Hop til indhold
Isenvad

Hestepige med ridetøj og ridestøvler

Recommended Posts

Hej 

Søges/gode forslag 

Jeg vil gerne finde en slank kvinde under 50.  Der tilbyder sex iført ridetøj og ridestøvler.  

Jeg har uden held søgt det igennem længere tid men ikke haft heldet med mig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den lyder svær :?

Mon ikke det mere er udtryk for manglende efterspørgsel, end at piger ikke vil tilbyde det?

Altså at det ikke kan betale sig at have ride tøj i garderoben, klar til den næste gæst der efterspørger det.

Spørgsmålet kan være om du bør tilbyde at  købe ride tøj til en villig glædespige.

Eller om en glædespige måske skulle købe tøjet, tilbyde denne service, og så se om den vil være efterspurgt.

Under alle omstændigheder vil det være en udgift for pigen, hvis hun satser uden at vide om nogle gæster er til det.

Men held og lykke med din søgning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det har du nok ret I 

Men jeg har spurt flere danske piger, men ingen interesse overhovet.   Og tilbød selvfølgelig også at købe bukser og støvler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo prøve at spørge Tess, i Skanderborg. Hun er hestepige, og kan måske overtales til en sådan seance.  Hun er lidt over 50, men ser yngre ud og er en køn slank kvinde.

Er i tvivl om linket virker, ellers søg på Tess i Annoncelight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...