MisterT 134 Skrevet 28. November, 2021 (edited) Kære forum I eftermiddag skal jeg besøge en GP… men hvem? Mine præferencer er piger på en vægt under 60 kg, veldrejede kroppe, skal tungekysse og så skal det være på Amager. Jeg er ikke til at sende selfies og alt det fis - det lader til atvære mere reglen end undtagelsen, når jeg læser rundt omkring. Jeg bruger gerne rigtig mange penge på gode oplevelser, så sidder der en gp og læser med, og som er frisk i eftermiddag imod en god betaling, så skriv til mig. Kan I hjælpe mig med et bud? Jeg kvitterer den anden vej med en efterfølgende anmeldelse Redigeret 28. November, 2021 af MisterT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 340 Skrevet 28. November, 2021 ... sikker måde at jogge prisen op på, men hver sin lyst Håber du fik en fin oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 28. November, 2021 MisterT skrev, for 4 timer siden: Kære forum I eftermiddag skal jeg besøge en GP… men hvem? Mine præferencer er piger på en vægt under 60 kg, veldrejede kroppe, skal tungekysse og så skal det være på Amager. Jeg er ikke til at sende selfies og alt det fis - det lader til atvære mere reglen end undtagelsen, når jeg læser rundt omkring. Jeg bruger gerne rigtig mange penge på gode oplevelser, så sidder der en gp og læser med, og som er frisk i eftermiddag imod en god betaling, så skriv til mig. Kan I hjælpe mig med et bud? Jeg kvitterer den anden vej med en efterfølgende anmeldelse Hvorfor skal hun være dyr, forstår ikke du skriver dette ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 134 Skrevet 28. November, 2021 Det kan jeg godt forstå ikke umiddelbart giver mening. Men helt simpelt er det fordi, at jeg har ubetinget bedst erfaring med de piger, som der koster over gennemsnittet. Og altså… money talks i denne business! Men I har selvfølgelig ret… det er ikke et succeskriterie i sig selv Håber at det nu giver mere mening! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg