sejer 326 Skrevet 28. November, 2021 https://annoncelight.dk/showad/332744 Er der nogen der har nået at besøge Kayla? Det er vist første gang hun prøver. Jeg vil gerne læse en beretning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 104 Skrevet 28. November, 2021 Imponerende, ikke et komma i hele annincen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 134 Skrevet 28. November, 2021 Vestjyde skrev, for 21 minutter siden: Imponerende, ikke et komma i hele annincen. Jo da.Efter "Hård sex". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 28. November, 2021 Ja en lidt speciel annonce (uden at sige meget) jeg skrev til hende 11.30 i dag og spurgte til hvor og påpegede manglende billeder jeg fik så pludselig en besked fra et andet nummer end det hun har i annoncen, nu med billeder kl 16.30 men da havde jeg været andet sted i Århus (en hel anden historie) lidt forvirret over situationen svare jeg blot med en hvorefter hun skriver hvornår (endnu mere forvirret) og det blev så ikke i dag Selve billederne kunne for den sagsskyld være hvem som helst men da jeg ikke mødte hende er det naturligvis uvis (hvis de er ægte, får hun nok at se til) Go aften, Østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 1. December, 2021 Er der nogen som kom forbi og kan bekræft eller afkræft, personligt syntes jeg den virker lidt sporky og i hvert fald for usikker til jeg tør satse og i disse tider aner man jo ikke hvad man møder, der kunne for den sagsskyld være Gorillalars såfremt han stadig bærer dette navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 333 Skrevet 5. December, 2021 Har været i kontakt med Kayla idag. Samme historie med at skrive til et nr og få svar fra et andet. Oven i købet skriver hun at hun er i Aarhus v og ikke i Skødstrup. Tør ikke tage chancen og derefter blive rullet af Ali og Mohammed. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelpedd 1 Skrevet 8. December, 2021 Hej Mikkel her har været hos kayla idag hun er pæn ung pige hun er hende på billederne hun sender du må alt hos hende.. altså forstår slet ikke hvad folk skriver herinde hvis ikke har mødt pigen altså en ting kan jeg sige hun er ikke som andre herinde hun er meget åbent og sjov et dejligt menneske ærligt i vil ikke fortryde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 145 Skrevet 8. December, 2021 Mikkelpedd skrev, for 5 minutter siden: Hej Mikkel her har været hos kayla idag hun er pæn ung pige hun er hende på billederne hun sender du må alt hos hende.. altså forstår slet ikke hvad folk skriver herinde hvis ikke har mødt pigen altså en ting kan jeg sige hun er ikke som andre herinde hun er meget åbent og sjov et dejligt menneske ærligt i vil ikke fortryde Samme interessante mangel på kommaer som i annoncen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 8. December, 2021 Mikkelpedd skrev, for 1 time siden: Hej Mikkel her har været hos kayla idag hun er pæn ung pige hun er hende på billederne hun sender du må alt hos hende.. altså forstår slet ikke hvad folk skriver herinde hvis ikke har mødt pigen altså en ting kan jeg sige hun er ikke som andre herinde hun er meget åbent og sjov et dejligt menneske ærligt i vil ikke fortryde Velkommen til og dejligt at hører du kom godt fra start Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelpedd 1 Skrevet 8. December, 2021 fila skrev, for 2 timer siden: Samme interessante mangel på kommaer som i annoncen Altså fila du velkommen til at skrive på fb, eller nr selfølgelig. Er ikke en løgner fordi jeg ikke skriver komma. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Black Pipelayer 8 Skrevet 15. December, 2021 Pas på drenge! Alle alarmer bør ringe, når man læser sådan en annonce. Ingen kommaer og ren Google-translate. Fik (fra et andet telefonnummer) anvist en adresse i Gellerupblokkene i Brabrand, selvom der stod Skødstrup i annoncen. Annonceteksten er senere blevet ændret. Det er uden tvivl nogle anløbne typer, som ligger på lur, hvis man er "dum" nok til at møde op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg