afsæt hovedstaden/Sjælland. Jeg ender alligevel bare med at blive frustreret over at de dejlige kvinder, der er så langt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 358 Skrevet 25. November, 2021 Tak for en virkelig god anmeldelse - næsten som at være der selv. Du har så oplevet det skønne ved thai verdenen, hvor man aldrig ved hvad der venter om næste hjørne. Ondt i bagindgangen må jo nok tage den tid det nu tager. Jeg plejer at forsøge at holde dem beskæftiget med noget andet for at undgå for mange fingre indenbords, da jeg ikke er den største fan. Hun lyder til at være et besøg værd, hvis vejen falder forbi en dag. Hvordan med sprogkundskaberne, kan man uden besvær kommunikere med hende under besøget? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 25. November, 2021 Storspilleren skrev, for 19 minutter siden: Hvordan med sprogkundskaberne, kan man uden besvær kommunikere med hende under besøget? Jo altså... Hun kan jo godt kropssproget, men som nævnt, så taler hun meget lavt når der er noget jeg tror som at hun ikke kan lide at tale om, måske fordi det virker uværdigt eller uhøfligt for hende (ingen badefaciliteter, penge, mutters deltagelse). Du skal nok heller ikke føre en dialog om andet end tid og varighed over sms. Storspilleren skrev, for 25 minutter siden: Jeg plejer at forsøge at holde dem beskæftiget med noget andet for at undgå for mange fingre indenbords, da jeg ikke er den største fan. Jeg er sikker på at hun forstår hvis du siger nej tak, eller kun lidt, hvordan du nu ellers foretrækker det. Storspilleren skrev, for 27 minutter siden: Du har så oplevet det skønne ved thai verdenen, hvor man aldrig ved hvad der venter om næste hjørne. Jo tak, jeg fik vist min ilddåb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 933 Skrevet 26. November, 2021 @AB455 er det økoblow ? Og hvordan eksekvere hun det? Hvad med hendes ansigt og hendes bryster, må du røre lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 26. November, 2021 Vildsvinet skrev, for 36 minutter siden: @AB455 er det økoblow ? Og hvordan eksekvere hun det? Hvad med hendes ansigt og hendes bryster, må du røre lidt? Ja, altså jeg tror nok det var øko. Som du nok kan forstå skulle jeg både tælle penge i hovedet undervejs og absorbere de mange nye indtryk. Men det kunne vist være hvad som helst. Jeg hælder til 80% på øko. Tror ikke Yam-Yam tager sådan på vej. Meget stille og rolig og nede på jorden. Det var noget sug og jeg var pænt omsluttet. Hun går ikke dybt, men det var bestemt inklusiv skaftet. Meget rart og dejligt. Jeg rørte ikke hendes ansigt, så det ved jeg ikke for hænderne var optaget alle andre steder på hendes krop og af at gribe fat i hendes baller når hun gjorde de helt rigtige ting. Hun sørgede for at der også var plads til at røre hende i skridtet, så der blev også pillet lidt udenpå. Jeg forsøgte ikke mere end det da jeg aldrig rigtig fik givet noget igen af alt det frække hun gjorde ved mig. Men bestemt ikke berøringsangst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 26. November, 2021 Vildsvinet skrev, for 47 minutter siden: er det økoblow ? Ved mit besøg hos Yam-Yam spurgte hun, om blow skulle være med eller uden gummi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anacondaen 186 Skrevet 26. November, 2021 Er Yan Yam helt glatbarberet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harley30 6 Skrevet 26. November, 2021 Kanon beskrivelse .. Super super . så man kan komme 2 gang på den time ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 26. November, 2021 Anacondaen skrev, for 2 timer siden: Er Yan Yam helt glatbarberet ? Puha... Alle de detaljer... Nej, det var hun vist ikke. Jeg var jo ikke så opmærksom på hende og fik slet ikke kysset hende i den region. Hun virker som en naturlig moden kvinde der ikke er bange for også at fremstå som den kvinde hun nu engang er. Temmelig sikker på at hun ikke havde hår under armene, det ville jeg have bemærket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 26. November, 2021 Harley30 skrev, for 14 minutter siden: Kanon beskrivelse .. Super super . så man kan komme 2 gang på den time ? Tak Ja, altså jeg kunne ikke rent faktisk ikke, men det er helt normalt for mig. I det hele taget virker det mere som om Yam-Yam tæller i halve og hele timer og ikke så meget andet. Husk på at jeg gik derind med ønsket om dejlig massage, håbet om et HJ og ikke nogen krav overhovedet. Jeg lænede mig op af det input jeg fik af @Den_glade_amatør (jf. mit indlæg), som bliver gentaget også i denne tråd af andre. "Hos thai går du ind med små ønsker og ser hvad der sker". Det synes jeg løb fornuftigt og også lidt spændende. Om det er rigtigt generelt, det ved jeg så ikke. Foreløbigt har det virket fint for alle mine besøg (altså mit første og eneste) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 26. November, 2021 AB455 skrev, for 5 minutter siden: "Hos thai går du ind med små ønsker og ser hvad der sker". Det synes jeg løb fornuftigt og også lidt spændende. Om det er rigtigt generelt, det ved jeg så ikke. Joh, i et vist omfang er det da rigtigt, det fortæller mange sjove beretninger her på EG jo om. Du skal dog nok ikke forvente helt samme vilde uforudsigelighed ved ethvert besøg. Charmen ligger nok snarere i, at du aldrig rigtig helt ved, hvornår et besøg udvikler sig markant anderledes end forventet (som i din beskrivelse). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 26. November, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Charmen ligger nok snarere i, at du aldrig rigtig helt ved, hvornår et besøg udvikler sig markant anderledes end forventet (som i din beskrivelse). Bestemt og det princip holder jeg da også far i, altså at... AB455 skrev, for 1 time siden: jeg gik derind med ønsket om dejlig massage, håbet om et HJ og ikke nogen krav overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 28. November, 2021 (edited) Det med det ømme hul: Prøv at smøre med Traumeel, det er et økologisk ( i virkeligheden homøopatisk) alternativ til Ipren gel eller Voltaren Er selv afhængig af prostatamassage som er det du fik der. Med en eller 2 fingre er der sjældent men, men når der så kommer nr 3 og 4 eller hele hånden så bliver det ømt, men også vildt meget bedre i nuet SMF. God fornøjelse i den rejse Du vil ikke fortryde det og øvelse gør mester. Redigeret 28. November, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 28. November, 2021 moden libertiner skrev, for 3 minutter siden: Det med det ømme hul: Prøv at smøre med Traumeel, det er et økologisk ( i virkeligheden homøopatisk) alternativ til Ipren gel eller Voltaren Tak. Det skal jeg huske. Nu er der gået fire dage, så jeg kan næsten ikke mærke det mere. Hvor for jeg fat i traumeel og bruger jeg det før, under eller efter? Smertestillende gel... Ja hvorfor tænkte jeg dog ikke på det moden libertiner skrev, for 7 minutter siden: Er selv afhængig af prostatamassage som er det du fik der. Med en eller 2 fingre er der sjældent men, men når der så kommer nr 3 og 4 eller hele hånden så bliver det ømt, men også vildt meget bedre i nuet SMF. Har ingen idé om hvad vi kom op på, kun at den fik fuld gas med stemplet og at det umuligt kunne have været en enkelt lille thai finger Betyder SMF Sex Med Hånden? moden libertiner skrev, for 11 minutter siden: God fornøjelse i den rejse Du vil ikke fortryde det og øvelse gør mester. Trods ømheden, så har jeg bestemt ikke tænkt mig at lægge denne disciplin på hylden. Selv da jeg gik hjulbenet hjem fra det møde, tænke jeg med det samme på næste gang der skulle være mere af det Har dog en lille bucket list med andre fornøjelser der gerne må afprøves, når nu muligheden er der med alle de skønne kvinder. Denne stod faktisk slet ikke på listen før mødet med Yam, men det er jo herligt at blive glædeligt overrasket. Åbent sind, åbner nye muligheder og giver dejlige erfaringer - nogen gange overraskende dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harley30 6 Skrevet 28. November, 2021 Shitttt frygter jo helt for imorgen så . 4 dage med øm røv… shiit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 28. November, 2021 (edited) SMF = smiler meget frækt Og som jeg skrev øvelse gør mester så jo flere gange du har prøvet det jo mindre øm bliver du Og nej hullet bliver ikke større og utæt det trækker sig fint sammen Traumeel fås feks hos Matas eller helsekostforretninger. Bruges efter, er smertestillende og reparerende ligesom Ipren gel eller Voltaren. Redigeret 28. November, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg