Hop til indhold

Recommended Posts

Mødtes med Natalia, og kunne se at det ikke var hende på billederne. Hun påstod dog at det var hende. Altså hun er meget tyk og hvid i virkeligheden og mere lerpostaj farvet hår. Havde forinden aftalt massage+sex, og fik også bekræftet det da jeg kom, selvom hun virkede forvirret. Vi gik først igang med sexen, men blev forstyrret af nogen i det andet rum som snakkede højlydt. Da jeg så kom, så begyndte hun at tage tøj på. Jeg spurgte hvad med massagen. Så sagde hun: No massage. Der blev jeg sgu sur!

havde givet 1000,- men ville ikke lave en scene, da jeg kunne høre en del andre i samme lejlighed. De holder til ved Arnold Nielsens Boulevard. 

hver glad for jeg tog en for holdet. Kom ikke derhen! Så hvis de giver dig en adresse der hedder Arnold Nielsens Boulevard, så pas på!

Redigeret af Roskilde20

Del dette indlæg

Link til indlæg

Great! Nu har de sgu ændret både billeder og navn. Det er stadig ikke den person jeg mødte, og den nye på billedet er nok heller ikke ægte.

Redigeret af Roskilde20

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, for 4 minutter siden:

Er du sikker på dit link? Det peger på en “evelyn” ? Og billederne er verificeret.. ?? 
surt med sådan en skrammeloplevelse. 

Bare fordi deres billeder er "blevet verificeret" betyder det ikke at det er sandt, så det kan du heller ikke stole på mere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roskilde20 skrev, for 7 minutter siden:

Great! Nu har de sgu ændret både billeder og navn. Det er stadig ikke den person jeg mødte, og den nye på billedet er nok heller ikke ægte.

Det går stærkt kan jeg se…. Vildt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En kyniker ville sige, at du kære @Roskilde20 fik løn som forskyldt. 

Den her slags hustling med fake billeder stopper først den dag der er fælles konsensus om at gå igen - ja, det kan være svært når det øverste hoved er ved at løbe tør for blod fordi det nederste hoved suger alt til sig. Hvis man ikke går, så er man selv skyld i den dårlige oplevelse. LEV MED DET :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sherlock skrev, for 1 minut siden:

En kyniker ville sige, at du kære @Roskilde20 fik løn som forskyldt. 

Den her slags hustling med fake billeder stopper først den dag der er fælles konsensus om at gå igen - ja, det kan være svært når det øverste hoved er ved at løbe tør for blod fordi det nederste hoved suger alt til sig. Hvis man ikke går, så er man selv skyld i den dårlige oplevelse. LEV MED DET :) 

Ja. Det har du ret i. Jeg tænkte dog, okay, det er ikke hende på billedet, men trængte til massage som der stod de tilbød. Er mest ærget over at når man har aftalt det på forhånd, og så man ikke gider at give det, selvom betalingen er faldet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Roskilde20. Hvis man har valgt at snyde med billederne, så kunne det jo være ret oplagt at tænke om man så også kunne tænkes at kunne finde på at snyde med ydelserne. Man kommer til at lære det på den hårde måde, hvis man glemmer at tænke. Men du må ikke miste håbet, der er rigtigt mange søde og fornuftige kvinder derude, der ikke benytter sådanne tricks, og det er blot at finde dem. Til det formål er dette site faktisk ganske brugbart :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...