Isenvad 71 Skrevet 27. November, 2021 Hej Søges/gode forslag Jeg vil gerne finde en slank kvinde under 50. Der tilbyder sex iført ridetøj og ridestøvler. Jeg har uden held søgt det igennem længere tid men ikke haft heldet med mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 27. November, 2021 Den lyder svær Mon ikke det mere er udtryk for manglende efterspørgsel, end at piger ikke vil tilbyde det? Altså at det ikke kan betale sig at have ride tøj i garderoben, klar til den næste gæst der efterspørger det. Spørgsmålet kan være om du bør tilbyde at købe ride tøj til en villig glædespige. Eller om en glædespige måske skulle købe tøjet, tilbyde denne service, og så se om den vil være efterspurgt. Under alle omstændigheder vil det være en udgift for pigen, hvis hun satser uden at vide om nogle gæster er til det. Men held og lykke med din søgning. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 71 Skrevet 27. November, 2021 Jo det har du nok ret I Men jeg har spurt flere danske piger, men ingen interesse overhovet. Og tilbød selvfølgelig også at købe bukser og støvler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 28. November, 2021 Du kan jo prøve at spørge Tess, i Skanderborg. Hun er hestepige, og kan måske overtales til en sådan seance. Hun er lidt over 50, men ser yngre ud og er en køn slank kvinde. Er i tvivl om linket virker, ellers søg på Tess i Annoncelight.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg