Donkeydick 27 Skrevet 29. November, 2021 Hej Jeg overvejer at besøge Saga i nærmeste fremtid. Jeg er dog lidt i tvivl. Er hun en udbrændt sjællandsk kvinde, eller er der stadig fut i hende? Hun ser dejlig ud på billederne ( DANSKE ) FRÆKKE SAGA❤️ - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 29. November, 2021 Jeg har ikke haft sex med Saga men jeg har hilst på hende på en af de klinikker hun arbejder på. Jeg synes hendes billeder er yderst forskønnet og langt fra virkeligheden. Jeg har læst gode anmeldeler så hun er sikkert et rigtig frækt knald, men du skal være til en meget moden kvinde der ser ud som sådan. PS. hun lugtede meget kraftigt af cigaretrøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 29. November, 2021 Jeg besøgte saga et par gange hos eventyrpigerne for 6-8 år siden. Hun var en fræk kvinde, der kunne sit kram - og så allerede noget mere moden ud end på billederne dengang. Hvis hun holder niveauet, så får man god og kompetent service af en moden og sød kvinde. Jeg bemærkede ikke lugten af cigaret, men hun lignede en, der indimellem har en smøg i munden (sagt helt uden fordomme ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 29. November, 2021 Har besøgt hende et par gange. Og hun er en moden pige . Syntes hendes billeder er meget retvisende. Og hun yder den bedste service .ikke noget pjat med hende .med at se på uret. Eller nu skal du komme osv osv. En pige som jeg skal besøge igen. Helt sikkert 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 29. November, 2021 Så aldersmæssigt er hun ikke 40-43 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 29. November, 2021 Jo aldersmæssigt vil jeg skyde hende til 40-45. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saga29 21 Skrevet 29. November, 2021 OldGentlemann skrev, for 4 timer siden: Jeg besøgte saga et par gange hos eventyrpigerne for 6-8 år siden. Hun var en fræk kvinde, der kunne sit kram - og så allerede noget mere moden ud end på billederne dengang. Hvis hun holder niveauet, så får man god og kompetent service af en moden og sød kvinde. Jeg bemærkede ikke lugten af cigaret, men hun lignede en, der indimellem har en smøg i munden (sagt helt uden fordomme ) Jeg har ikke været i denne branche i 6-8 år men knap 5 år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg