Hop til indhold
sejer

Kayla i Skødstrup ved Århus

Recommended Posts

Guest Tv 2

Ja en lidt speciel annonce (uden at sige meget)  jeg skrev til hende 11.30 i dag og spurgte til hvor og påpegede manglende billeder 

jeg fik så pludselig en besked fra et andet nummer end det hun har i annoncen, nu med billeder kl 16.30 men da havde jeg været andet sted i Århus (en hel anden historie)

lidt forvirret over situationen svare jeg blot med en :wub:  hvorefter hun skriver hvornår (endnu mere forvirret) og det blev så ikke i dag

Selve billederne kunne for den sagsskyld være hvem som helst men da jeg ikke mødte hende er det naturligvis uvis (hvis de er ægte, får hun nok at se til) 

Go aften, Østjylland 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2

Er der nogen som kom forbi og kan bekræft eller afkræft, personligt syntes jeg den virker lidt sporky og i hvert fald for usikker til jeg tør satse og i disse tider aner man jo ikke hvad man møder, der kunne for den sagsskyld være Gorillalars såfremt han stadig bærer dette navn :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været i kontakt med Kayla idag. Samme historie med at skrive til et nr og få svar fra et andet. Oven i købet skriver hun at hun er i Aarhus v og ikke i Skødstrup. Tør ikke tage chancen og derefter blive rullet af Ali og Mohammed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mikkel her har været hos kayla idag hun er pæn ung pige hun er hende på billederne hun sender du må alt hos hende.. altså forstår slet ikke hvad folk skriver herinde hvis ikke har mødt pigen altså en ting kan jeg sige hun er ikke som andre herinde hun er meget åbent og sjov et dejligt menneske ærligt i vil ikke fortryde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkelpedd skrev, for 5 minutter siden:

Hej Mikkel her har været hos kayla idag hun er pæn ung pige hun er hende på billederne hun sender du må alt hos hende.. altså forstår slet ikke hvad folk skriver herinde hvis ikke har mødt pigen altså en ting kan jeg sige hun er ikke som andre herinde hun er meget åbent og sjov et dejligt menneske ærligt i vil ikke fortryde

Samme interessante mangel på kommaer som i annoncen ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Mikkelpedd skrev, for 1 time siden:

Velkommen til og dejligt at hører du kom godt fra start :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 2 timer siden:

Samme interessante mangel på kommaer som i annoncen ^_^

Altså fila du velkommen til at skrive på fb, eller nr selfølgelig. Er ikke en løgner fordi jeg ikke skriver komma.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas på drenge! Alle alarmer bør ringe, når man læser sådan en annonce. Ingen kommaer og ren Google-translate. Fik (fra et andet telefonnummer) anvist en adresse i Gellerupblokkene i Brabrand, selvom der stod Skødstrup i annoncen. Annonceteksten er senere blevet ændret. Det er uden tvivl nogle anløbne typer, som ligger på lur, hvis man er "dum" nok til at møde op.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...