Hop til indhold
Guest knaldehunden

sai rung thai massage

Recommended Posts

Guest knaldehunden

så var det lige dagen i dag at jeg havde et par timer til eksterne fornøjelser og mit valg faldt på

sai rung thai massage Læssøesgade 45, kld. Aarhus tlf.42 47 00 96 .

små lokaler på en briks, men super god massage af en pige på 22 navnet husker jeg ikke, lille pige med små bryster ja hun er vel nok max 150 cm og 48 kg. men hun kunne sku trykke på den gamle her. som sagt dejlig massage som udviklede sig til at hun smed tøjet og vi hyggede os meget men hun ville dog ikke rigtig sex, for hun havde ingen kondomer helt okey med jeg kom også mest for massagen. gav 800kr for en god times massage med HD. og et bad bagefter. fin oplevelse tror sku jeg kommer igen en dag.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

så var det lige dagen i dag at jeg havde et par timer til eksterne fornøjelser og mit valg faldt på

sai rung thai massage Læssøesgade 45, kld. Aarhus tlf.42 47 00 96 .

små lokaler på en briks, men super god massage af en pige på 22 navnet husker jeg ikke, lille pige med små bryster ja hun er vel nok max 150 cm og 48 kg. men hun kunne sku trykke på den gamle her. som sagt dejlig massage som udviklede sig til at hun smed tøjet og vi hyggede os meget men hun ville dog ikke rigtig sex, for hun havde ingen kondomer helt okey med jeg kom også mest for massagen. gav 800kr for en god times massage med HD. og et bad bagefter. fin oplevelse tror sku jeg kommer igen en dag.

M.V.H Knaldehunden

De gange jeg har været der har jeg fået super massage. Der er kun en seng så man bliver ikke forstyrret. Der er altid pænt rent. Jeg har aldrig fået tilbudt noget frækt og jeg har heller ikke mødt andre end to piger der. Jeg tror de begge er omkring 35.

Del dette indlæg

Link til indlæg

gav 800kr for en god times massage med HD. og et bad bagefter. fin oplevelse tror sku jeg kommer igen en dag.

M.V.H Knaldehunden

Hej

Hvad er HD?

Tror jeg vil besøge dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik prøvet stedet og fik rigtig god massage!

Pigen var en del ældre end det jeg læser her, hun var faktisk ikke ret kønt, men massere det kunne hun.

Jeg tror massage af ryg og resten af bagsiden tog 35-40 min. da jeg blev vendt, kom hun nærmere og nærmere de lidt mere "intime" steder, indtil hun spurgte om jeg ville have det der HD ;-) - som så bare er et HJ.

Det kunne hun også, med følsomhed og indlevelse, jeg måtte røre hvor jeg ville, men hun beholdt tøjet på - men jeg tror at hvis der havde været mulighed for at være alene, så var der sket mere. Da jeg gned hendes mis uden på tøjet, fornemmede jeg at hun havde en del mere lyst.

Stedet er ikke diskret, og der er lavet et ekstra rum, så de nu kan tage 2 kunder ad gangen, men som jeg så det, kan døren indtil det bagerste rum ikke låses. Hendes veninde kom ihvertfald en gang ind igennem, for at gå på toilet - forstyrrende, men jeg kan leve med det.

Kommer jeg igen - Ja, det tror jeg, mest for rigtig god massage

Jeg gav de normale 600 ialt

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: det eneste man kan se når man googler stedet er et tlf. nr så du bliver nok nødt til at ringe

nummeret er 42 40 59 74 kan jeg se. deres mobilnr. er 42 47 00 96 så prøv det nybegynder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...