Sleino 46 Skrevet 25. August, 2013 Den perfekte søndag! Så kom dagen hvor jeg skulle have min debut hos Privat-Diskret i Bording (http://privat-diskret.dk), efter de mange pæne ord om pigerne herinde, besluttede jeg mig for at nu måtte det simpelthen blive min tur. Rikke: http://privat-diskret.dk/index.php/clas ... ail&id=175 Rikke var på vagt og hendes billeder og beskrivelse var bestemt lige noget for mig. Så telefondamen fik et kald og der blev aftalt klokken 17:30. Gik spændt og ventede på at klokken skulle blive nok, sådan at jeg kunne komme af sted - hvilket så også resulterede i at jeg kom af sted i for god tid, så jeg måtte vente lidt på en rasteplads for at få tiden til at gå Skulle jo helst ikke komme alt for tidligt. Nå, men af sted det gik, jeg fandt huset og parkerede lidt der fra (da det er en villa vej er der ikke så mange parkerings muligheder), hvilket resulterede i at jeg alligevel kom 1-2 minutter forsent, selvom jeg var kommet i af sted i så god tid, men det gik. Ned af den lille trappe og banke på døren, her åbenende Rikke døren iført en tyrkis kjole og et stort smil, og hvilket et syn!(billeder passer - dog er hun langt pænere i virkeligheden!) Jeg fik et kram og blev vist ind på værelset. Vi aftalte en time med megafransk (aldrig prøvet før) og jeg slap 2000 kr, fik tilbudt et bad og jeg tog gladeligt i mod selvom jeg havde været i bad hjemmefra er det nu mest lækkert at blive skyllet af inden alt det sjove. Ind på værelset igen og her sad Rikke pænt og ventede Uha hun er nu en flot og sød pige Her sagde hun så "Jeg fik vidst ikke hilst ordenligt på dig" hvorefter vi ente i et dybt tungekys - æææææææælsker når piger kysser og især med tunge! Gider ikke alle de der tante kys, det er enten ingen kys eller tungekys og til mit held var det tungekys! Mums! Efter en dejlig lang kysse session synes jeg at der var tid til at forkæle Rikke lidt, så jeg bevægede mig sydpå hvilket Rikke tydeligvis godt kunne lide. Så blev det min tur til at skulle forkæles og det gjorde Rikke rigtig godt, masser af indlevelse og grundighed. Vi ente i en 69 hvor jeg opdagede Rikkes svaghed - hun kan ikke multitaske - men det gjorde ikke noget for jeg ELSKER at have en kvinde i min "magt" bare ved hjælp af min tunge Hun faldt helt sammen ovenpå mig og jeg kunne nyde synet af hendes alt for dejlige røv og fisse - sådan kunne jeg ligge i lang tid! Så blev det tid til sex - cowgirl, doggy, missionær - alt sammen super godt med stor indlevelse fra Rikke - sengen var dog en anelse for blød til min smag og det var nogengange lidt svært at holde balancen og sengen gav også lidt mere tilbage (bounce) end jeg er vant til - tror vidst også at jeg fik presset Rikke helt i bund på de fjedre Anywho, super god sex med stor nydelse - dog med et kondom der drillede lidt - men sådan går det jo nogle gange Rikke var gået i gang med afsluttende fransk da uret bippede og jeg havde 10 mins tilbage - hvilket passede perfekt for jeg var også ved at være godt brugt! Rikke forsatte med sit fransk som var rigtig godt! Perfekt tempo og sug og vidste lige hvornår hun skulle øge tempoet indtil jeg til sidst kom i hendes mund - SWEET BABY JESUS det var godt! og ikke nok med det så SLUGTE hun også! Damnnn det var frækt - og da de sidste dråber havde sneget sig ud skulle de da også lige slikkes op! Glad og tilfreds lå vi og snakkede lidt på sengen om løst og fast - det var sgu meget hyggeligt! Hun er helt klart den bedste GFE jeg nogensinde har haft! Stor indlevelse og man kan klart mærke på hende at hun også nyder det - og når der står at hun er berøringsvenlig i hendes profil så passer det i den grad! Hun er helt klart sådan en pige man har lyst til at drikke en kold øl med efter man har hygget sig på lagnerne! - og faktisk også før Vi fik sagt pænt farvel og tak for denne gang. Jeg fangede mig selv i at op til flere gang, på vej hjem i bilen, at sidde og smile Håber jeg får besøgt Rikke igen! De varmest anbefalinger herfra! /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 25. August, 2013 Tak for en super anmeldelse. Jeg har osse haft kig på Rikke. Så det lyder som en man burde besøge. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 25. August, 2013 Tak for en super anmeldelse. Jeg har osse haft kig på Rikke. Så det lyder som en man burde besøge. Hun er helt klart et besøg værd! /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 5. September, 2013 Så besøgte jeg Rikke igen i går, og hvilken en oplevelse - endnu bedre end sidst! :D Stadig de varmest anbefalinger herfra! /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg